הודעה לעיתונות

MoEngage Inc. מקבלת מעמד של כשירות חוויה קמעונאית של Amazon Web Services

בנגלורו, הודו וסן פרנסיסקו, 9 בדצמבר 2019, :(BUSINESS WIRE)

MoEngage Inc, פלטפורמה חכמה למעורבות לקוחות, הודיעה היום שקיבלה כשירות קמעונאות של Amazon Web Services (AWS).

שותפי כשירות קמעונאות של AWS הפגינו מיומנות טכנית והצלחת לקוחות מובטחת בתחומים רבים של פתרונות חדשניים בקמעונאות שכוללים אגמי נתונים, בינה מלאכותית/ למידת מכונה, קול, זיהוי, האינטרנט של הדברים, מיקרו שירותים והשינוי בקמעונאות.

שותפי כשירות קמעונאות של AWS עוברים אימות קפדני על ידי AWS כדי להבטיח עמידה בפרקטיקות המיטביות של AWS בבניית תשתית ענן הכי מאובטחת, עתירת ביצועים, עמידה ויעילה ליישומים תעשייתיים -- כדי לתת ללקוחות ביטחון מוגבר בקבלת החלטות.

AWS מאפשרת פתרונות מדרגיים, גמישים ומשתלמים מחברות הזנק ועד לעסקים גלובליים. כדי לתמוך בשילוב וההתקנה החלקים של הפתרונות האלה, AWS יצרה את תוכנית הכשירות של AWS כדי לעזור ללקוחות לזהות שותפי APN בייעוץ וטכנולוגיה עם ניסיון ומומחיות מעמיקים בתעשייה.

קבלת כשירות הקמעונאות של AWS מבדלת את MoEngage כחברה ברשת השותפים של AWS (APN) שמספקת מיומנות טכנית מאוד מתמחה.

"MoEngage גאה לקבל מעמד של כשירות קמעונאות של AWS", אמר רביטג'ה דודה, מייסד שותף ומנכ"ל, MoEngage. "הצוות שלנו עוסק בעזרה לחברות להשיג את היעדים הטכנולוגיים שלהן על ידי ניצול הזריזות וגמישות, רוחב השירותים וקצב החדשנות שמספקת AWS".

MoEngage משתמשת ב-AWS כדי לעזור לה לספק העברת מסרים מותאמת אישית בזמן אמת בקנה מידה גדול. MoEngage מעבירה יותר ממיליארד תקשורות מותאמות אישית כל יום, ויוצרת פרופילים של יותר מ500 מיליון משתמשים מ-35 מדינות.

באמצעות MoEngage, קמעונאים יכולים להגדיל שימור, שווי חיי לקוח ותשואה על ההשקעה בשיווק. MoEngage גם צוינה בריבוע הקסם של גרטנר ל-2019 בפלטפורמות שיווק סלולרי - וקיבלה דירוג מהגבוהים ביותר בשביעות הרצון של הלקוחות.

מר אננד באסקאראן, מנהל השיווק הדיגיטלי של ביגבסקט, אמר: "MoEngage היא שותפה מאוד חזקה ויציבה שתומכת בנו במשימתנו להיות חנות המכולת המקוונת הטובה ביותר בהודו. הפילוח החזק שלה, ההתאמה האישית המופעלת על ידי בינה מלאכותית ויכולות השיווק חוצות הערוצים שלה ממלאים תפקיד חיוני בעזרה לביגבסקט לספק חוויית קמעונאות מקוונת מותאמת אישית וחלקה ללקוחות".

אודות MoEngage

MoEngage היא פלטפורמה חכמה למעורבות לקוחות, שנבנתה עבור עולם הסלולר תחילה. מותגים קמעונאיים כמו FuturePay, Tokopedia, ביגבסקט ואחרים משתמשים ב-MoEngage כדי לספק סופר התאמה אישית בקנה מידה גדול בערוצים דיגיטליים.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.moengage.com.

אנשי קשר
MoEngage | Suraj Dubey | [email protected]

מקור: MoEngage

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.