הודעה לעיתונות

עובדי מלון ריץ-קרלטון הרצליה השתתפו במרוץ הלילה של תל אביב כחלק מתרומה לקהילה

נציגי מלון ריץ-קרלטון, הרצליה השתתפו במרוץ הלילה של תל אביב ולקחו חלק במבצע ההתרמה לעמותת סאנרייז – כץ

במרוץ הלילה שהתקיים השבוע לקחו חלק חמישה חברי צוות ממחלקות שונות ובתפקידים שונים:
שקד רובינזון- אחראי קבלה, חן אראל – מנהלת רום סרוויס, מגי כץ-קולר - סגנית מנהל ספא, שקד גלנץ – מלצרית וג'וש מוזו– קשרי אורחים וקבלה.

זו השנה השניה שעובדי מלון ריץ-קרלטון משתתפים במרוץ הלילה של תל אביב , יש לציין כי הקבוצה רצה יחד, כגוש אחד ולא השאירה אף אחד מאחור, למרות פערי הכושר בנהם.

כחלק מאופי המלון והדגש על תרומה לקהילה, הכספים אותם שילמו להשתתפות נתרמו לעמותת "סאנרייז-כץ" עמותה הפועלת למען ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן, ובכך תרמו לגיוס כ 600.000 ש"ח במרוץ השנה.
עמותת סאנרייז-כץ, הוקמה ב-2010 והינה חלק מארגון סאנרייז העולמי שהוקם בניו יורק.
מטרת הארגון היא לקיים קייטנות יום ופעילויות פנאי בכל העולם לילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן ואחיהם הבריאים, ללא עלות.
לאתר Sunrise Association: http://sunriseassociation.org
איתי אליעז, מנכ"ל מלון ריץ-קרלטון הרצליה מסר "רשת MARRIOTT מקפידה על שיתוף פעולה ותרומה לקהילה, כחלק מתוכנית העבודה השנתית אנו מקפידים לבצע פעולות שונות כחלק מהמורשת של החברה ולעודד את עובדינו לתרום לקהילה, לשלב עובדים עם מוגבלויות, לקיים ארועים ושיתופי פעולה עם עמותת MAKE A WISH , להתנדב בבתי אבות, לחגוג עם קשישים חגים וימי הולדת , לאמץ בית אבות לניצולי שואה, אימוץ בית מחסה לכלבים ועוד .
אנו מאמינים כי התרומה לקהילה משקפת חמלה , כבוד ואדיבות , ערכים אשר מלווים את מורשת הרשת הבינלאומית ומתכתבת עם ה employ promise של הRitz-Carlton , אני גאה בעובדי המלון אשר לקחו חלק במרוץ , על התרומה, על הגיבוש והאחווה ועל היותם נאמנים לערכי החברה "

מלון ריץ-קרלטון, הרצליה הינו מותג היוקרה של רשת Marriott, המנהלת 29 מותגים וכ7000 בתי מלון ברחבי העולם והנחשבת לרשת המלונאות הבינלאומית המובילה בישראל. בישראל מנהלת MARRIOTT את מלונות ריץ-קרלטון, הרצליה שרתון, The Jaffa ורנסס תל אביב.

לפרטים נוספים: טל חורש, מנהלת יחסי ציבור ודוברות 050-9001865

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מלון ריץ קרלטון הרצליה.