מפרסם: ניר הירשמן תקשורת
תאריך: 29/10/2019 12:25
נושא:
הודעה לעיתונות

פתרון הפרטיות של QEDIT יסייע לדלויט לנהל ולאמת מידע על הכשרות עובדים בארגוני ענק

פירמת ייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם תשתף פעולה עם QEDIT

פתרון הפרטיות של QEDIT יסייע לדלויט לנהל ולאמת מידע על עובדים בארגוני ענק

== דלויט, פירמת ייעוץ וראיית החשבון הגדולה בעולם, תשתמש בפתרון הפרטיות של QEDIT המבוסס על 'הוכחה באפס-ידיעה' בפלטפורמת הבלוקצ'יין שלה EduScrypt, המיועדת לסייע לארגונים לנהל את המידע על הכשרות עובדים ומועמדים, תוך שמירה על פרטיות המידע
==

QEDIT, חברת הסטרטאפ הישראלית המפתחת פתרונות וכלים לארגונים לשמירת פרטיות המידע בהתבסס על שיטת ההצפנה 'הוכחה באפס-ידיעה', הכריזה היום כי פירמת הייעוץ וראיית החשבון דלויט תשתמש בפתרון הפרטיות שלה בפלטפורמת EduScrypt. הפלטפורמה מבוססת על טכנולוגיית בלוקצ'יין ומאפשרת לארגונים לעקוב, לשתף ולאמת הכשרות מקצועית של מועמדים ועובדים בארגון.

ההודעה על שיתוף הפעולה נמסרה הבוקר בוועידת קהילת ZKProofהמתקיימת באמסטרדם בהשתתפות חברות שונות הפועלות לקידום טכנולוגיה מבוססת 'הוכחה באפס-ידיעה' ומתעניינות בשילובה.

פלטפורמת הבלוקצ'יין Eduscrypt, מאפשרת לפקח אחר ביצוע ההכשרות המקצועיות של העובדים, להנפיק תעודות הסמכה, לנהל רישום אישי ולהבטיח ציות לתקנות מצד עובדי החברה בהתאם לדרישות ולצרכים המשתנים של הארגונים. באמצעות שימוש בבלוקצ'ין, EduScrypt מאפשרת למנהלי הארגונים לקבל אינדיקציה מהימנה על ביצוע הסמכות, להפחית שגיאות ולספק מאגר נתונים אחד מסונכרן לכל הכישורים המשותפים והפרטניים של העובדים בארגונים.

"לכלים טכנולוגיים מבוססי הצפנה ב'הוכחה באפס-ידיעה' יש את הפוטנציאל לחולל מהפכה במגוון גדול של תחומים ותעשיות" אמר היום יונתן רואש, מנכ"ל ומייסד משותף של QEDIT. "שילוב פתרון הפרטיות שלנו בפלטפורמת הבלוקצ'יין של דלויט, הוא עוד מקרה מוחשי המדגים את האפשרויות הרבות שניתן לבצע עם הכלים החדשניים הללו. פעילות משותפת עם ענק עולמי כמו דלויט היא אבן דרך משמעותית עבורנו בדרך להאצת הטמעת מערכות בלוקצ׳יין בארגונים."

הפרוטוקול של QEDIT משתמש בקריפטוגרפית הוכחה באפס-ידיעה על מנת לאפשר לצדדים המשתתפים בבלוקצ'יין לרשום ולאמת את העברת נכסים בספר חשבונות משותף מבלי לחשוף מידע. חברי רשת יכולים לאמת את שלמות ההוכחות, אך הם לא יכולים לראות מי שלח מה, כמה, ולמי. הטכנולוגיה של QEDIT מציעה גם כלים מתקדמים לפיקוח אחר הנתונים המאפשרים לוודא ציות לתקנות.

"מעקב, אימות וניהול המידע הקשור להכשרות צוות העובדים והמועמדים הפוטנציאלים הוא תהליך מסורבל ויקר עבור ארגונים רבים, בטח כאשר מעורבים קנסות רגולטורים בגין אי-ציות אחר תקנים מסוימים." אמר אנטוניו סנאטורה (Antonio Senatore), קצין טכנולוגי ראשי במעבדת הבלוקצ׳יין של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בדלויט. "שילוב פתרון הפרטיות מבוסס 'הוכחה באפס-ידיעה' של QEDIT מבטיח לארגונים כי ניתן לסמוך על אמיתות ואותנטיות תעודות ההסמכה השונות, תוך שמירה מלאה על פרטיות המידע ועל ציות התקנות."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ניר הירשמן תקשורת.