מפרסם: קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow
תאריך: 18/11/2019 16:25
עדכון: 19/11/2019 17:01
נושא: ספרות
עטיפת הספר
עטיפת הספר
הודעה לעיתונות

ספרו החדש של בני זהר – "נפנוף של בנדנה"

== על תשוקה ויצרים תעוזה ואופי יזמי וגם על ילד אחד שגילה תושייה וגמישות מחשבתית ברגעים הנכונים
==

"היו אלו ימי ראשית המדינה, והעתיד נראה ורוד, בגן היה גידי החזק בין הילדים ועל פיו יישק דבר... אך יום בהיר אחד באו אנשים חמורי סבר ולקחו את כל תכולת ביתם".
"מה קרה"? שאל גידי את אמו ההמומה?
"אין לנו יותר כסף, ואנחנו אפילו חייבים כסף לאחרים..."הלך הכל" היא הוסיפה.
"יהיה טוב אני מבטיח לך" אמר גידי הקטן וחיבק את אמו בחוזקה".

ספרו החדש של בני זהר, "נפנוף של בנדנדה", לוקח את הקוראים היישר אל ימי הקמת המדינה, דרך עיניהם של אב פליט חרב מאירופה ובנו הצבר. בכתיבה קולחת ומלאת רגישות מעביר הסופר בני זהר סיפור חובק עולם, הפותח צוהר אל עולמו של גידי, שנולד בימי קום המדינה, ובעזרת אופיו היזמי וקורטוב של חוצפה ישראלית טובה, בנה אימפריה עסקית בעשר אצבעותיו.

הספר סוקר את אבני הדרך המרכזיות בחיו של גידי, בניהם עסקה יוצאת דופן עם ג'פאר יורש נסיכות עומן , ניצחון בקזינו רויאל, שיחה החמימה עם שלדון אדלסון בלאס וגאס שהובילה לעסקה גדולה, תיווך בין קרבות המורדים ברומניה, רכישה של עסקים מפורסמים במחירי מציאה, מפגשי אהבה עם נשים מהעולם ועוד. אנשים הבקיאים ברזי התקופה יזהו בין הסיפורים פרטים רבים השופכים אור על סיפורים שמעולם לא סופרו ולמעשה נחשפים כאן לראשונה.

“נפנוף של בנדנה" הוא סיפור על אומץ, תעוזה, אופטימיות, תשוקה ותענוגות. אך זהו גם סיפורו של ילד בעל גמישות מחשבתית יוצאת דופן, שייסע לו למקסם הזדמנויות ולהיות תמיד במקום ובזמן הנכון.

"האספלט השחור של הכביש הצפוני להט ככבשן בחום הנורא. גידי והלנה הפליגו עליו להנאתם במכוניתו המפוארת, כאשר לפתע חלף על פניהם אופנוען רכוב על אופנוע עתיק עם בנדנה על ראשו וגיטרה על גבו. גידי הסקרן עצר את המכונית לצידו, ושאל אותו ישירות, ”מה הסיפור שלך?“ האופנוען ענה לו, ”אני זמר נודד שרוכב בדרכים ופעיל למען החברה“. ”ומה הסיפור האמיתי שלך?“ הקשה גידי בממזריות. ”היה לי מועדון לילה בנתניה. סירבתי לשלם פרוטקשן )דמי חסות(, ושרפו לי את המקום, אז עכשיו כל הארץ היא המועדון שלי“, סיפר הלה בגילוי לב. ”תשיר משהו“, ביקש גידי בחוצפה ישראלית אופיינית, והרוכב שר בלוז נוגה המספר על האנשים האומללים שנשחקים בעוניים. ”אני רואה שזה אופנוע עתיק“, אמר גידי, שכזכור, אספנות כלי רכב עתיקים היא אחד מתחביביו הגדולים. ”כן, אני אוסף אופנועים עתיקים“, השיב הזמר הנודד. ”אז נהיה חברים?“

בנימין (בני) זהר – חקלאי, לוחם סיירת והיפי בעברו, איש עסקים וגמלאי בהווה. מחבר הספרים "טיסת לילה לאין" שייצא בקרוב במהדורה השנייה ו"נפנוף של בנדנה" שיוצא במהדורה ראשונה וכבר משווק בחנויות הספרים המובילות.

לקביעת ראיון עם בני זהר ולקבלת חומרים נוספים לפרסום, אנא פנו למנהל השיווק והפרסום ב ContentoNow, אלון חסיד: 054-6668988, או במייל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.