עפר מוסרי, מנכ"ל אקס ליבריס EMEA צילם: דוד לוק
עפר מוסרי, מנכ"ל אקס ליבריס EMEA צילם: דוד לוק
הודעה לעיתונות

חברת Ex Libris חתמה על עסקה של למעלה מ-10 מיליון אירו בגרמניה

המבורג, גרמניה ותל אביב, ישראל – 29 באוקטובר 2019.
Ex Libris®, מקבוצת ProQuest , ספקית מובילה של פתרונות ענן למוסדות אקדמיים ברחבי העולם, הודיעה היום כי קונסורציום המוסדות האקדמיים של מחוז Nordrhein-Westfalen בגרמניה בחר בפלטפורמת הענן Ex Libris Alma®, אשר תשרת את למעלה מ-40 המוסדות החברים ב-hbz. פלטפורמת Alma תחליף שמונה מערכות שונות הנמצאות היום בשימוש ע"י חברי הקונסורציום, כולל מערכות אקס ליבריס ומערכות של חברות מתחרות. היקפו הכספי של ההסכם הינו למעלה מ-10 מיליון אירו.

קונסורציום hbz בדק ומצא כי פלטפורמת הענן של אקס ליבריס, Alma, מציעה את היכולות המתקדמות ביותר הקיימות כיום בתחום. החלפת המבנה ההטרוגני והמורכב המשרת כיום את ספריות הקונסורציום תאפשר איחוד מערכות, מעבר לטכנולוגית ענן והנגשת שירותים מתקדמים לכל המוסדות האקדמיים בקונסורציום.

ד"ר סילקה שומבורג, מנהלת ה-hbz, מסרה: "אנו נרגשים לאמץ את Alma, שמציעה לנו אפשרויות חדשות לניהול שירותים מורכבים עבור כל המוסדות בקונסורציום, ללא קשר לגודל הספרייה. בחרנו ב-Alma ממספר סיבות: הטכנולוגיה המתקדמת שלה עם יכולת עתידית מוכחת, הנגישות שלה למשתמשים ועמידתה בדרישות התקנה להגנת המידע הכללי של האיחוד האירופאי (GDRP). בנוסף, אנו מוקירים את הקהילייה הפעילה של לקוחות Ex Libris ומצפים להשתתף בפורום Alma."

עופר מוסרי, General Manager Ex Libris EMEA, מסר: "אנו שמחים כי hbz בחרו בפלטפורמת Alma כבסיס לשירותי הספרייה העתידית של הקונסורציום. הגמישות והיכולות המוכחות של Alma לתמוך בקונסורציום עם מגוון רחב של סוגי מוסדות אקדמיים, בגדלים שונים, ישמש מודל לקונסורציומים דומים אחרים בגרמניה ובאירופה כולה. אנו מקבלים בברכה את hbz לקהיליית Alma ".

אודות Hochschulbibliothekszentrum des Landes Nordrhein-Westfalen (hbz), מרכז שירותי הספרייה של נורדריין-וסטפאלין

hbz ממוקם בקלן, גרמניה ,ומתפקד כגוף פיתוח ושירות מרכזי לספריות אוניברסיטאיות, מכללות וספריות מיוחדות ולמרכזי עיבוד נתונים במחוז נורדריין-וסטפאליה, המחוז הגדול ביותר בגרמניה, ומחוצה לו.

hbzמציע מגוון מוצרים ושירותים, כאשר החשובים שבהם הם הקטלוג המאוחד של hbz, הספרייה הדיגיטלית ,DigiBib שירות אלקטרוני להשאלה בין-ספרייתית, ניהול אזורי ולאומי של תכנים אלקטרוניים, סטטיסטיקות לגבי פעילות הספריות בגרמניה ואוסטריה, פרסום תוצאות מחקר של עמיתים ,(DiPP) דיגיטציה, Open Linked Data ושירותי שימור לטווח הארוך.

אודות אקס ליבריס

חברת Ex Libris, מקבוצת ProQuest, הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונותSaaS מבוססי ענן המאפשרים למוסדות ולמשתמשים ליצור, לנהל ולשתף ידע אקדמי.

בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיה והקהילה הרחבה,Ex Libris מפתחת פתרונות מתקדמים לניהול ספריות, לניהול מחקר ולשיפור חווית ההוראה והלמידה.

אקס ליבריס משרתת מעל 7,500 לקוחות ב -90 מדינות.
מוזמנים לבקר באתר הבית: website ולהצטרף אלינו ב- LinkedIn, YouTube, Facebook, Twitter.

[email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.