גארת ברוקס חוזר ל-Words With Friends עם סגנון אריחים מותאם אישית בצורת תקליט בשביל המעריצים (גרפיקה: Business Wire)
גארת ברוקס חוזר ל-Words With Friends עם סגנון אריחים מותאם אישית בצורת תקליט בשביל המעריצים (גרפיקה: Business Wire)
גארת ברוקס חוזר ל-Words With Friends עם סגנון אריחים מותאם אישית בצורת תקליט בשביל המעריצים (גרפיקה: Business Wire)
גארת ברוקס חוזר ל-Words With Friends עם סגנון אריחים מותאם אישית בצורת תקליט בשביל המעריצים (גרפיקה: Business Wire)
גארת ברוקס חוזר ל-Words With Friends עם סגנון אריחים מותאם אישית בצורת תקליט בשביל המעריצים (גרפיקה: Business Wire)
גארת ברוקס חוזר ל-Words With Friends עם סגנון אריחים מותאם אישית בצורת תקליט בשביל המעריצים (גרפיקה: Business Wire)
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

גארת ברוקס חוזר ל-Words With Friends עם סגנון אריחים מותאם אישית בצורת תקליט בשביל המעריצים

המשחק הסלולרי הפופולרי משתף פעולה עם הבדרן, החדשן והאייקון גארת ברוקס בעונה מיוחדת של שמחה ומתנות

סן פרנסיסקו, 25 בנובמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום על פעילות חדשה בנושא החגים במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך שלה עם גארת ברוקס ומשחק הדגל הסלולרי Words With Friends. החל מהיום ועד 8 בדצמבר, שחקני המשחק יזכו במתנות במשחק ובעולם האמיתי כחלק מהאירוע הזה שיימשך שבועיים מאמן מוסיקת הקאנטרי, הבדרן ושחקן ה-Words With Friends הוותיק גארת ברוקס.

לציון החגים ועונת הנתינה, גארת ו-Words With Friends משיקים את סגנון האריחים הראשון אי פעם שעוצב בעבודה משותפת, המציג תקליט ויניל. סגנון האריחים בצורת תקליט של גארת, שמייצג את הקריירה שוברת השיאים שלו וההשקה של מארז האוסף שמקיף את כל הקריירה שלו, מציג את לוגו ה-g האיקוני שלו על תקליט אריך נגן קלאסי. השחקנים יכולים גם להיכנס כדי לזכות בעותק משלהם של מארז האוסף של 7 תקליטורים שהושק זה עתה וזכה לשבחים, שזמין למעריצים מגיל 18 ומעלה בארה"ב, The Legacy Collection, על ידי ביקור באתר www.zynga.com/WordsWithGarth עד וכולל 8 בדצמבר 2019*.

"הקשר עם המעריצים שלי כשאני בסיבוב הופעות הוא חוויה שמחברת למציאות", אומר ברוקס. "אתה לומד כל כך הרבה על יום בחיים של האנשים האלה ורואה שהם בעצם לא כל כך שונים. מוסיקה, אמנות, משחקים - הם מפגישים אנשים לחוויה משותפת נהדרת. היכולת להעניק לשחקני Words With Friends כמוני סגנון אריחים מגניב היא דבר כל כך גדול - זה באמת מקור של שמחה עבורי".

"לפגוש את גארת ברוקס הוא החלום הכי גדול של כל מעריץ וממש לעבוד איתו על Words With Friends, משחק שאיחד מיליונים ברחבי העולם, היה בלתי רגיל", אמר ברנרד קים, נשיא ההוצאה לאור בזינגה. "שחקני Words With Friends אוהבים את גארת, והפלטפורמה שלנו נתנה להם הזדמנות להתחבר עם אחת הדמויות הכי נערצות במוסיקת קאנטרי. לחגוג את העונה עם האיש עצמו זאת עדות ליכולת של המשחק לבנות קהילה".

