פרסונה- אפרת מזור
פרסונה- אפרת מזור
פרסונה-- אפרת מזור
פרסונה-- אפרת מזור
פרסונה= אפרת מזור
פרסונה= אפרת מזור
פרסונה- פוסטר
פרסונה- פוסטר
פרסונה-- פוסטר
פרסונה-- פוסטר
הודעה לעיתונות

בכורה עולמית - "פרסונה" - יצירת מחול אינטרקטיבית

מאת אפרת רובין
בשיתוף עם איריס נייס

14 בדצמבר 2019 – בשעה 20:00
3 בינואר 2020- בשעה 20:00

תיאטרון תמונע תל אביב

טריילר המופע- https://youtu.be/seuvydEROy4

יצירת מחול אינטרקטיבית, המשלבת קולנוע ניסיוני ומציאות רבודה ( Augmented Reality) במופע חי על הבמה.
היצירה בודקת את הופעתה של ה"פרסונה" כיצוג מתהווה, המותאם למערכת הציפיות החברתיות.

באמצעות שיח ושפת גוף בין שתי נשים ומול הקהל, נוצר עימות בין ה"פרסונה" שלהן, המסכה אשר נבראה כתגובה למערכת ציפיות חברתיות, לבין הקולות הפנימיים, הפחדים והרגשות המביכים אשר אנו נוטים להסתיר. דרך יצירת תמונות ציוריות בהשראת ציורי נשים מהמאות ה18 וה19 נבנות ומתפרקות המסכות בהופעה נשית של גלוי ונסתר.

יצירה המשלבת מחול. קולנוע וציור.

כוריאוגרפיה: אפרת רובין / פרפורמנס: איריס נייס ואפרת רובין
דרמטורגיה: לילך דקל אבנרי / עיצוב תלבושות ואביזרים: אפרת רובין
עיצוב תאורה: רותם אלרואי / בימוי, עריכה, איור ואנימציה של המסכות: אפרת רובין
פוסט פרודקשן: יונתן כצמן / מוסיקה: הסויטה הרביעית לצ'לו של באך בביצוע של יויומה
פותח במסגרת פסטיבל מיפו עד אגריפס
פרסונה- מופעי בכורה
שבת, 14 בדצמבר 2019 בשעה 20:00
שישי, 3 בינואר 2020 בשעה 20:00
המופעים מתקיימים בתיאטרון תמונע- שונצינו 8- תל אביב-יפו

מחיר כרטיס: 80 ש"ח
טל' להזמנת כרטיסים: 03-5611211
או באתר : https://bit.ly/36tlflh

אפרת רובין (1977)כוריאוגרפית, רקדנית ואמנית רב תחומית.
יוצרת במגוון דיסיפלינות של ציור, אנימציה, וידאו ומחול ובשנים האחרונות החלה לשלבם בטכניקה יחודית של "מציאות רבודה". זוכת פרס מנהל תרבות ככוריאוגרפית בשנת 2014. זוכת מענק "יוצר אוצר" של קרן ביסטריצקי לשנת 2015. זוכת מענק מת"ן – המרכז לתיאטרון ניסויי, קרן רבינוביץ על יצירתה "שנת השפן". רקדה והתמחתה ככוריאוגרפית בP.A.R.T.S שבבריסל השייך ללהקת ROSAS הבלגית. בוגרת בצלאל במחלקה לתקשורת חזותית ובעלת תואר ראשון B.Des בעיצוב. בוגרת תלמה ילין ורקדנית מצטיינת בצה"ל. במשך שבע עשרה השנים האחרונות יצרה ככוריאוגרפית עצמאית והופיעה בפסטיבלים בחו"ל ובישראל במסגרות שונות: Performance Sum Sum, פסטיבל לתיאטרון מחול לובלין, פסטיבל אלמדה פורטוגל, גוונים במחול, מחול שלם, זירת מחול, קולה של המילה, מחול אחר, מחול לוהט, אינטימדאנס, קליפה אדומה, חשיפה בין לאומית, הרמת מסך, פסטיבל יפו עד אגריפס ובמסגרות רבות אחרות. יצרותיה מאופינות בשילובים של מחול עם אנימציה, וידאו ואלמנטים חזותיים אחרים. מרצה למחול עכשווי במסגרת היחידה הרב מחלקתית בבצלאל ,במכללת אורות, באקדמיה למחול ולמוסיקה, ובאקדמית ספיר במחלקה לאנימציה.
בדצמבר 2018 הצגיה תערוכה זוגית בשיתוף עם חנה גולדברג בשם: "ציפור בחדר" בגלריה ביתא, שם הציגה מיצגי וידאו, אנימציה ומחול באוצרותה של אביטל נאור וכסלר.
אתר: www.efratrubin.com

איריס נייס (1968) אמנית תנועה, רקדנית, יוצרת רב תחומית.
בוגרת הסדנא הבין-קיבוצית למחול בקיבוץ געתון. רקדה באנסמבל בת-שבע ושימשה כמנהלת חזרות לצדו של אוהד נהרין. בוגרת ביה"ס לשירת מקהלה, מכללת לוינסקי בניהולו של מיכאל שני . רקדה ב"עידו תדמור- הלהקה", הופיעה וניהלה חזרות בארץ ובעולם עם מורים וכוריאוגרפים רבים, ביניהם: אוהד נהרין, עידו תדמור, ג'וליאן המילטון, גלית ליס, מיה לוי ואננדו מרס, אנה הלפרין, אפרת רובין ועוד. מאלתרת ויוצרת עצמאית לבמה ווידאודאנס. יחד עם ד"ר נעמה אושרי הנחתה את סדנאות: דרך הנהר תנועה |מדיטציה | ריקוד. יזמה יחד עם עינת גנץ את מאלתרים ביחד –מעבדה לאלתור ומחשבה ליוצרים מדיסיפלינות שונות. בשנים האחרונות איריס ממשיכה ומעמיקה את מחקרה בתנועה ובוחנת מגוון אפשרויות לתרגול ולמופע של תנועה, מחוץ לכותלי הסטודיו עם משאבי הטבע, בחללים אלטרנטיביים ובמרחבים ציבוריים. כיום מובילה את אנסמבל לשבט-לקום, 6 פרפורמרים המופיעים במרחב הציבורי ויוצרים מופע, אירוע מתהווה בשפה היחודית למפגש של ריקוד, מוסיקה ומקום. יזמה ומנחה את פרוייקט הגוף בטבע - סדנאות המציעות מפגש של גוף בתנועה עם הטבע הפראי. פרוייקט זה מציע מסעות אישיים של גילוי ולימוד העצמי, יצירה בתנועה וריפוי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרנית בסון יחסי ציבור.