מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay
מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay
ThetaRay
ThetaRay
הודעה לעיתונות

ThetaRay צוינה כ"כוכב עולה" על ידי חברת המחקר Chartis בדוח RiskTech100® השנתי שלהם

ThetaRay, הספקית המובילה לפתרונות ביג דאטה מבוססי AI, שמחה לבשר כי הוכרה "ככוכבת עולה" בדו"ח RiskTech100 2019, דו"ח הדגל של חברת המחקר Chartis.

RiskTech100 הוא המחקר העצמאי המקיף ביותר בקרב השחקנים העיקריים בעולם בתחום טכנולוגיות הסיכון והתאימות. כעת, בשנה הארבע עשרה שלו, דו"ח RiskTech100 סוקר את ספקי הטכנולוגיה והמובילים בתחום השירותים המקצועיים של פתרונות הסיכון, הערכת השווי והתקנות שלהם, וכאמור מציין את ThetaRay כ"כוכב העולה" המבטיח בתחום.

מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay אמר: "זה כבוד לקבל את ההכרה הזו מ- Chartis. ThetaRay נבדלת מהספקים האחרים בשל היכולת שלנו לאתר פשע כלכלי לא ידוע באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית האינטואטיבית ™ Artificial Intuition שפיתחנו. החברה זכתה להכרה הזו הודות לטכנולוגיה המובילה ולצוות שלנו. חברות פיננסיות של ימינו אינן יכולות להגן על עצמן כראוי בפני פשיעה פיננסית עם פתרונות שאינם כוללים מערכות AI. "

ThetaRay הוקמה בשנת 2013 על ידי מייסדים משותפים, הפרופסורים אמיר אברבוך ורונלד קויפמן מאוניברסיטת תל-אביב וייל בהתאמה. עם 16 פטנטים, ThetaRay בנתה פלטפורמה אנליטית מתקדמת מקצה לקצה שממנפת את טכנולוגיית ™ Intuition Artificial, טכנולוגיה מתקדמת של למידת מכונה, כדי לספק למוסדות פיננסיים גילוי מוקדם של פשיעה פיננסית לא ידועה, להפחתת התראות השווא ולעמידה ברגולציה.

"ככוכב עולה", הערך שאנחנו מביאים לחברות פיננסיות הוא ברור", אמר גזית. ThetaRay מציעה את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום הבינה המלאכותית האינטואטיבית ,לאיתור הלבנות הון, סחר בסמים ובבני אדם, מימון טרור, הונאות ומעשים זדוניים אחרים."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.