הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות במוזמביק

סן פרנסיסקו, 3 בדצמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל גאה להודיע על נוכחות מורחבת במוזמביק כשחברת שיתוף הפעולה Isálcio Mahanjane Advogado & Associados פותחת משרד חדש בעיר ביירה. Isálcio Mahanjane Advogado & Associados, שיש לה נוכחות גם במאפוטו, הפכה לחברת שיתוף פעולה באוגוסט 2018.

החברה, בראשות השותף המנהל Isalcio Mahanjane, מתמחה במתן שירותים איכותיים בכל ענפי המשפט לחברות וליחידים. השירותים האלה כוללים דיני מסחר וחברות, דיני בנקאות ופיננסים, דיני עבודה, ניהול נדלן, נפט וגז, מכרות וליטיגציה משפטית ומינהלית.

"התוספת של משרד בביירה מחזקת את המוניטין שלנו כחברה מובילה שמספקת ללקוחות את השירות הטוב מסוגו והיא השלב הבא עבורנו בהמשיכנו להתרחב במוזמביק" אמר Isálcio. "המטרה הסופית שלנו היא שיהיה לנו משרד בכל מחוז חשוב במדינה".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-5,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-165 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.
אנשי קשר

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.