מפרסם: סדן הפקת אמנות
תאריך: 02/01/2020 10:21
נושא: עיצוב, אדריכלות
סטודיו שמעון בוזגלו
סטודיו שמעון בוזגלו
סטודיו שמעון בוזגלו
סטודיו שמעון בוזגלו
סטודיו שמעון בוזגלו
סטודיו שמעון בוזגלו
הודעה לעיתונות

סטודיו שמעון בוזגלו בתל אביב מציג: שילוב חומרים התמחויות ודיסיפלינות תחת קורת גג אחת!

האמן והיצרן שמעון בוזגלו נולד וגדל ביפו, בשכונה מעורבת, צומת רב תרבותי של השפעות סגנוניות: בתי הדיוואן הערבים-פרסיים, הארכיטקטורה הערבית העירונית, המנדטורית, העות'מאנית והבאוהאוס התל אביבי.
שורשיו האישיים מפגישים אותו עם העסק המשפחתי בתחום הריפוד ועיצוב הרהיטים. כבר מגיל ילדות הייתה בו הכמיהה לעסוק בתחום, כהמשך לשורשיו אך לפי תפיסתו הייחודית והנבדלת, אותה פיתח לאורך השנים.
בשנת 1997 פתח שמעון בוזגלו את מעוז ההשראה הראשון שלו – חנות קטנה ואותנטית בלב שכונת פלורנטין בתל-אביב. עיסוקו של בוזגלו עורר למן ההתחלה הדים רבים בשוק המקומי ותפס תאוצה רבה בהיקף העבודה, במגוון העיצובים ובמיוחד במיצובו כאישיות בולטת בענף. מעבודותיו ניכר כי ההתייחסות לכל אחת מעבודותיו מהן היא כאל יצירה העומדת בפני עצמה. התקדמות והתפתחות יצירתו הייתה לא רק בגודל ובמגוון העיצובים אלא גם בתפיסה כלפי מגוון חומרים ויכולותיו של כל חומר.
שמעון בוזגלו העמיק וחקר את החומרים הטבעיים: עץ, ברזל, בד ועור. התעניין והתנסה במתיחת גבולותיו של כל חומר, תוך מתן מקום של כבוד לחומרים הטבעיים הקיימים. יצר חומרים חדשים, ושילב בין חומרים לקבלת מרקמים וגוונים חדשים. באמצעות שילוב טכניקות מסורתיות וחדשניות חשף לציבור אוהדי העיצוב עיצובים חדשניים מחומרים מקוריים.
חשיבות אותנטיות החומרים ואופיים מנחה את הקו העיצובי ואת תהליך הייצור.
שמעון בוזגלו , עובד לצד אדריכלים ומעצבי פנים מובילים ומוציא לפועל עבודות נגרות ומסגרות אמן ומעצב ריהוט בהתאמה ייחודית לכל פרויקט.ן
עבודותיו של שמעון בוזגלו קבלו הכרה ופרסום בקרב הקהילה המקצועית והמדיה המקומית והבינלאומית.
הסטודיו הפך במהלך השנים לאחד מבתי היצירה הייחודיים, הנחשבים והמשפיעים בתחום העיצוב בתפירה אישית אפ-סקייל, בקרב קהילת האדריכלים, המעצבים ומתכנני פרויקטים מורכבים, המשרתים מוסדות ציבור, עסקים וקהל פרטי.
מתמחה בייצור ועיצוב פריטים ייחודיים, בהתאמה אישית לכל לקוח ולכל פרויקט, פרטי או מסחרי. תהליך הייצור והעיצוב מערב טכניקות חדשניות, ידע מסורתי של מלאכות שוליה, שלבי מחקר ופיתוח של מחלקת הנדסה, בוני דגמים ומפתחי חומרים. מניפת העבודות מתפרשת על פני ערב רב של תחומים: החל מחדרי ישיבות, אלמנטי פיסול פנימי וסביבתי, פרזול עיצוב ובנייה של אלמנטים דקורטיביים ייחודיים לפרויקטים אדריכליים פרטיים, מוסדות ציבור ומבנים תעשייתיים ועד הזמנות מורכבות של עבודות מטבחים ייחודיים, ריהוט וחיפויי קירות בשלל טכניקות חדשניות שפותחו במקום, המביאים לידי ביטוי את הווירטואוזיות ושילוב ההתמחויות והחומרים הייחודי לרב האמן שמעון בוזגלו.
בפייסבוק:
Shimon Buzaglo - Art & Design Workshop - שמעון בוזגלו

סטודיו שמעון בוזגלו- 03-6827060

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סדן הפקת אמנות.