הודעה לעיתונות

P&G רוכשת 100% חשמל מאנרגיה מתחדשת בארה"ב, קנדה ומערב אירופה

סינסינטי, 24 באוקטובר 2019, (BUSINESS WIRE):

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) מודיעה שהגיעה ליעד שלה ל-2020 לרכוש 100% חשמל מאנרגיה מתחדשת בארה"ב וקנדה. החברה עברה את היעד המקורי שלה על ידי הרחבת הרכישה של חשמל מאנרגיה מתחדשת למערב אירופה. שלושת השווקים האלה הם בין הגדולים ביותר ומהווים יותר מ-70% מהחשמל ש-P&G רוכשת. ההתחייבות הזאת הושגה לפני המועד המתוכנן וזאת התחלה חזקה עבור P&G להגיע ליעד שלה לרכוש 100% חשמל מאנרגיה מתחדשת בכל העולם עד 2030.

התורמים הפרטניים הגדולים ביותר לייצור החשמל מאנרגיה מתחדשת של P&G הם חוות אנרגיית הרוח שלה בטיילר בלאף, טקסס, שמקזזת 100% מהחשמל שנחוץ למפעלי הבדים ומוצרי אחזקת הבית שלה בארה"ב וקנדה כדי לייצר מותגים כמו Tide, Downy, Cascade ו-Mr. Clean, ומתקן הביו-מסה המשולב חום וחשמל שלה בתוך אתר באולבני, ג'ורג'יה, שמספק 100% מדרישות הקיטור של Bounty ו-Charmin באתר הזה. בנוסף לפרויקטים בקנה מידה גדול האלה, החברה מפחיתה פליטות בפעילות שלה באמצעות תיק מגוון של פרויקטי אנרגיה מתחדשת שמתמקדים באישורי אנרגיית רוח, שמש, גיאותרמית, מים ומתחדשת.

"אנחנו גאים במאמצים שלנו להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולהשאיר את העולם מקום טוב יותר לדורות הבאים", אמרה וירז'יני הליאס, מנהלת קיימות ראשית של P&G. "המטרה העיקרית שלנו היא, ותמשיך להיות, לספק את המוצרים המעולים שהצרכנים שלנו יכולים לסמוך עליהם, עם ביטחון שמאחורי כל מוצר של P&G יש שרשרת אספקה שמחויבת לאחריות סביבתית".

על בסיס המורשת שלה במנהיגות סביבתית, P&G כבר השיגה רבים מיעדי הקיימות שלה ל-2020 באנרגיה, מים ופסולת עם התקדמות מדידה שאפשר לראות בכל המותגים והאזורים הג"ג. על ידי הרכישה של 100% חשמל מאנרגיה מתחדשת בארה"ב, קנדה ומערב אירופה, P&G בדרך עכשיו לעבור גם את המחויבות שלה ל-2020 באנרגיה מתחדשת וגזי חממה על בסיס מדעי.

P&G צופה שעל ידי ביצוע פרויקטים חדשים, וגם המשך הרכישה של חשמל ממקורות מתחדשים, החברה תוכל לדרבן עוד חדשנות, השקעה ומעבר לאנרגיה מתחדשת אצל חברות השירותים הציבוריים האזוריות שמספקות אנרגיה לקרוב ל-150 האתרים שלה בעולם.

למידע נוסף שקשור להודעה של P&G, בקרו בבקשה באתר
https://us.pg.com/blogs/pg-purchases-renewable-electricity.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אנשי קשר

אשת קשר של P&G:
Robyn Schroeder
P&G, Global Communications
[email protected]

מקור: Procter & Gamble

מולטימדיה

וידאו
על בסיס המורשת שלה במנהיגות סביבתית, P&G כבר השיגה רבים מיעדי הקיימות שלה ל-2020 באנרגיה, מים ופסולת עם התקדמות מדידה שאפשר לראות בכל המותגים והאזורים הג"ג.

וידאו
חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) מודיעה שהגיעה ליעד שלה ל-2020 לרכוש 100% חשמל מאנרגיה מתחדשת בארה"ב וקנדה. החברה עברה את היעד המקורי שלה על ידי הרחבת הרכישה של חשמל מאנרגיה מתחדשת למערב אירופה.

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.