הודעה לעיתונות

PW Power Systems מעניקה חגים שמחים יותר לפוארטו ריקו

נכסי ייצור חשמל ניידים גם יהוו ביטחון לרשת החשמל וישלימו אנרגיה מתחדשת

גלאסטונברי, קונטיקט, 5 בדצמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

PW Power Systems (PWPS), הספקית המובילה של פתרונות אנרגיה ממקור תעופתי לייצור חשמל, הודיעה של-PREPA (רשות החשמל של פוארטו ריקו) יש שלוש טורבינות גז PWPS FT8® MOBILEPAC® מוכנות להפעלה. יחידות טורבינות הגז הניידות של 30 מגה-ואט זמינות עכשיו לייצור חשמל בשעת חירום, וגם לביטחון הרשת בתמיכה בתוכנית הקיימות הסביבתית של פוארטו ריקו. PWPS תמכה ב-ARG Precision Corporation, שהשלימה את ההתקנה המוכנה להפעלה של טורבינות הגז עם כושר ייצור משני דלקים FT8 MOBILEPAC בתחנת הכוח פאלו סקו בטואה בחה.

מושלת פוארטו ריקו וונדה וזקז אמרה: "שלושת הגנרטורים מאפשרים תגובה מהירה במצב חירום או במצב שבו נאבד אנרגיה באזור העירוני. תוך שמונה עד עשר דקות אנחנו יכולים להפעיל את המערכת ולספק חשמל לכ-40,000 לקוחות. גם לשירותים חיוניים כמו בתי חולים באזור העירוני יהיה הביטחון הזה".

"שלושת המגה גנרטורים יכולים למלא את הביקוש של מתקנים כמו בית החולים האזורי באיאמון, המרכז הרפואי ריו פיידרס והגולדן מייל בהאטו ריי, וגם להבטיח את הפעילות היומיומית של שדה התעופה הבינ"ל לואיס מוניוז מרין באיסלה ורדה", אמר חוזה אורטיז, המנהל הכללי של PREPA. "למרות שהוא פיזית נמצא בתחנת הכוח פאלו סקו, הציוד נייד כך שאפשר להעביר אותו לאזורים מבודדים שבשעת חירום אין להם יכולת הולכה", המשיך אורטיז.

"כשפוארטו ריקו משנה את הארכיטקטורה של הרשת שלה, הזמינות של FT8 MOBILEPAC מביאה שקט נפשי מיידי ל-PREPA וללקוחות שלה" ציין נשיא ומנכ"ל PWPS ראול פרדה. "לטווח הארוך, הטכנולוגיה הזאת היא פתרון רב צדדי שעוזר להשיג עמידות כשפוגע מזג אוויר קיצוני ומאפשר ל-PREPA להתקדם לשילוב עם התקן החדש של היצע האנרגיה המתחדשת. נצילות האנרגיה שלו וההיענות לביקוש המהירה מאפשרות גמישות רבה כשמדובר באתגר של אי ודאות בתחזיות העומס ומספק חשמל אמין כשפוארטו ריקו הכי צריכה אותו".

אודות PW Power Systems

PW Power Systems LLC (PWPS) היא חברה בקבוצה של MHPS Americas, עם מטה בלייק מרי, פלורידה. PWPS ניצלה באופן בלעדי את הטכנולוגיה המתקדמת של מנועי המטוסים של Pratt & Whitney® ויישמה אותה באופן ייחודי בפתרונות מורכבים של מערכות חשמל והפכה למובילה בענף ייצור החשמל.
ל-PW Power Systems יש יותר מ-2,000 טורבינות גז תעשייתיות שמותקנות ביותר מ-50 מדינות בכל העולם והיא מתגאה בהיותה מעולה במגזר התיקונים והשיפוצים הכלליים של טורבינות גז. תיק טורבינות הגז של PWPS מציע מוצרים תחרותיים יעילים וגמישים שמייצרים 30 עד 140 מגה-ואט של חשמל.

גנרטור טורבינות הגז FT8® MOBILEPAC® מאוד יעיל ואפשר להעביר אותו בקלות ביבשה, בים או באוויר. התכנון הייחודי שלו מאפשר ניוד והתקנה מהירים עם מינימום אנשים וציוד.

PW Power Systems מחויבת לספק פתרונות באיכות גבוהה לשוק האנרגיה המבוזרת שמגבירים את תפוקת האנרגיה והאמינות שלה ומספקים חיסכון תפעולי ללקוחות שלה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.pwps.com.

אנשי קשר
Stefan Zavatone, Director of Marketing & Communications
860-368-5499
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.