דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול של Intentia
דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול של Intentia
הודעה לעיתונות

דלתא גליל ערוכה לחגי הקניות של נובמבר/דצמבר

הטמיעה פתרון מתקדם של חברת Infor לניהול מחסנים כדי לעמוד בעליה מסיבית בהזמנות הצרכנים און-ליין בעונת הקניות

חברת דלתא גליל, יצרנית ומשווקת הטקסטיל המובילה בישראל, ערוכה לחגי הקניות של נובמבר/דצמבר, בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי. החברה הודיעה כי הטמיעה פתרון טכנולוגי מתקדם לניהול מחסנים של חברת Infor, המיוצג בישראל על ידי חברת Intentia, במטרה לעמוד בהזמנות הצרכנים און ליין. היקף הפרויקט, שנמשך כחצי שנה, נאמד בחצי מיליון שקלים.

אבי אביטל, סמנכ"ל מערכות המידע של דלתא אמר כי: "היעד שלנו היה לשפר את יעדי האספקה לצרכנים און-ליין עד פי שלושה לעומת יעדי השנה הקודמת. עמדנו בכך ואף יותר מזה – התשתית הטכנולוגית החדשה כבר נוסתה החודש במהלך יום הרווקים הסיני ובמהלך ימי הקניות של Shopping IL והוכיחה את עצמה ביעדים גבוהים מכך במידה ניכרת. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Intentia שאפשר זאת וגאים ביכולת שלנו לעמוד בדרישות הגבוהות של לקוחותינו לאספקה מהירה ואיכותית של כלל הפריטים המוצעים באתר און-ליין".

הפתרון שהוטמע בדלתא גליל הינו פתרון ייחודי לניהול מחסנים שהותאם להרחבת הפעילות של המרלו"ג החדש של החברה בקיסריה, בו מתבצעים איסוף, אריזה ואספקה של הזמנות המתבצעות על ידי צרכנים און ליין. פתרון זה המהווה חלק מפתרון ERP כולל שעומד בבסיס פעילות הייצור והאספקה של דלתא מזה מספר שנים, Infor M3. חברת Intentia ביצעה בפתרון זה פיתוח והרחבות על מנת

להתאימו לדרישות ולסטנדרטים של דלתא. הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה בין מחלקת מערכות המידע של דלתא לבין Intentia.

הפרויקט מאפשר לדלתא אוטומציה, צמצום עלויות תפעוליות, בקרת איכות מתקדמת ויעילות חסרת תקדים בליקוט הפריטים ואיסוף ההזמנות. יתרה מכך, הפרויקט שיפר את יכולות הניהול של ההזמנות והאספקה על ידי מתן שקיפות מלאה וניתוח נתונים ויזואלי של המתרחש במרכז המרלו"ג, הכולל ניטור הזמנות, ציוד ועובדי קו הליקוט באמצעות יישום חדשני וידידותי למשתמש.

דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול של Intentia אמר כי: "דלתא הינה חברת האופנה מהמתקדמות ביותר טכנולוגית בישראל ובעולם. החברה מקפידה לעמוד בקצב הזמן ולאמץ פתרונות חדשניים שמאפשרים לה לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה במהירות, בקלות וברמה האיכותית הגבוהה ביותר. הפרויקט הנוכחי מאפשר אופטימיזציה של אספקת המוצרים לצרכנים און ליין ומבטיח לדלתא כי תוכל לעמוד ביעדים הגבוהים ביותר בעונות השיא".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.