מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 18/11/2019 20:41
נושא: חינוך, ערבים
הודעה לעיתונות

אוניברסיטת הריוט-וואט מודיעה על מהלך שאפתני לעבור לקמפוס חדש בדובאי

דובאי, איחוד האמירויות, 18 בנובמבר 2019, (GLOBE NEWSWIRE):

18 בנובמבר 2019, דובאי, איחוד האמירויות- הריוט-וואט מוסיפה למחויבות שלה לספק השכלה ומחקר באיכות גבוהה בדובאי בהודעה שהיא עוברת לקמפוס חדש לגמרי ב-2021. האוניברסיטה, שפועלת בדובאי מאז 2005 ולאחרונה זכתה לדירוג יוקרתי של חמישה כוכבים מהרשות לידע והתפתחות אנוש, חתמה על חוזה שכירת לעשר שנים לקמפוס בשטח של 218,000 רגל רבוע בפארק הידע של דובאי.

עם מורשת שהתחילה ב-1821, הריוט-וואט נוסדה באדינבורו, סקוטלנד ומספקת השכלה עם תארים מאוד איכותיים ברחבי העולם ל-28,000 סטודנטים, שכמעט 400 מהם בדובאי.

ראש וסגן מנהל קמפוס דובאי של הריוט-וואט פרופסור עמאר קאקא אמר: "ההודעה הזאת היא אבן דרך היסטורית עבור הריוט-וואט ומבטיחה שהסטודנטים שלנו ייהנו מהיתרונות של חוויית לימוד מועשרת ותוצאות מצוינות כבוגרים עוד שנים רבות.

"מאז שהתחלנו לפעול ב-2005, האוניברסיטה גדלה מאוד בדובאי ואני שמח לומר שההסכם שלנו עם פארק הידע של דובאי משמעו שנמשיך להשפיע באופן משמעותי, ונעניק תועלת ארוכת טווח לכלכלה של דובאי ושל איחוד האמירויות ולקהילה המקומית.

"המהלך הזה הוא חלק חשוב במימוש האסטרטגיה השש שנתית השאפתנית של הריוט-וואט לגבי האוניברסיטה ומפגינה את המחויבות שלנו לאזור ותוכניות צמיחה לעתיד".

הסגל והסטודנטים יעברו לקמפוס החדש החל מינואר 2021 - אותה השנה שבה הריוט-וואט מציינת 200 שנה להקמתה. הקמפוס המודרני ישפר עוד את חוויית הסטודנט באמצעות סביבת למידה עם אפשרויות דיגיטליות שתומכת בהספקת תיק התוכניות של האוניברסיטה כולל במדעי הנתונים, מחשבים ובינה מלאכותית, חשבונאות ופיננסים, פסיכולוגיה, אדריכלות ועיצוב, בנייה והנדסה.

הקמפוס יכלול מרכז ייעודי לסטודנטים, מרכז שירותים מרכזי לסטודנטים, ספרייה משופרת ושטחים ללמידה חברתית, וגם מגוון רחב של חדרי לימוד, חדרי סמינרים, חדרי סטודיו ומעבדות משופרים דיגיטלית. אולפני ההקלטה הפנימיים של האוניברסיטה גם יאפשרו יצירת חומרים דיגיטליים לחוויית לימוד יותר מערבת ואינטראקטיבית. יתר על כן, זירת עסקים ויזמות חדשה תיצור לסטודנטים יותר הזדמנויות לעסוק ישירות בעסקים ובתעשייה, ותעניק לבוגרים חוויות לימוד ייחודיות.

