הודעה לעיתונות

דיגיסרט ויוביסקיור משתפות פעולה בפתרונות הדור הבא של זיהוי ארגונים באמצעות קודים של מזהה ישות משפטית

החברות ישתפו פעולה בהרחבת השימוש בקודי מזהה ישות משפטית (LEI) לסוגים רבים של מקרי שימוש שמתבססים על אישורים דיגיטליים

ליהי, יוטה ולונדון, 3 בדצמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

DigiCert, Inc., הספקית המובילה בעולם של פתרונות TLS/SSL, האינטרנט של הדברים ו-PKI, ו-Ubisecure, ספקית של שירותי זהות דיגיטלית ומנפיקה מוסמכת של קודי מזהה ישות משפטית (LEI) באמצעות קרן ה-LEI הגלובלית (GLEIF), הודיעו במשותף היום על שיתוף הפעולה שלהם כדי לעזור לפתור את קשיי הזהות של ארגונים על ידי הוספת קודי LEI למוצרים העתידיים של דיגיסרט. השותפות גם תרחיב את הזמינות של קודי LEI ללקוחות של דיגיסרט באמצעות הפלטפורמה RapidLEI של יוביסקיור.

"דיגיסרט נרגשת לעבוד עם הצוות של יוביסקיור ו-GLEIF כדי לחקור כיצד קודי LEI יכולים להשפיע באופן חיובי על הלקוחות שלנו ומשתמשי הקצה שלהם", אמר מנכ"ל דיגיסרט ג'ון מריל. "לדיגיסרט יש היסטוריה ארוכה של מחויבות לאישור זהויות באינטראקציות דיגיטליות. העבודה שלנו עם קודי LEI היא עוד צעד כדי לחזק יותר את האמון הדיגיטלי בסביבות מחוברות שונות".

דיגיסרט ויוביסקיור יחקרו את יתרונות הבטחת הזהות של קודי LEI באישורים דיגיטליים, כולל בדואל מאובטח, חתימת קוד ובקרת גישה מבוססת אישורים של עובדים, קבלנים וצדדים שלישיים אחרים. קודי LEI מציעים אמצעי תקני, אמין ועקבי לקביעת זהות ובעלות של ארגונים והימנעות מהתנגשויות על בסיס זהות. קודי LEI מכילים קוד ספציפי שנוצר על סמך סוג הארגון של החברה ומידע על תחום השיפוט. עם יותר ממיליון וחצי קודי LEI בשימוש כיום, הם הופכים במהירות למזהה הארגונים שבפועל מוכר בכל העולם. יוביסקיור גם מפתחת שירותים מתקדמים מבוססי LEI כמו הזכות לייצג - שירות ספק זהויות (IdP) לאימות זכויות שניתנו לאנשים לייצג את החברה שלהם.

פול טאורט, קצין פיתוח תאגידי ביוביסקיור, אמר: "כרשות אישורים עם מיקוד באישורים עם רמת הבטחה גבוהה, דיגיסרט הבינה מזמן שהיכולת לקבוע זהות ארגונית מאומתת עבור משתמשי קצה חיונית כדי לעשות את האינטרנט למקום יותר שקוף לעשיית עסקים. לכבוד הוא לנו לשתף פעולה עם רשות האישורים הגדולה ביותר בעולם כדי לחבר את הסביבות של LEI ורשויות אישורים. לדיגיסרט יש מוניטין שהרוויחה ביושר כרשות אישורים אחראית שחושבת על העתיד".

סטיבן וולף, מנכ"ל GLEIF, אמר: "השותפות של דיגיסרט ויוביסקיור משמעה שאחת מרשויות האישורים הגלובליות הראשונות מצטרפת למערכת LEI הגלובלית. אנחנו מאוד נרגשים ששתי מובילות טכנולוגיות עובדות ביחד כדי להרחיב את הזמינות של קודי LEI באמצעות פתרונות חדשים. ואנחנו רואים בכך אישור לאופן שבו קודי LEI מחברים סביבות של זהויות כדי לפשט את הזיהוי של ישויות משפטיות בעידן הדיגיטלי לתועלת כל בעלי העניין בעולם".

דיגיסרט היא רשות האישורים המובילה בעולם ואחת מרשות האישורים הראשונות שסיפקה את הדרישות בענף ופתרונות קשורים שקובעים את הערך של זהות מאומתת, בין אם היא של ארגונים, אנשים או דברים. החברה מחויבת למספר פרויקטי מו"פ בחזית הקידמה שקשורים בזהות של ארגונים, מחשבים קוונטיים וזהות של מכשירי האינטרנט של הדברים, והלקוחות מסתמכים על דיגיסרט כדי לפתור אתגרי זהות, אימות והצפנה מורכבים.

יוביסקיור הייתה המנפיקה של קודי מזהה ישות משפטית עם הצמיחה המהירה ביותר ב-2019. שירות ה-LEI שלה, RapidLEI, הוקם על ידי ותיקים בענף רשויות האישורים שהיו אחראים בעבר להכנסה לשימוש של GeoTrust באירופה וההקמה המשותפת של רשות אישורים אחרת שבצמרת העולמית. אחרי שיצאו מאותה החברה, הצוות פיתח את הפתרון RapidLEI כדי להפוך את קודי LEI לנגישים במקומות בהם הבטחת זהויות ארגוניות מאומתת לפי דרישה היא חיונית - כולל בנקאות, פינטק, ציות ועכשיו ללקוחות ושותפים של רשויות אישורים.

קודי LEI עצמאיים זמינים ללקוחות של דיגיסרט בכתובת www.rapidlei.com/digicert. החברות ימשיכו לשתף פעולה עם בעלי עניין בענף בשימושים חדשניים אחרים של LEI.

למידע נוסף על LEI והשירותים של יוביסקיור, בקרו בבקשה באתרים www.ubisecure.com או www.rapidlei.com.

אנשי קשר
Hotwire for Ubisecure
Jenny Morris
[email protected]
07393465529

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.