מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 24/11/2019 07:07
נושא: טכנולוגיה והייטק
בר סאטר – מנהל חווית פיתוח  ברד האט העולמית
בר סאטר – מנהל חווית פיתוח ברד האט העולמית
הודעה לעיתונות

מסלול מיוחד למפתחים בקוד פתוח ב- Red Hat Forum עם גורו הפיתוח Burr Sutter

מרבית פיתוח התוכנה בעולם ובישראל מתקיים בסביבות קוד פתוח. המפתחים נמצאים היום במרכז הבמה, והם נדרשים לפיתוח ״קצת שונה״ - פיתוח מבוסס ארכיטקטורת ענן Cloud Native application.

תפיסת פיתוח זו דורשת היערכות שונה, מתוך ההבנה שבענן והמחשוב המבוזר האתגרים שונים, ונדרשת יכולת לנייד אפליקציות או חלק מהן בין עננים בצורה ״חופשית״. השינוי הזה הוביל לאימוץ רחב-היקף של ארכיטקטורת Microservices, שימוש בקונטיינרים כ"יחידת האריזה החדשה״, וקוברנטיס כמנוע ניהול. עדיין נדרשת פלטפורמת פיתוח, בין אם ג׳אווה או דומותיה, ושימוש של Serverless - או בהגדרה שונה ״פונקציה כשירות״. השינוי הזה מצריך היערכות שונה ושימוש בכלים משלימים.

במסלול מיוחד לפיתוח בקוד פתוח, שיתקיים במסגרת הכנס השנתי הגדול של רד האט (Red Hat Forum Israel 2019) שיתקיים ביום שני 16.12.19 במרכז הכנסים Avenue בקרית שדה התעופה, יעביר גורו הפיתוח Burr Sutter (בר סאטר) – מנהל חווית פיתוח ברד האט העולמית, הרצאות על נושאים מרתקים שקשורים לעולם הפיתוח. המסלול יחשוף מפתחי תוכנה לתחומים חדשים ותפיסות פיתוח Cloud Native & Serverless.

המסלול מיועד לאנשי פיתוח, בין אם בארגונים מסורתיים בתחומי ביטוח, בריאות, תעשיית רכב וטלקום, ובין אם חברות פיתוח מוצרי תוכנה וסטארט-אפים.

החלק הראשון במסלול נקרא Pipelines & Pods DevOps with OpenShift. בר סאטר יסביר וידגים איך מבצעים אוטומציה של אפליקציות מבוססות קונטיינרים – בנייה והטמעה אוטומטית של יישומים מבוססי קונטיינרים על בסיס Red Hat OpenShift .

לאחרונה הכריזה רד האט על Red Hat OpenShift 4.2 – הגרסה העדכנית ביותר לפלטפורמת Kubernetes ארגונית האמינה של רד האט. הגרסה החדשה תוכננה לספק חווית מפתחים עוצמתית יותר, כשהיא מעמידה לרשותם כלי פיתוח חדשים ויכולות פיתוח מקומי.
בר סאטר יבצע במלך הרצאתו הדגמות חיות ומעבר אפליקציות בין עננים ציבוריים של Azure, AWS ו- GCP, וישתף את קהל המפתחים במילה האחרונה של טכנולוגיות פיתוח בקוד פתוח.
חלקו השני של המסלול נקרא Supersonic, Subatomic Java with Quarkus – בו יציג בר לעומק גרסת ג'אווה מיוחדת שפותחה על ידי רד האט והקהילה, הנקראת Quarkus, שמותאמת לרוץ במהירויות גבוהות מאוד בקונטיינרים.

ההשתתפות ב- Red Hat Forum Israel 2019 ובמסלול למפתחים הינה ללא תשלום, אך מחייבת רישום מוקדם כאן:
https://events.redhat.com/profile/form/index.cfm?PKformID=0x66596afd4

צפו ב- Burr Sutter מציג את Supersonic, Subatomic Java with Quarkus:
https://www.youtube.com/watch?v=tDQWSX7S9zE

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.