מפרסם: המסלול האקדמי המכללה למינהל
תאריך: 10/12/2019 09:47
עדכון: 10/12/2019 13:46
נושא: בריאות, הגיל השלישי, חינוך
אורית בנבנישתי, מנכ"לית תגבור עם סטודנטים של תואר שני בעיצוב חדשנות ויזמות של המסלול האקדמי המכללה למינהל
אורית בנבנישתי, מנכ"לית תגבור עם סטודנטים של תואר שני בעיצוב חדשנות ויזמות של המסלול האקדמי המכללה למינהל
הודעה לעיתונות

בונים עתיד לגיל השלישי

בית הספר לעיצוב וחדשנות של המסלול האקדמי המכללה למינהל בשיתוף פעולה עם חברת "תגבור" מקימים את מעבדת "aging-tech" במטרה לתכנן שירותים עתידיים לגיל השלישי.

שיתוף הפעולה יתקיים במסגרת מעבדת החדשנות של התואר השני בעיצוב חדשנות ויזמות.
בעזרת הידע והליווי של אורית בנבנישתי, מנכ"לית תגבור וכרמלית רשף, סמנכ"ל מערך שירותים לקהילה בתגבור, ובהובלתה של המרצה אפרת ידיד בן עזרא יפתחו הסטודנטים לתואר השני שירותים עתידניים וחדשניים לבני הגיל השלישי.

כדי לחדד את ההבנה בקרב הסטודנטים, לגבי הצרכים של אוכלוסיית בני הגיל השלישי, ואילו אתגרים יש למלא ואילו בעיות לפתור כדי לשפר את איכות החיים שלהם, יתקיימו במהלך הסמסטר, באמצעות שיתוף הפעולה עם חברת "תגבור" – גם סדנאות שיתופיות בליווי מטפלות, וצוות מהקהילות התומכות ומרכזי יום לקשיש וראיונות עם זקנים נתמכים במטרה להבין את הצרכים היחודיים לאוכלוסייה.

לדברי אורית בנבנישתי, מנכ"לית תגבור: "אחוז הקשישים באוכלוסייה בשנת 2035 יגיע לכ-15% (לעומת 11% ב- 2015) וכבר היום, רובם של בני הגיל השלישי מעדיפים להישאר בבית. ישראל צריכה להיערך לגידול באוכלוסייה זו ולהיקפי הפעילות התומכת שיצריכו פתרונות ופיתוח שירותים שייטיבו עימם, לכן לסימינר חשיבות ראשונה במעלה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- המסלול האקדמי המכללה למינהל.