ד"ר דרימר וויטל זינגר
ד"ר דרימר וויטל זינגר
ד"ר יצחק דרימר
ד"ר יצחק דרימר
ויטל זינגר
ויטל זינגר
הודעה לעיתונות

המטפל האולטימטיבי של הספורטאים והסלבס בישראל נחשף וחושף: "ריפוי כאב כרוני הוא דבר אפשרי שאני עושה כל יום "

שירת התקווה מילאה את אולם אליפות אירופה לריקודים סלוניים בכיסאות גלגלים, כאשר ויטל זינגר ישבה על הפודיום ענודה במדליית הזהב שהביאה לישראל.

רק מעטים יודעים שויטל עברה שנים לא פשוטות של טיפולים בעקבות פציעה שהובילה לכאבים כרוניים שמטבעם רק הולכים וגוברים, עד שבזכות ד"ר יצחק דרימר שפיתח שיטת טיפול ייחודית שנקראת 'רפואה אולטימטיבית', הצלחתי להחלים ולחזור לנצח בתחרויות".
"אני חבה את השינוי הזה לד"ר יצחק דרימר" מספרת זינגר "הוא היחיד שהצליח להזיז לטובה את מצבי הבריאותי. תוך כמה טיפולים הפגיעה הרב מערכתית שלי, שבמשך שנה רק הלכה והתדרדרה, תוך שאני עוברת להשתמש במשככי כאבים וקאנביס רפואי, הראתה שיפור משמעותי עד שחזרתי לנצח בתחרויות הפרה-אולימפית בריקודים סלוניים".
ואיך את היום? תוך כמה חודשים חזרתי לעצמי לחלוטין. היום אני שוב בספורט, בתחרויות ועל הבמה וזה רק בזכות המקצועיות וההקשבה של ד"ר דרימר למצבי הבריאותי, שבנה עבורי את הטיפול הנכון. והייחודי. בשבילי זה כמו נס".
מדובר בתחום חדשני. איך מתעמלת ברמות שלך הגיעה לזה בעצם? ספורטאים רבים ברמות הגבוהות נעזרים במרפאה של דרימר. זה סוד ידוע שדרכו ניתן לשמור על גוף בריא לאורח זמן, אני הגעתי לד"ר דרימר דרך מטופלת אחרת שלו, המדליסטית הפרה-אולימפית המיתולוגית, פסקל ברקוביץ שמטופלת אצלו בקביעות.
ד"ר יצחק דרימר, ייסד את שיטת 'הרפואה האולטימטיבית' המשלבת כלים משמעותיים מתחומי הבריאות. דרימר מוסמך כד"ר לכירופרקטיקה, בוגר אוניברסיטת M.S.U בין המובילות בארה"ב, ואוניברסיטת PALMER המייסדת והמובילה בתחום הכירופרקטיקה העולמית. "אני משלב בטיפול שלי בין תחומי רפואה שונים. הניסיון הרפואי שלי, הביא אותי להבנה מדויקת של תלות מערכות גוף האדם האחת בשנייה ולראייה הכוללת שלהם" מסביר דרימר. "במרכז שלנו אנו מטפלים בכל מטופל דרך שורש מחלתו או כאביו לפי צרכיו בשיטת הטיפול שפתחתי, הרפואה האולטימטיבית וכך מנטרלים את הכאב".
לקביעת ראיון עם ד"ר דרימר או/ו ספורטאים וספורטאיות מהמובילים בישראל שטופלו במרפאתו ולקבלת חומרים נוספים לפרסום, אנא פנו למנהל השיווק והפרסום ב ContentoNow, אלון חסיד: 054-6668988, או במייל: [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.