מפרסם: קרנית בסון יחסי ציבור
תאריך: 19/11/2019 17:20
נושא: מוזיקה
חן צימבליסטה קרדיט אנג'ילנה שר
חן צימבליסטה קרדיט אנג'ילנה שר
שלמה גרוניך קרדיט אלכס ליפקין
שלמה גרוניך קרדיט אלכס ליפקין
חן צימבליסטה קרדיט אנג'ילנה שר
חן צימבליסטה קרדיט אנג'ילנה שר
הודעה לעיתונות

צימבליסטה וגרוניך עם הסימפונית ירושלים

המנצח ואמן כלי ההקשה חן צימבליסטה
מארח את המוסיקאי ואייקון התרבות שלמה גרוניך
יצירות מאת באך, מוצרט, קורסקוב ושירים, לחנים וביצועים מחודשים מאת שלמה גרוניך: שירים פשוטים, יש לי סימפטיה, נואיבה, אל נא תלך ועוד
27 בנובמבר יום ד' בשעה 20:00
עם התזמורת הסימפונית ירושלים באולם הנרי קראון בירושלים

גרוניך חוגג 50 שנים ליצירתו עם הסימפונית ירושלים והמנצח חן צימבליסטה!
לצימבליסטה וגרוניך היסטוריה ארוכה ומשותפת: גרוניך כתב לחן בין היתר את "סוף עידן התמימות" יצירה למרימבה ורביעיית מיתרים ועיבד עבורו את היצירה Go למרימבה, קהל ותזמורת שתבוצע בקונצרט זה.
החיבור בין גרוניך והסימפונית ירושלים, מאפשר לגרוניך לבצע באופן חד פעמי וייחודי לקונצרט זה, ובהבנה המוזיקלית הייחודית לו - פרק מתוך הקונצ'רטו מספר 21 מאת מוצרט, כמו גם לשמש כקריין ב"מדריך לתזמורת לבני הנעורים" מאת בריטן.

עוד בקונצרט:
באך – הפסנתר המושווה
גרוניך – Go
רימסקי קורסקוב – קפריצ'יו ספרדי
גרוניך – שירים!

המנצח ואמן כלי ההקשה חן צימבליסטה משמש כמנצח ומנהל מוסיקלי בסדרות מוסיקליות עם הסימפונית ירושלים, הסימפונית ראשון לציון והסינפונייטה באר שבע. בין השנים 2015-2019 הוזמן לנצח ולנגן עם תזמורת סולני קייב והקאמרית של טיביליסי (גאורגיה) וכן ניצח על הסינפונייטה של ברלין במסגרת סדנאות ניצוח בהדרכתו של המנצח ליאור שמבדל. במהלך שנת 2016 עמד בראש המחלקה לכלי הקשה והתזמורת של אוניברסיטת דלאוור, ארצות הברית בתמיכת מלגת קרן התרבות אמריקה ישראל (AICF). במסגרת הקמת עמותת "מפעל המוסיקה של צימבליסטה" שייסד בשנת 2016, צימבליסטה ניהל אמנותית חמישה פסטיבלים הכוללים כיתות אמן וקונצרטים בשילוב תלמידי מוזיקה מצטיינים, בתמיכת קרן משפחת רקנאטי. כנקשן ואמן מרימבה, לחן רפרטואר עשיר ומגוון עם רביעיות מיתרים וכן מופע סולו חדש, בעקבות השקת הדיסק LEVITATION זוכה פרס IMA לשנת 2013. בין מוריו אפשר למנות את מר אלון בור, פרופ' מוריס לנג (בביה"ס הגבוה למוסיקה בברוקלין), פרופ' בנט ליילוף (באקדמיה המלכותית בקופנהגן) ותואר שני בניצוח אצל ד"ר יבגני צירלין (באקדמיה בירושלים) ומאסטרו ליאור שמבדל.
נעם בן זאב, כתב המוסיקה הקלאסית, גלריה הארץ (יוני 2014): "מי שראוי לתואר ״האחד והיחיד״ הוא חן צימבליסטה עצמו. במוזיקאי הזה מתגלמים כל מה שנגן מבצע חולם עליו: מקצועיות טכנית מהדרגה הגבוהה ביותר, ידע רב, מוזיקליות שצובעת את המוזיקה בצבעים מקוריים ומעניינים ומפתיעים, ואכן - חן אינסופי".

הקונצרט יתקיים ב27 בנובמבר, יום ד' בשעה: 20:00 באולם הנרי קראון בירושלים. רחוב מרכוס 20. מחיר לקונצרט ערב: 155-175 ₪ הנחות למנויים. טל' להזמנת כרטיסים: 1700-70-4000

___________________________________________________________
ברקת סוסיה שהינו 052-6616360 , קרנית בסון-יחסי ציבור 052-4299441

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרנית בסון יחסי ציבור.