מפרסם: Ms comms
תאריך: 31/10/2019 10:00
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

אוניברסיטת חיפה בחרה בקבוצת ה-SAP של ONE ליישום והטמעת מערכת פיננסית בגרסת SAP S/4 HANA

היקף הפרויקט מוערך בחמישה מיליון שקלים

אוניברסיטת חיפה בחרה ב-XacTech, קבוצת ה-SAP של ONE, לביצוע פרויקט אסטרטגי שהיקפו מוערך בחמישה מיליון שקלים. במסגרת הפרויקט תוטמע מערכת פיננסית של SAP מקצה לקצה, על גבי הגרסה החדישה ביותר של SAP S/4 HANA. XacTech נבחרה לאחר מכרז שערכה האוניברסיטה, והפרויקט צפוי לצאת לדרך בימים הקרובים ולהסתיים בעוד כשנה.

עד עתה שימשה את אוניברסיטת חיפה מערכת פיננסית Non-SAP. לפני מספר חודשים הסתיים פרויקט הכנה תשתיתי, אף הוא בשיתוף קבוצת ה-SAP של ONE, שבמסגרתו הותקנה באוניברסיטת חיפה תשתית S/4 HANA שהחליפה את סביבת SAP ECC. במסגרת הפרויקט החדש תתבצע הטמעה מחדש של סביבת SAP S/4 HANA אשר כוללת מערכת פיננסית של SAP, לצד יישום מחדש והתאמה של המודול הלוגיסטי והאקדמי לעבודה אינטגרטיבית עם המערכת הפיננסית החדשה.

הפרויקט יעניק לאוניברסיטת חיפה יכולות מתקדמות של מערכת פיננסית חדישה וגמישה בענן, המאפשרת ניהול אינטגרטיבי של כל הגורמים המשיקים ישירות מול המודול הפיננסי, ללא צורך בממשקים חיצוניים. המערכת החדשה תאפשר אוטומציה של תהליכים רבים בארגון, לצד שיפור חוויית המשתמש, חיסכון וייעול ממשי וכן קיצור זמני העבודה.

מולי צפריר, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע באוניברסיטת חיפה: "אנו שמחים להוציא לדרך את הפרויקט שיצעיד אותנו למימוש מלא של היכולות הרבות במערכת SAP המתקדמת ביותר. זכייתה של XacTech כאינטגרטור ראשי בפרויקט, תאפשר לנו ליהנות מהמקצועיות והניסיון הרב שלהם בעולמות ה-SAP, אותם כבר חווינו בעבר. בעזרתם נתקדם לפתרון אינטגרטיבי שיעניק תמיכה מקצה-לקצה לתהליכים הפיננסיים, בנוסף לעולמות הלוגיסטיים והאקדמיים שינוהלו מקצה לקצה בסביבת S/4 HANA. בסיום הפרויקט נוכל ליהנות מאוטומציה מלאה של תהליכי עבודה, גמישות רבה יותר לשינויים, וכן מגישה מכל מקום ובכל זמן".

נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל XacTech: "אנו שמחים על הזכות לבצע פרויקט חשוב ואסטרטגי זה, אשר מהווה נדבך חשוב בקידום אוניברסיטת חיפה לעידן הדיגיטאלי. הצוות המנוסה שלנו יפעל יחד עם הצוותים המקצועיים של האוניברסיטה אשר מחזיקים בידע הארגוני, למיצוי מקסימלי של היכולות במערכת SAP S/4 HANA עבור תהליכי הליבה החשובים ביותר לארגון".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.