גארת ברוקס זכה זה עתה בתואר בדרן השנה בפרסי CMA בפעם השביעית, פעם ראשונה לאמן כלשהו. הוא גם האמן הראשון בהיסטוריה שקיבל שבעה פרסי יהלום עבור שבעת האלבומים שאושרו על ידי RIAA עם מכירות של יותר מ-10 מיליון אלבומים כל אחד והוא עדיין אמן הסולו מספר אחת במכירות בתולדות ארה"ב שאושר על ידי RIAA עם מכירות של יותר מ-148 מיליון אלבומים. הוא קיבל כל פרס שתעשיית ההקלטות יכולה להעניק לאמן. גארת הוכנס להיכל התהילה הבינ"ל של כותבי שירים בניו יורק, להיכל התהילה של כותבי שירים בנאשוויל, להיכל התהילה של מוסיקת קאנטרי ולאחרונה להיכל התהילה של המוסיקאים. גארת סיים זה עתה את מסע ההופעות העולמי של גארת ברוקס שנמשך שלוש וחצי שנים עם טרישה יירווד. החל ב-11 הופעות שנמכרו כולן באולסטייט ארינה בשיקאגו, מסע ההופעות ניפץ שיאים שהחזיקו בהם בעבר הופעות כמו הביטלס, הרולינג סטונז ואפילו גארת ברוקס. במסע ההופעות נמכרו יותר מ-6.3 מיליון כרטיסים, והוא היה מסע ההופעות הצפון אמריקני הגדול ביותר בהיסטוריה ומסע ההופעות האמריקני הגדול ביותר בעולם.

למידע נוסף ולהיכנס כדי לזכות בעותק של The Legacy Collection, בקרו באתר www.zynga.com/WordsWithGarth. כדי להתעדכן על הקמפיין הזה, תעקבו אחרי Words With Friends: Facebook, Twitter ו-Instagram, #WordsWithGarth

Words With Friends זמין להורדה ב-App Store לאייפון ואייפד וב-Google Play למכשירי אנדרואיד.

הערת העורך = נכסים תומכים וקטעי שידור: https://app.box.com/s/8xsxaan855wf3n5t5sbm0e62sgwacu14

אודות Words With Friends

Words With Friends הושק באינטרנט ב-2009 והתרחב לפלטפורמות חדשות כמו Facebook Messenger והשיק את משחק ההמשך הלהיט Words With Friends 2. את ההצלחה של המשחק לאורך המסע הזה שנמשך עשר שנים מניעים הקשרים בין השחקנים שנוצרו באמצעות משחק מילים מהיר ושנון שהפך לאבן בוחן בחייהם של המעריצים.

אודות Zynga Inc.

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אולפנים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר פייסבוק ולינקדאין.
*רכישה לא נחוצה; לא תשפר את הסיכויים. תושבי ארה"ב מגיל 18 ומעלה. 25 בנובמבר עד 8 בדצמבר 2019, שעון החוף המערבי. כפוף לכללים הרשמיים באתר www.zynga.com/WordsWithGarth; ראו סיכויים, פרטי הפרסים והגבלות. לא תקף היכן שאסור. ספונסר: זינגה.

אנשי קשר
Dana Whitney
[email protected] | (415) 359-7006

Sarah Ross
[email protected] | (310) 924-1404

Kjell Vistad
ONE PR Studio (for Zynga in the US) / [email protected] / (510) 893-3271

מקור: Zynga Inc.

מולטימדיה
https://www.businesswire.com/news/home/20191125005178/en/Garth-Brooks-Returns-Words-Friends-Custom-Vinyl

וידאו
גארת ברוקס חוזר ל-Words With Friends עם סגנון אריחים מותאם אישית בצורת תקליט בשביל המעריצים

תמונה
גארת ברוקס חוזר ל-Words With Friends עם סגנון אריחים מותאם אישית בצורת תקליט בשביל המעריצים (גרפיקה: Business Wire)

תמונה
גארת ברוקס חוזר ל-Words With Friends עם סגנון אריחים מותאם אישית בצורת תקליט בשביל המעריצים (גרפיקה: Business Wire)

תמונה
גארת ברוקס חוזר ל-Words With Friends עם סגנון אריחים מותאם אישית בצורת תקליט בשביל המעריצים (גרפיקה: Business Wire)

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.