צחי אברהם, מנהל פרויקטים בכיר בחברת Intentia
צחי אברהם, מנהל פרויקטים בכיר בחברת Intentia
דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול בחברת Intentia
דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול בחברת Intentia
Intentia
Intentia
הודעה לעיתונות

רבל השלימה פרויקט ERP עם Infor M3

הפתרון ישמש למעלה מ- 150 משתמשי החברה במוקדי הייצור וההפצה בישראל לוקסמבורג, סין וארה"ב

חברת רבל השלימה פרויקט ERP עם פתרון ה- ERP המוביל לתעשייה - Infor M3 13.4, המיוצג בישראל על ידי Intentia. הפתרון ישמש למעלה מ-150 משתמשי החברה בארבעה מוקדי הייצור וההפצה בישראל, ארה"ב, לוקסמבורג וסין.

רבל עוסקת בתכנון, פיתוח, ייצור ומכירה של מערכות ומכלולים מרכיבי פלסטיק, המיועדים להתקנה במערכות שונות של כלי רכב, הכוללים בעיקר מערכות אוורור למכלי דלק, מתזים לפנסים ושסתומים למערכות הבלימה. הפרויקט הוסיף שיפורים משמעותיים בתהליכי התפעול ברבל, בהם שיפור משמעותי בממשק המשתמש, בניהול אריזות הקרטון, בתהליכי איסוף ההזמנות ובהתאמות למספר רב של מדינות לצורכי מס ורגולציה, הדרושים לרבל כחלק מהפריסה הבינלאומית.

צחי אברהם, מנהל פרויקטים בכיר בחברת Intentia אמר כי: "בהתייעצות עם הצוות המקצועי שלנו, רבל בחרה במהדורה החדשה והמעודכנת ביותר של הפתרון, Infor M3 13.4. במהלך הפרויקט בחרנו להיצמד לתהליכים העסקיים המוצעים בפתרון עבור הוורטיקל בו החברה עובדת והטמענו פתרונות חכמים בעלי ממשק משתמש מתקדם. מהלך זה ייתר עשרות התאמות והביא לחסכון אדיר במשאבי התחזוקה, כך שרבל זכתה לפתרון יעיל תפעולית ברמת הקונצרן".

פרויקט ההטמעה בוצע על ידי חברת Intentia בשיתוף פעולה עם מחלקת מערכות המידע של רבל. Intentia סיפקה תמיכה לפרויקט במשך מספר חודשים עד לספטמבר האחרון. השירותים שסיפקה Intentia לפרויקט זה הסתכמו במאות אלפי שקלים. Infor M3 13.4 עלה לאוויר במקביל בכל המוקדים של החברה בישראל ובעולם, תוך עמידה בלוחות הזמנים ובצורה שקופה, ללא הפרעה לפעילות התפעולית השוטפת של החברה ותוך מתן עצמאות תפעולית מלאה לרבל.

Infor M3 13.4 הוא פתרון הדגל של חברת Infor הבינלאומית, בעל התמחות וורטיקלית בתחומי תעשיה מגוונים דוגמת אופנה, מזון ומשקאות, מתכת, פלסטיקה, אריזה ועוד. הוא כולל ידע מקיף שנאסף מהחברות המובילות בעולם ויכולות לניהול ותכנון היצור, רכש של חומרי גלם, עמידה ברגולציות, נראות מלאה לשרשרת האספקה, ייצור מא' עד ת' וניהול פיננסי.

רבל מתעתדת להטמיע בהמשך את פלטפורמת התפעול המרכזית Infor OS, המאפשרת ניהול של כלל הפתרונות והכלים תחת ממשק אחד מסונכרן וקל לשימוש, ואת פתרון האוטומציה של Infor - Factory Track, המאפשר שקיפות ומעקב אחר עבודה וזמן בקו הייצור לקבלת תובנות לגבי עלויות, מחזורי ייצור, זמני אספקה ויכולת עמידה בדרישות לקוחות הקצה.

דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול בחברת Intentia אמר כי: " חברת רבל מצטרפת לשורה של ארגונים מובילים בעולם בתחום התעשייה שהטמיעו את Infor M3 13.4 .אנו גאים ללוות את החברה ולסייע לה להגשים את היעדים העסקיים שלה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.