מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 12/11/2019 10:34
נושא: צבא וביטחון, תעופה
GA-ASI תבצע סדרה של הדגמת יכולות באירופה
GA-ASI תבצע סדרה של הדגמת יכולות באירופה
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

GA-ASI תבצע סדרה של הדגמת יכולות באירופה

תפעל עם חיל האוויר היווני כדי להדגים באמצעות כטמ"מ מעקב ימי ושילוב במרחב אווירי

סן דייגו ובסיס האויר לריסה, יוון, 12 בנובמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI), מובילה גלובלית בכלי טיס מוטסים מרחוק (כטמ"מ), הודיעה היום שהיא פועלת עם חיל האוויר היווני ביוון כדי לבצע סדרה של טיסות הדגמה עבור מדינות באירופה בדצמבר. הטיסות ימריאו מהאתר של חיל האוויר בלריסה וישתמשו בכטמ"מ GA-ASI MQ-9 Guardian כדי להציג יכולות מעקב מעל הים, וגם מערכת גילוי והימנעות (DAA) שמפתחת GA-ASI המאפשרת לכטמ"מ לטוס באופן בטוח במרחב אווירי אזרחי לצד כלי טיס מאוישים.

"אנחנו מעריכים את התמיכה של חיל האוויר היווני שמסייע להציג את יכולות המעקב מעל הים והשילוב במרחב אווירי אזרחי שלנו באירופה", אמר לינדן בלו, מנכ"ל GA-ASI. "הביקוש למעקב מהאוויר עם זמן שהייה ארוך זול מעל הימים שמסביב לאירופה גדל".

תצורת ההדגמה מבוססת על המערכות של ה-MQ-9 שמפעיל המשרד להגנת המולדת האמריקני בתמיכה בתפקידי המעקב הימי שלו.

מערכת ה-DAA כוללת מכ"ם אוויר- אוויר ומעבד שמשולב עם מערכת התרעה ומניעת התנגשות באוויר (TCAS II) ו-ADS-B. מערכת ה-DAA מתוצרת GA-ASI מבצעית בארה"ב. המכ"ם למניעת התנגשויות של המערכת מהווה אמצעי בטיחות חיוני לשילוב כלי טיס לא מאוישים במרחב אווירי אזרחי.

מערכת MQ-9 תדגים גם מכ"ם רב מצבי לחיפוש על מימי עם מצב ISAR, מקלט AIS וחיישן וידאו HD/ תנועה מלאה מצויד במצלמות אופטיות ואינפרא אדום. ערכת החיישן הזאת מאפשרת גילוי וזיהוי בזמן אמת של כלי שיט על מימיים על פני אלפי מיילים ימיים רבועים.

מערכת המכ"ם לחיפוש על-מימי הכלולה Raytheon SeaVue מספקת מעקב אוטומטי אחרי מטרות ימיות והתאמה בין משדרי AIS והגילויים של המכ"ם.

GA-ASI גם יוצרת שותפות עם SES, מפעילה מובילה של תקשורת לוויינית וספקית שירותים מנוהלים, עם יותר מ-70 לוויינים במסלול גאוסטציונרי (GEO) ומסלול הקפה בינוני (MEO). SES תספק את החיבור ללוויין MEO שמאפשר ל-MQ-9 לפעול באופן בטוח באמצעות חיבור עתיר קיבולת, שמאפשר שידור בזמן אמת של נתוני חיישנים מכלי הטיס, ומאריך את טווח הפעולה האפקטיבי שלו הרבה מעבר לחיבורי הנתונים "בקו הראייה".

"באמצעות צי הלוויינים הגלובלי שלנו, SES תומכת בצרכים הקריטיים של GA-ASI והלקוחות הממשלתיים שלה שמפעילים את כלי הטייס האלה קרוב לשני עשורים", אמרה ניקול רובינסון, סגנית נשיא בכירה, ממשלות גלובליות ב-SES Networks. "אנחנו גאים לתמוך בפעילות ההדגמה הזאת של חיל האוויר היווני כחלק מהקשרים הוותיקים שלנו עם General Atomics".

תמונות ברזולוציה גבוהה של MQ-9 Guardian זמינות לאמצעי מדיה שעומדים בדרישות מאיש הקשר למדיה הרשום של GA-ASI.

אודות GA-ASI

General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI), חברה מסונפת של General Atomics, היא מתכננת ויצרנית מובילה של מערכות כלי טיס מוטסים מרחוק (כטמ"מ), מכ"ם ומערכות משימה אלקטרו אופטיות וקשורות אמינות ומוכחות, כולל סדרת הכטמ"מ Predator® והמכ"ם הרב מצבי Lynx®. עם 6 מיליון שעות טיסה, GA-ASI מספקת כלי טיס עם שהייה ארוכה שמסוגלים לבצע משימות עם מערכות משולבות של קישור נתונים וחיישנים שנחוצות כדי לספק טיסה מתמשכת שמאפשרת מודעות למצב ותקיפה מהירה. החברה גם מייצרת מגוון של תחנות בקרה קרקעיות ותוכנה לבקרת חיישנים/ ניתוח תמונות, מציעה הכשרת טייסים ושירותי תמיכה ומפתחת אנטנות מטה-חומר. למידע נוסף, בקרו באתר www.ga-asi.com.

Predatorו-Lynx הם שמות מסחר רשומים של General Atomics Aeronautical Systems, Inc..

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52126821/en

אנשי קשר
Robert Walker
General Atomics Aeronautical Systems, Inc.
+1 (858) 524-8101
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.