מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 05/12/2019 20:40
עדכון: 05/12/2019 20:41
נושא: אנרגיה, כלכלה וכספים, צרכנות, תעשייה ומסחר
הודעה לעיתונות

VF Corporation מודיעה על מטרות מבוססות על מדע חדשות כדי להאיץ תוכניות של אחריות חברתית וסביבתית

היעדים החדשים הם חלק מהדוח "נועד לשינוי קיימות ואחריות" האחרון

דנוור, 5 בדצמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

VF Corporation (NYSE: VFC), אחת מחברות הביגוד, הנעלה ואביזרים הגדולות ביותר בעולם, פרסמה היום את המהדורה האחרונה של הדוח שלה "נועד לשינוי קיימות ואחריות", כולל הודעה על מטרות מבוססות על מדע (SBTs) מובילות בענף וחזון נועז של חומרים בני קיימא.

הדוח "נועד לשינוי" של VF מפרט את השאיפות של החברה לקדם שיפורים סביבתיים וחברתיים בעסק, תיק המותגים, שרשרת האספקה הגלובלית והקהילות שלה ברחבי העולם. הדוח גם מדגיש הישגים משנת הדיווח הקודמת, שהייתה 2018.

"העובדים שלנו, 50,000 אנשים מוכווני ביצועים, שותפים למחויבות להיות יותר מרק חברת ביגוד והנעלה. אנחנו שואפים להיות ארגון מוכוון תכלית שמנצל את החוזק של העסק שלנו כדי להשפיע באופן חיובי על אנשים ועל כדור הארץ שמשותף לנו", אמר סטיב רנדל, יו"ר, נשיא ומנכ"ל VF. "אנחנו גאים בהתקדמות שלנו אבל יודעים שיש עוד כל כך הרבה שאנחנו יכולים לעשות. אסטרטגיית "נועד לשינוי" שלנו מתווה את סדר העדיפויות הצופה פני עתיד שלנו ונותנת לנו מיקוד מחודש להתאמץ יותר ולהגיע רחוק יותר כשאנו מטפלים בכמה מהבעיות הכי מאתגרות של הענף שלנו".

אסטרטגיית "נועד לשינוי" של VF מתמקדת בשלושה תחומים:

  • מודלים עסקיים מעגליים: המסחור של מודלים עסקיים מעגליים כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית של VF תוך יצירת הזדמנויות צמיחה חדשות.
  • גודל לטובה: ניצול הגודל וההשפעה הגלובליים של VF כדי לגרום להפחתת ההשפעה בכל העסק ובענף בכללותו.
  • יוצרי תנועות: לאפשר ל-VF והמותגים שלה לשמש כזרז להנעת תנועות של סגנונות חיים בני קיימא ופעילים כדי לשפר אנשים ואת כדור הארץ.

דגשים מהדוח "נועד לשינוי"

כמתואר בדוח, ובהתאמה ליעדי הפיתוח בר קיימא של האו"ם, VF התקדמה באופן ניתן למדידה מול המטרות שלה. הדגשים הם:

  • 50 אחוז ממרכזי ההפצה של VF ברחבי העולם הם מתקנים עם אפס פסולת.
  • ל-16 אחוז מהבניינים שבבעלות VF יש אישור LEED.
  • ההשקה של חזון נועז של חומרים בני קיימא שמתמקד בשלושה רעיונות מפתח: חומרים רגנרטיביים, מתחדשים שהושגו באופן אחראי וממוחזרים.
  • שיפור המחיה של העובדים בבנגלדש, קמבודיה, הודו, הרפובליקה הדומיניקנית, וייטנאם, סין, קניה ולסותו באמצעות תוכנית הפיתוח של העובדים והקהילה של VF.

המטרות המבוססות על מדע של VF אושרו על ידי יוזמת המטרות המבוססות על מדע

המטרות המבוססות על מדע (SBTs) החדשות של VF הן מהשאפתניות ביותר בענף ועולות בקנה אחד עם האידיאולוגיה של שימוש בגודל שלה לטוב. SBTs הן מטרות של הפחתת פליטת גזי חממה שמתאימות לעמידה ביעדים של הסכם פריס.

"VF היא החברה הגדולה ביותר במגזר הטקסטיל, ביגוד ומוצרי מותרות שקבעה מטרה של 1.5 מעלות לפליטות תחום 1 ותחום 2 שלה, ומטרה של הרבה מתחת ל-2 מעלות לפליטות תחום 3 שלה שקשורות למוצרים", אמר בן פיל, נאמנות הפחם.

VF עברה תהליך ארוך ואינטנסיבי של עבודה משותפת שנמשך שנתיים כדי לפתח את ה-SBTs החדשות שלה. החברה עבדה ביחד עם חברת ייעוץ גלובלית, נאמנות הפחם, כדי למדל נתונים במתקנים שבבעלותה ושהיא מפעילה וגם בכל הפעילות שלה מהחווה ועד לחנויות, ונכנסה למעורבות עמוקה בכל שרשרת הערך שלה. נתונים ראשוניים נאספו מ-1,400 המתקנים שבבעלות VF, מרכזי ההפצה והלוגיסטיקה הגלובלית שלה וגם מיותר ממאה ספקים ברמה 1 ורמה 2, וחיזקו את היכולת שלה לזהות וליישם אסטרטגיות הפחתה.

