מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 24/10/2019 09:18
נושא: תיירות
צילום: בוקינג.קום
צילום: בוקינג.קום
הודעה לעיתונות

לכבוד צאתו של הסרט המצויר החדש על משפחת אדמס, Booking.com מציעה אירוח באחוזה ששוחזרה בדיוק כמו זו של המשפחה המסתורית

הגרסה המצוירת לסרט של משפחת אדמס שעלה לאקרנים בשבוע האחרון, מעורר עניין ברחבי העולם. כעת, יכולים חובבי הסרט (לפחות ברי המזל ביניהם) להתארח באחוזה הקריפית של המשפחה המסתורית, זאת בשל שחזור מקורי של האחוזה הניו-יורקית שיזמה ענקית התיירות בוקינג.קום, שגם מציעה ללקוחותיה להתארח בה בליל כל הקדושים.

האחוזה האורבנית באווירת המאה ה-19 מכילה שלושה חדרי שינה ומשתרעת על פני 344 מ“מ, שכל אחד מהם אפוף במקאבריות שהפכה את משפחת אדמס לאהובה כל כך בעשורים האחרונים. האורחים יוכלו לחטט במכונות בחדר של פאגסלי, לשחק בסלון עם הבובה כרותת הראש של וונסדיי, ואפילו לטפל בצמחים הטורפים של מורטישיה. העיצוב נשאר נאמן לאופי של המשפחה ודוגמאות לכך אפשר לראות באגרטלים שמכילים רק גבעולי ורדים ופעמון שנשמע כמו לרץ‘, המשרת האלמותי (תרתי משמע) של המשפחה. רק תיזהרו שלא להיבהל אם דבר, היד המפורסמת (Thing), תעשה לכם שלום כשתסתובבו בבית! החוויה הופכת למושלמת בזכות חטיפים מפחידים, הקרנה של הסרט החדש ועוד.
את האחוזה של משפחת אדמס ניתן למצוא בשכונת Clinton Hill בברוקלין ואף להתארח בה תמורת $101.10 ללילה. ההזמנה באתר תיפתח ב-28 באוקטובר ב-12:00 בצהריים (לפי שעון החוף המזרחי בארה״ב), והאירוח עצמו יהיה לאחד מתוך ארבעת הלילות שבין ה-29 באוקטובר לבין ה-1 בנובמבר (תקופת ליל כל הקדושים). כדי לגלות עוד על האחוזה של משפחת אדמס ולהזמין בה מקום, בקרו ב- https://www.booking.com/hotel/us/the-addams-family-mansion.he.html ולמידע נוסף על הסרט המצויר של משפחת אדמס, בקרו ב-https://www.addamsfamily.movie.
זאת לא הפעם הראשונה שבוקינג.קום מציעה להתארח באתרים של שוברי קופות. לפני מספר חודשים אפשרה ללקוחותיה ללון גם בבית המשוחזר של הסרט "גברים בשחור" שעלה בגרסת רימייק חדשה.

אודות Booking.com:
חברת Booking.com אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות הדיגיטלית. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG),משימתה של Booking.com היא לאפשר לכולם לחוות את העולם באופן פשוט יותר. על ידי השקעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות, Booking.com מחברת מיליוני מטיילים לחוויות בלתי נשכחות, אפשרויות תחבורה נוחות ומקומות לינה נהדרים - החל מבתים ודירות ועוד אופציות רבות נוספות. כאחת מפלטפורמות שוק הנסיעות הגדולות בעולם, הן עבור מותגים מבוססים והן ליזמים מכל הגדלים, Booking.com מאפשרת לנכסי מקומות אירוח בכל רחבי העולם להגיע לקהל עולמי ולהצמיח את העסק שלהם. Booking.com זמינה ב-43 שפות ומציעה יותר מ-29 מיליון מקומות אירוח רשומים, הכוללים יותר מ-6.2 מיליון מקומות אירוח מסוג בתים, דירות ואתרי לינה ייחודיים נוספים. לא משנה לאן תרצו להגיע או מה תרצו לעשות, Booking.com הופכת את הכל לפשוט יותר ומגבה את כל השירותים הללו בשירות לקוחות הפועל 24/7.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.