ד"ר עבדאללה אל קאראם, יו"ר מועצת המנהלים והמנהל הכללי של הרשות לידע והתפתחות אנוש, הגוף שאחראי על הצמיחה והאיכות של ההשכלה הפרטית במדינה, אמר: "דובאי היא הבית של המספר הגדול ביותר בעולם של קמפוסים שהם סניפים בינ"ל. הפתיחה של קמפוס חדש של הריוט-וואט ב-2021 מחזקת עוד את המעמד של דובאי כיעד לימודים בינ"ל מוביל ומתבססת על המגוון הרחב של האפשרויות שיש לסטודנטים לבחור השכלה. אבן הדרך החשובה הזאת עולה בקנה אחד עם השאיפות העתידיות של דובאי ופועלת ליצירת הזדמנויות חדשות למתן השכלה באיכות גבוהה".
פארק הידע של דובאי נמצא בסמוך לעיר המדיה של דובאי וגם ליד עיר האינטרנט של דובאי ויש לו קשרי תחבורה מצוינים כמו המטרו והרכבת הקלה של דובאי. יש בו יותר מ-500 עסקים והוא התבסס כמרכז מצוינות של השכלה גבוהה והתפתחות מקצועית.

מוחמד עבדאללה, המנהל הכללי של פארק הידע של דובאי, אמר: "השותפות הזאת, שעולה בקנה אחד עם כלכלת הידע הצומחת של איחוד האמירויות, מחזקת עוד את המעמד של דובאי כמרכז השכלה מוביל. על ידי תמיכה בשותפים שלנו בקהילה הנמרצת שלנו, אנחנו מאפשרים להם להציע תוכניות אקדמיות עם הזדמנויות למידה מהרמה העליונה. אנחנו מעריכים את השותפות ארוכת הימים שלנו עם האוניברסיטה וההשקעה שלה בפיתוח כישרונות בהתאם לצרכים של הכלכלה העתידית".

המעבר לקמפוס החדש התקבל בברכה על ידי סוהל מתיו אברהם, נשיא מועצת הסטודנטים של דובאי, שאמר: "אלה חדשות מרגשות לא רק לסטודנטים הקיימים אלא גם לכל מי ששוקל לבוא ללמוד בהריוט-וואט בדובאי.

"המיקום החדש המרכזי יהיה עוד סיבה לבחור בהריוט-וואט ונהדר לראות שהאוניברסיטה ממשיכה להשקיע עבור העתיד".

אוניברסיטת הריוט-וואט הוזמנה לפתוח קמפוס בדובאי לפני 14 שנה בזכות המוניטין הבינ"ל שלה במתן השכלה מעולה, במיוחד במדע והנדסה, ויצירת בוגרים עם אפשרויות תעסוקה גלובליות. האוניברסיטה מפעילה חמישה קמפוסים בבריטניה, דובאי ומלזיה וגם מגוון גדול של תוכניות לימוד מקוונות. למידע נוסף על הקורסים שזמינים עכשיו בקמפוס של הריוט-וואט דובאי, בקרו בבקשה באתר https://www.hw.ac.uk/dubai.htm

אודות אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי

בהיותה האוניברסיטה הבריטית הראשונה שהקימה קמפוס בדובאי ב-2005, והיחידה עם הסמכה של חמישה כוכבים מהרשות לידע והתפתחות אנוש, אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי ביססה את עצמה כחלוצה בשוק ההשכלה הגבוהה באיחוד האמירויות. בזכות המוניטין של האוניברסיטה בהוראה ברמה העליונה ומחקר מעשי פורץ דרך בשילוב הקשרים החזקים שלה לעסקים ולתעשייה, היא מושכת אוכלוסייה משגשגת של סטודנטים לתואר ראשון ומוסמכים.

אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי מציעה מגוון גדול של תוכניות ותחומים בקורסים למוסמכים ולתואר ראשון. לבוגרים של הריוט-וואט יש פוטנציאל העסקה גבוה והם מבוקשים על ידי הארגונים הטובים ביותר בכל העולם, כשיותר מ-90% בתפקידים ברמת מוסמכים או לימודי המשך בתוך שישה חודשים מסיום הלימודים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://www.hw.ac.uk/dubai.htm.

צרופות
עמאר קאקא שעומד בראש אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי
הקמפוס החדש של אוניברסיטת הריוט-וואט דובאי בעיר הידע

Reem Dabat
Heriot-Watt Dubai
+97145610323
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.