מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 02/12/2019 19:30
נושא: ערבים
הודעה לעיתונות

PBSC משתפת פעולה עם קארים בדובאי כדי להשיק את רשת האופניים השיתופיים החשמליים בקנה מידה גדול הראשונה במזרח התיכון

חלוצת האופניים השיתופיים PBSC מתקשרת בהסכם רב שנתי עם חברת הנסיעות לפי דרישה המובילה במזרח התיכון, קארים, להשקת קארים בייק בדובאי

בחודשים הקרובים PBSC תתחיל לפרוס את האופניים החשמליים שלה E-FIT ותחנות חכמות ברחבי דובאי

תכולת החוזה כוללת 3,500 אופניים חשמליים ו-350 תחנות חכמות.

מונטריאול, קנדה, 2 בדצמבר 2019, (GLOBE NEWSWIRE):

PBSC Urban Solutions, המובילה העולמית בפתרונות חכמים של אופניים שיתופיים, גאה להודיע על שיתוף פעולה עם קארים, חברת הנסיעות לפי דרישה המובילה במזרח התיכון, וגם עם רשות הדרכים והתחבורה של דובאי, כדי להביא את האופניים החשמליים שלה לאמירות.

בחודשים הקרובים החברה תתחיל לפרוס את האופניים החשמליות עם דוושות שלה E-FIT ותחנות חכמות ברחבי דובאי. החוזה הרב שנתי כולל 3,500 אופניים ו-350 תחנות. זאת הכניסה הראשונה של PBSC למזרח התיכון, אחרי השקות מוצלחות מוקדם יותר השנה בערים כמו ברצלונה, בואנוס איירס, סנטיאגו ומונקו. זאת גם רשת האופניים השיתופיים החשמליים בקנה מידה גדול הראשונה באזור.

"אנחנו נרגשים להביא את האופניים השיתופיים והפתרונות הטכנולוגיים שלנו לדובאי. זה צעד חשוב לחברה שלנו שמתבסס על המומנטום שלנו לאחרונה באירופה. יחד עם קארים, יש לנו משימה להמציא מחדש את המשמעות של התחבורה עבור מיליוני האנשים במזרח התיכון. אנחנו מצפים לתת לתושבי דובאי חלופת תחבורה ישימה ובת קיימא -- כזאת שעולה בקנה אחד עם יעדי הניידות של הממשלה", אמר לוק סבטיני, מנכ"ל PBSC.

בשנים האחרונות רשות הדרכים והתחבורה ביצעה פעילות מתואמת כדי לשפר את תשתית הניידות בדובאי באמצעות רשת של נתיבי אופניים, עם תוכניות להכפיל ויותר את המסלולים הייעודיים האלה עד 2030. E-FIT הוא הרכב המושלם לעזור לתושבי העיר ולמבקרים בה לנצל את הפעילות הזאת. הטופוגרפיה של דובאי אמנם שטוחה יחסית, אבל האופניים החשמליים יתנו לרוכב דחיפה כשהטמפרטורות עולות, ויפחיתו את כמות האנרגיה שדרושה כדי לדווש.

E-FIT הוא הדו-גלגלי החשמלי האחרון של PBSC. הוא הושק בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית בתחילת 2019 ומבוסס על הדגם FIT של החברה, עם מסגרת קלה יותר וגלגלים קטנים יותר מאשר האופניים המקוריים שלה ICONIC. ל-E-FIT יש טווח אוטונומי של עד 70 ק"מ והמנוע המרכזי שלו יכול להניע את הרוכבים עד 25 קמ"ש.

המערכת של דובאי, המכונה קארים בייק, תכלול את טכנולוגיית התחנות החכמות של PBSC, שמאפשרת לרוכבים להטעין את האופניים החשמליים שלהם ישירות בנקודת העגינה. זה אומר שהמפעילים לא צריכים לדאוג להחלפת סוללות או להטעין ידנית את האופניים. ליעילות התפעולית של המערכת של PBSC מוסיפה הטכנולוגיה החכמה שמשדרת נתונים על מצב הסוללות, האופניים והמערכת בחזרה למפעילים, שמנטרים את המערכת שלהם באמצעות מערכת ניהול לפי הזמנה. התחנות החכמות והאופניים החשמליים של PBSC נבדקו ביסודיות ויש להם אישורי בטיחות רבים.

אודות PBSC Urban Solutions

PBSC משנה את העולם, עיר אחת בכל פעם. חלוצה במיקרו ניידות, היא מפתחת, משווקת ומפעילה -- לצד השותפים המקומיים שלה -- את מערכות האופניים השיתופיים הכי חדשניות, ניתנות להתאמה לפי הדרישות ואמינות בשוק. הטכנולוגיה בת הקיימא של PBSC מאפשרות לערים להציע למשתמשים חלופות תחבורה בטוחות ומהנות שמפחיתות גודש ומשפרות את איכות החיים. כיום יש ל-PBSC ארבעה דגמים של אופניים -- ICONIC, FIT, BOOST ו-E-FIT -- שפרוסים ברחבי העולם וממשיכים להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלה עם יותר מ-84,000 אופניים, 6,800 תחנות ו-350 מיליון נסיעות עד כה! למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.pbsc.com.

צרופה

Efit

Nathalie Doré
PBSC Urban Solutions
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.