מפרסם: ציפי לוין
תאריך: 29/10/2019 12:01
נושא: ספרות
הודעה לעיתונות

איך לגדל ילדים מאושרים/ויטאלי בוצ'אצקי

ציפי לוין יחסי ציבור
רח' סוקולוב 52א' תל אביב 6228407
טל' 6042210-03, פקס 5467465-03, פלאפון 5400379-050
[email protected]

כך הפך איש ההייטק מבת-ים
לגורו הורות מפתיע בישראל

בימים אלה רואה אור ספר שני בסדרה

איך לגדל ילדים מאושרים
הדרך למעלה

מאת: ויטאלי בוצ'אצקי
ספרי ניב
* * * * * *
גיל 0 ומעלה
153 עמודים, 97 ש"ח

נתונים על ההצלחה של הספר הראשון בסדרה:
מעל 50,000 עותקים נמכרו
מעל 20 פעם כיכב במקום הראשון ברשימות 'רבי המכר' בארץ
מעל 50 פעם הופיע בחמישייה הראשונה של 'רבי המכר'
הגיע למקום הראשון ב-8 קטגוריות של ספרי הורות באמזון
מעל 100,000 עוקבים בעמוד הפייסבוק

כל מה שויטאלי בוצ'אצקי רצה, הוא להכין עצמו כהורה לקראת לידת ילדיו. כאיש הייטק שעובד סביב השעון, שאל את עצמו איך יוכל להיות האבא הטוב ביותר לילדיו בשעה אחת ביום.

הוא החל ללמוד את התחום. קרא מאות ספרים ואלפי מחקרים, השתתף בקורסים וסדנאות, שמע עשרות הרצאות - והתמכר. בשלב מסויים החל לשתף את תובנותיו ואת התהליך שעבר בעמוד בפייסבוק בעל שם זהה לספר. להפתעתו הגדולה העמוד תפס תאוצה ותוך זמן קצר כבר היו לו עשרות אלפי עוקבים פעילים.
שני הספרים נכתבו בעקבות מאות פניות שקיבל מחברי עמוד הפייסבוק שהקים.

בספר זה, כמו בספרו הקודם, מציג ויטאלי גישה, גישה מעצימה – כיצד לגדל ילדים מאושרים, מצליחים ובריאים בנפשם.

הספר מלווה בדוגמאות רבות מחייו האישיים של ויטאלי. באופן נגיש וקל לעיכול ובלי לנסות לחנך, הוא מגיש עצות וכלים מעשיים כיצד לממש את הייחודיות של ילדינו ולהגשים את יעדיהם וחלומותיהם; כיצד להשפיע ולהנהיג כהורה במשפחה; כיצד למוסס התנגדויות ולהניע את ילדינו לפעולה; כיצד לפתח בהם התמדה ונחישות; כיצד ליצור מערכות יחסים מצוינות בין בני המשפחה ועוד.

כדי ליצור חוויית קריאה ייחודית מהראשונות בעולם, נוספה לספר אפליקציה שפותחה בישראל – GreatBoox - המשלבת ספר מודפס עם תוכן עשיר ורווי מדיה, בעזרתה ניתן להוריד את כל תמונות הספר ולהדפיסן, להוריד תרגילים, סרטוני השראה והעצמה וסיפורים מוקלטים שניתן להשמיע לילדים.

מוצרים נוספים להעצמת הילדים (ביניהם יומן הצלחות, יומן רעיונות, יומן משימות ויומן חוויות) ניתן למצוא באתר הבית של ויטאלי בוצ'אצקי UPKids.

ויטאלי בוצ'אצקי (36) מהנדס רפואי בהכשרתו (מפתח מכשור רפואי בחברת הייטק), סופר, מרצה, מדריך הורים, מלווה סופרים ומנכ"ל UPKids להעצמת הורים וילדים.
יליד ברית המועצות 1982, בנם של רופא ומהנדסת, עלה לארץ עם משפחתו בגיל 7. התגורר ביפו במשך 20 שנה. מזה שבע שנים חי בבת-ים.

נשוי ואב לשניים, הפך להורה לפני כחמש שנים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ציפי לוין.