מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 03/12/2019 19:17
נושא: תיירות, תעופה
הודעה לעיתונות

ג'טקס הוכרזה כמותג ה-FBO המוביל בעולם בפרסי הנסיעות העולמיים

דובאי, איחוד האמירויות, 3 בדצמבר 2019, (GLOBE NEWSWIRE):

ג'טקס JETEX זוכה בשלושה פרסים מאוד נחשקים בפרסי הנסיעות העולמיים 2019: מותג ה-FBO המוביל בעולם 2019, טרמינל ה-FBO המוביל בעולם 2019 עבור טרמינל ה-VIP שלה בעומאן ואתר האינטרנט המוביל בעולם של מותג FBO 2019.

הציונים לשבח של WTA, שנחשבים בכל העולם לתקן הזהב בנסיעות, אירוח ותעופה, הם תוספת ראויה לתשומת לב לתיק הגדל של ג'טקס של פרסים בענף עבור הובלת השוק ומצוינות.

"לכבוד הוא לנו ואנחנו שמחים לקבל הכרה מאחת מתוכניות הפרסים הכי גבוהים בענף על מאמצינו להעלות בעקביות את חוויית הנסיעה של לקוחותינו ולקבוע את הרף גבוה בכל ההיבטים של פתרונות התעופה ברמה העולמית שלנו. הפרסים האלה מהדהדים את המחויבות הדבקה במטרה אחת שלנו להיות מגדלור של מצוינות בענף שלנו", אמר המייסד והמנכ"ל של ג'טקס עאדל מרדיני.

חוץ מטרמינל ה-VIP שלה בעומאן שזכה בפרס עכשיו, ה-FBOs של ג'טקס בדובאי ופריס זכו אף הם לדירוג פרטני של חמישה כוכבים על ידי מערכת דירוג הכוכבים הגלובלית לשירותים המוערכת, מה שהופך את ג'טקס למותג ה-FBO הראשון שקיבל פרסים שונים עבור אתרי FBO מרובים.

ההכרות האלה מחזקות עוד את המעמד של החברה כמובילה בענף ועסק שזכה בפרסים רבים המחויבת לספק חוויות יוצאות דופן בכל ה-FBOs שלה ברחבי העולם.

ג'טקס קיבלה את הפרסים בטקס הגאלה של הענקת הפרסים של WTA שנערך בבית האופרה המלכותית של מסקט ב-28 בנובמבר.

אודות ג'טקס:

מובילה גלובלית בתעופה לבכירים שזכתה פרסים רבים, ג'טקס מוכרת בזכות הספקת פתרונות תמיכה בנסיעות גמישים הטובים מסוגם ללקוחות בכל העולם. ג'טקס מספקת FBOs, תדלוק מטוסים, שירותי קרקע ותכנון טיסות יוצאי דופן. החברה מטפלת בבעלים ומפעילים של מטוסי מנהלים בשביל טיסות עסקיות, מסחריות ואישיות. כדי למצוא איך אתם יכולים להרוויח מהשירותים שזכו בפרסים רבים של ג'טקס, בקרו באתר www.jetex.com ותעקבו אחרינו באינסטגרם, טוויטר, פייסבוק ולינקדאין.

אודות פרסי הנסיעות העולמיים

WTA נוסדו ב-1993 כדי להעניק הכרה, לתת פרסים ולציין מצוינות בכל המגזרים של ענף התיירות. כיום המותג WTA מוכר בכל העולם כתו האיכות האולטימטיבי, והזוכים קובעים את אמות המידה שאליהם כל האחרים שואפים. בכל שנה WTA מכסה את העולם עם סדרה של טקסי הענקת פרסים מקומיים שמיועדים להעניק הכרה ולציין הצלחה פרטנית וקיבוצית בכל אחד מאזורי המפתח הג"ג.

טקסי הענקת הפרסים של WTA נחשבים על ידי רבים כהזדמנויות הטובות ביותר ליצור קשרים בענף הנסיעות, משתתפים בהם מובילים במימשל ובענף, מאורות ואמצעי תקשורת בינ"ל מודפסים ומשודרים. למידע נוסף על WTA, בקרו בבקשה באתר www.worldtravelawards.com.

צרופה

DSC06563

לפרטים:
Nicolas Castanheira
Jetex
+971 4 212 4900
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.