הודעה לעיתונות

הופעת הבכורה של אנדרסן גלובל בסרביה

סן פרנסיסקו, 5 בנובמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

לאנדרסן גלובל יש עכשיו נוכחות בסרביה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם Joksović, Stojanović & Partners (JSP) מבלגרד. הצוות של 12 שותפים מספק הנחיה משפטית לגופים ציבוריים ולמספר רב של לקוחות תאגידיים בינ"ל. תחומי העיסוק שלה כוללים דיני חברות ומסחר, מיסים, תעופה, שוקי הון, תחרות, יישוב מחלוקות, העסקה, אנרגיה, טכנולוגיית המידע, קניין רוחני, ביטוח, מיזוגים ורכישות, נדלן ורכש ציבורי.

"אנחנו גאים בתושייה, האמינות והתובנות המקצועיות שאנחנו מספקים כל הזמן ללקוחות, ורוצים להמשיך להציע את המומחיות שלנו ללקוחות לא רק על בסיס מקומי אלא גם על בסיס בינ"ל", אמר דראגן פסודורוב, המנהל הכללי של המשרד של JSP. "הערכים והמטרות שלנו מתאימים היטב לאלה של הארגון הבינ"ל של אנדרסן גלובל, ואנחנו מאוד מצפים לעבוד ביחד עם צוות של מקצוענים ששותפים לאותו החזון שלנו לעתיד".

"סרביה היא תוספת חשובה לפרקטיקה באזור וגם באירופה כולה", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "ל-JSP יש פלטפורמה רחבה שמשלימה חברות שיתוף פעולה אחרות באזור, ומחזקת את הגישה הסינרגטית שקריטית להצלחה שלנו. בנוסף, כבר יש להם קשרים עם חברות ידועות בעולם. היחסים המבוססים שלהם מוסיפים מימד ומשאבים נוספים לאסטרטגיית תחומי השירות שלנו. JSP משרתת לקוחות גם במונטנגרו, וזה מרחיב את ההגעה שלנו אפילו יותר באזור".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-160 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.