באדיבות P&G
באדיבות P&G
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

דוח האזרחות 2019 של P&G מדגיש את המחויבות להשפעה על הקהילה, שוויון מגדרי, גיוון וכלילה וקיימות סביבתית

המיקוד של חברה להיות כוח לטוב וכוח לצמיחה נתמכת על ידי דירוגי מוניטין גבוהים יותר

סינסינטי, 2 בדצמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) פרסמה היום את דוח האזרחות שלה ל-2019 המפרט את ההתקדמות בתחומי ההתמקדות של האזרחות שלה: השפעה על הקהילה, גיוון וכלילה, שוויון מגדרי וקיימות סביבתית המבוססים על יסודות של אתיקה ואחריות תאגידית.

מהשגת היעד שלה ל-2020 לספק 15 מיליארד ליטר של מים נקיים, באמצעות התוכנית שלה "מי שתייה בטוחים לילדים" (CSDW), ועד לשימוש בקול שלה כדי לעורר שיחות על שוויון מגדרי וגזעי, 2019 הייתה שנה שבה למנהיגות של P&G הייתה השפעה משמעותי בקהילה ובקרב העובדים של החברה.

"בנינו את האזרחות לתוך העסקים שלנו, והיא לא רק מועילה, היא בונה אמון והגינות עם הצרכנים, ומגדילה את יצירת הצמיחה והערך -- ומאפשרת לנו להיות כוח לטוב וכוח לצמיחה", אמר דייוויד טיילור, יו"ר מועצת המנהלים, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G. "זה לא משהו נפרד שאנחנו עושים מהצד -- כך אנחנו עושים עסקים בכל יום ברחבי העולם".

עם פעילות בכ-70 מדינות שמשרתת קרוב לחמישה מיליארד אנשים, החברה מנצלת את הגודל, החדשנות והעובדים הכישרוניים שלה, יחד עם ההגעה של 65 המותגים המובילים שלה, לעשות טוב כל יום. התרומות של P&G הוכרו חיצונית עם דירוגים גבוהים יותר ב-2019 ב"חברות הכי נערצות בעולם" של פורצ'ן וב-Axios Harris Poll 100.

בנוסף, יותר מ-80% מהעובדים של P&G הביעו דעה חיובית על פעילות האזרחות של החברה, וכתוצאה מכך אזרחות היא מדד עם ציון גבוה בסקר השנתי 2019 של החברה.

דגשים מדוח האזרחות 2019 של P&G:

  • השפעה על הקהילה: P&G סיפקה ערכות סיוע באסון מלאות במוצרים שלה למשפחות שנפגעו מיותר מ-25 אסונות טבע כולל שריפות יער והוריקנים שהרסו חלקים מארה"ב, הצפות במדינה ההודית קרלה ורעידת האדמה הקטלנית והצונמי שפגעו באינדונזיה. בנוסף, החברה, באמצעות התוכנית שלה CSDW, התחייבה התחייבות חדשה לספק 25 מיליארד ליטר של מים נקיים עד 2025.
  • גיוון וכלילה: P&G הייתה ספונסרית פלטינה של World Pride בניו יורק עם 50 אתרים ברחבי העולם שהפגינו תמיכה באמצעות פעילויות גאווה שונות. החברה השיקה את "המבט", סרט ההמשך לסרט זוכה פרס האמי "השיחה", כדי להמשיך את השיח על הטיה גזעית. P&G גם יצרה תוכניות של גיוון עצבי בארבעה אתרים של החברה כדי לתת הזדמנויות לאנשים על הספקטרום האוטיסטי.
  • שוויון מגדרי: במידה ניכרת בדרך ליעד הייצוג 50/50 בכל הרמות של P&G, ההנהלה הבכירה של החברה ומועצת המנהלים כוללות עכשיו יותר מ-40 אחוז נשים. המותג Always של P&G השיק את הקמפיין שלו #EndPeriodPoverty כדי לעזור לנערות להישאר בבית הספר, והמותג Secret תרם יותר מ-$500,000 כחלק מהתמיכה המתמשכת שלו במאבק של נבחרת כדורגל הנשים הלאומית של ארה"ב לשכר שווה.
  • אחריות סביבתית: באפריל החברה ציינה שנה ל"שאיפה 2030" - קבוצה של יעדי קיימות נועזים שמקיפים את המותגים, שרשרת האספקה, החברה (האנושית) והעובדים של P&G. P&G גם חברה ל-TerraCycle כדי להציג את רעיון "החלבן" של אריזות לשימוש חוזר עם Loop. יחד עם צעדים רבים שהחברה נוקטת כדי לפתור את הבעיה העולמית של פסולת פלסטיק, היא איחדה כוחות עם יותר מ-40 חברות בהקמת הברית לחיסול פסולת הפלסטיק והתחייבה להפחית את השימוש הגלובלי בפלסטיק חדש מנפט באריזות המוצרים ב-50% עד 2030.

זאת השנה ה-20 ברציפות ש-P&G פרסמה דוח על פעילות החברה להשפיע באופן חיובי על העולם, החל בדוח הקיימות הראשון של P&G ב-1999. תמצית המנהלים, סקירה של 24 עמודים על ההתקדמות והסיפורים, זמינה באינטרנט וגם גרסה מפורטת של הדוח עם יותר מ-140 עמודים.
\
אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52135376/en

אנשי קשר
Julie deSylva, Global Company Communications
513-780-0006
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.