מפרסם: קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow
תאריך: 31/10/2019 17:44
עדכון: 06/11/2019 14:07
נושא: מוזיקה, נשים
תמונה מתוך סבב ההופעות בארה"ב
תמונה מתוך סבב ההופעות בארה"ב
הודעה לעיתונות

הזמרת צביה בר אברבנאל שהיתה חלק מסצנת המוזיקה האפרו-אמריקאית בשנות ה - 60' בהוליווד חוזרת

== הזמרת האגדית צביה אברבנל חוזרת אחרי 50 שנה עם מופע בינ"ל, אלבום חדש וספר.
==

צביה נולדה בראדה בדרום מזרח תימן בסוף שנות הארבעים. היא עלתה לארץ עם הוריה והתיישבה בצפון הארץ. היא גדלה בבית תימני מסורתי מוקף בתרבות והמסורות של תימן. בחייה הבוגרים הייתה ממובילי קבוצת הרקדנים המיתולוגית 'להקת ענבל', ולאחר הצלחתה בישראל כזמרת ורקדנית בשנות ה -60 ', המשיכה בארצות הברית עם מופע ייחודי המשלב ג'אז ומוזיקה אתנית.

הכישרון המוזיקלי שלה היה כל כך נדיר ומיוחד, שאומץ על ידי מוזיקאים מקומיים ועל ידי אמנים חשובים כמו סמי דייוויס ג'וניור. אנדי וויליאמס ודונובן שלצידם הופיעה.

"האזנה לצביה תגרום לך להרגיש את המשמעות האמיתית של מזרח פוגש מערב ותשאיר אותך משתוקק לעוד." כך תאר אותה המפיק האמריקאי דוד סקוניק לאחר סבב המופעים באוקטובר האחרון.

עכשיו, אחרי 50 שנה היא חוזרת עם מופע, אלבום חדש, וספר על נשים פורצות דרך. כיום השילוב של ג'אז ומוזיקה אתנית ברור מאליו, אך כשצביאה עשתה זאת בסוף שנות השישים, היה זה מהלך מקורי ובלתי מובן. איש בתעשיית המוזיקה הישראלית הצעירה לא גילה עניין בכך, וכמה מהנגנים שהשתתפו בהקלטה ראו בכך לא יותר מאשר אלמנט אקזוטי, ובכל זאת, חמישים שנה לאחר מכן, למוזיקה הזו חיים מפתיעים חדשים. אקזוטי או לא, זו תחנה קטנה ומרתקת בתולדות המוזיקה הישראלית.

"אני לא יודע להסביר את זה. אני רק יודע שכששמעתי את צביה שרה בפעם הראשונה, היתה לי צמרמורת. זה כל מה שחשוב. "(ניתאי זליקר, מתופף)

לפרטים נוספים ותאום ראינות עם הזמרת צביה אברבנל פנו לאלון חסיד, מנהל השיווק בקונטנטו נאו בטלפון 0546668988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.