הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מתרחבת במרכז אמריקה

סן פרנסיסקו, 30 באוקטובר 2019, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם החברה לעריכת דין ממרכז אמריקה Central Law, והרחיבה את הנוכחות של הארגון באזור לשמונה מקומות נוספים בשש מדינות: קוסטה ריקה, אל סלבדור, גואטמלה, הונדורס, ניקרגואה ופנמה.

Central Law שהוקמה ב-2003 ומנוהלת על ידי השותף המנהל רפאל קירוס בוסטמנטה. היא התרחבה וכוללת יותר מ-70 אנשי מקצוע בתחום המשפטים. החברה מספקת ייעוץ משפטי מקיף בתחומים כמו בנקאות ופיננסים, דין אזרחי, דיני מסחר, דיני חברות, הגירה, עבודה והעסקה, מיזוגים ורכישות, בוררות, ליטיגציה, ימאות ומיסים.

"הערכים, האתיקה, ההתמחות, עבודת הצוות, האחריות החברתית והאיכות הבינ"ל של הצוות שלנו מיצבו אותנו כשותף האסטרטגי העיקרי של הלקוחות שלנו באזור", אמר רפאל. "אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה הזה עם אנדרסן גלובל ובטוחים שנוכל לעבוד יחד כדי להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלנו ולשפר את היצע השירותים שלנו על ידי הבאת היתרונות והמשאבים של חברה גלובלית ללקוחות שלנו".

"Central Law תספק כיסוי אזורי וסינרגטי רחב בהרחיבנו את הנוכחות שלנו במרכז אמריקה", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "רפאל והצוות שלו מפגינים את אמות המידה המקצועיות הגבוהות ביותר ואני בטוח שנוכל לעבוד ביחד כדי להרחיב את הפלטפורמה והיכולות של הקבוצה באזור החשוב הזה ולשלב אותן באסטרטגיה הגלובלית שלנו".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-159 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.