מטרות הפחתת הפחמן המבוססות על מדע של VF הן:

  • הפחתה מוחלטת של פליטות גזי חממה תחום 1 ותחום 2 ב-55 אחוז עד 2030, לעומת קו בסיס של שנת 2017.
  • הפחתה מוחלטת של פליטות גזי חממה תחום 3 ב-30 אחוז עד 2030, לעומת קו בסיס של שנת 2017 תוך התמקדות בחומרים מהחווה לחנות, פעילות מיקור ולוגיסטיקה.

יוזמת המטרות המבוססות על מדע דוגלת בקביעת מטרות מבוססות על מדע כדרך חזקה להגדלת היתרון התחרותי של חברות במעבר לכלכלה דלת פחמן. זה שיתוף פעולה בין CDP, האמנה הגלובלית של האו"ם (UNGC), מכון המשאבים העולמי (WRI) והקרן העולמית לשימור חיות הבר (WWF) ואחת ההתחייבויות של We Mean Business Coalition.

"זה הייעוץ האסטרטגי הכי מקיף שנתנו לארגון על איך הוא יכול להשיג את ה-SBTs שלו בפעילויות ובשרשרת הערך שלו", אמר טום דיליי, מנהל כללי, נאמנות הפחמן. "העבודה הזאת שולחת מסר חזק למגזר הביגוד על מידת השינוי שנחוץ כדי לטפל באמת בפליטות בשרשראות האספקה וההפצה הגלובליות ובמותגים מרובים. תהליך הפיתוח של שיתוף הפעולה והמיקוד בהשפעה על אחרים -- כך נראית מנהיגות אמיתית של חברה. אנחנו נרגשים לראות ש-VF השיגה את היעדים השאפתניים שלה".

חזון חדש לחומרים בני קיימא

VF הודיעה היום גם על חזון החומרים בני קיימא החדש שלה שממלא תפקיד מפתח בהשגת ה-SBTs שלה. המיצוי, ההפקה והייצור של חומרי גלם אחראים לחלק הגדול ביותר של פליטות הפחם של VF בכל העולם. החזון החדשני קובע מסלול ברור להפחתה באמצעות עוד התחייבות נועזת: עד 2030, VF מתחייבת שמאה אחוז מתשעת החומרים שבראש הרשימה שלה, שאחראים לכ-90 אחוז מפליטות הפחמן שלה שקשורות לחומרים, יגיעו מקורות רגנרטיביים, מתחדשים שהושגו באופן אחראי וממוחזרים.
באמצעות שימוש בכלים כמו מדד הקיימות של חומרים של הקואליציה לביגוד בר קיימא ושיטות לניתוח מחזורי חיים, VF מבצעת הערכה של בחירת החומרים שלה בשלושת התחומים האלה כדי לזהות את ההזדמנויות הכי גדולות להפחתת ההשפעה הסביבתית, וכדי להבין איך האצה כנגד הבחירות האלה תתרום להשגת המטרות המבוססות על מדע שלה.

מידע נוסף על VF ועל הדוח שלה "נועד לשינוי קיימות ואחריות" אפשר למצוא באתר www.vfc.com.

אודות VF Corporation

VF Corporation שהוקמה ב-1899 היא אחת מחברות הביגוד, הנעלה ואביזרים הגדולות ביותר בעולם שמחברת אנשים לסגנונות החיים, הפעילויות והחוויות שהם הכי מוקירים באמצעות משפחה של מותגים איקוניים של בגדים ללבישה מחוץ לבית, לפעילות ולעבודה, ביניהם Vans®, The North Face®, Timberland® ו-Dickies®. המטרה שלנו היא להניע תנועות של סגנונות חיים בני קיימא ופעילים כדי לשפר אנשים ואת כדור הארץ. אנחנו מחברים את המטרה הזאת עם מאמץ מתמיד להצליח ליצור ערך לכל בעלי העניין ולהשתמש בחברה שלנו ככוח לטוב. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.vfc.com.

אודות נאמנות הפחם

נאמנות הפחם היא שותפה מומחית בלתי תלויה של ארגונים מובילים ברחבי העולם, שעוזרת להם לתרום לעתיד יותר בר קיימא ולהרוויח ממנו.

  • אנחנו מייעצים לעסקים, ממשלות והמגזר הציבורי על ההזדמנויות שלהם בעולם בר קיימא, דל פחמן.
  • אנחנו מודדים ומאשרים את טביעת הרגל הסביבתית של ארגונים, שרשראות אספקה ומוצרים.
  • אנחנו מפתחים ומיישמים טכנולוגיות ופתרונות דלי פחמן, מנצילות אנרגיה ועד לאנרגיה מתחדשת.

אנשי קשר

Molly Cuffe
Director, Corporate Responsibility Communications
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.