מפרסם: קרנית בסון יחסי ציבור
תאריך: 02/01/2020 15:18
נושא:
זה עבר ככה קרדיט דדי ירון
זה עבר ככה קרדיט דדי ירון
חלומות יעקב רוני שומכר
חלומות יעקב רוני שומכר
FINAL  לנה פרידריך
FINAL לנה פרידריך
שניים שהם אחד ניר ירון
שניים שהם אחד ניר ירון
הודעה לעיתונות

Jump Cut מציג: "בג'אמפ קאט עושים סרטים"

מבחר סרטים קצרים בהקרנה חגיגית
27 בינואר, צוותא בתל אביב
הכניסה חופשית

ב27 בינואר יתקיים בצוותא בתל אביב האירוע השנתי ה-16 של ג'אמפ קאט שמציין 26 שנים להיווסדו
"בג'אמפ קאט עושים סרטים" ובו יוצגו למעלה מ20 סרטים קצרים באורך של 1-10 דקות בסגנון אישי – חופשי. הסרטים שנעשו ביד חופשית וברוח דיגיטלית חושפים דור של בימאי עריכה ואנימציה. יוצרים, היודעים לנצל את הכלים הטכנולוגיים לשרות חוויה קולנועית, בעידן בו העריכה מקדמת את השפה.

"וידיאואקט זה המונח שלנו לוידיאו קצר ומסוגנן, שנעשה מתוך הבנת השפה העכשוית , ברוח עידן הניו מדיה. הסיפור ממוקד, מתרשם מהמציאות, החיתוך קצבי, אקספרסיבי, יש השקעה בעיבוד תמונה וצבע" אומרת תמר ירון, מנהלת ג'אמפ קאט. "בסרטי הגמר מקבלים התלמידים חופש מלא בבחירת הרעיון ומתבקשים לא להוציא כסף על ההפקה. כשיש נושא, תוכנה ומצלמת וידיאו, הנחיה מקצועית, שעות עבודה בלתי מוגבלות, שליטה בכלים ויצירתיות - יש מתכון לסרטים טובים."
"הסרטים שלנו מביאים איתם את רוח התקופה, נושאים שמעסיקים צעירים בגילאי 25-35 שזה הגיל ממוצע של התלמידים שלנו. זאת תקופה לא קלה להתפתח בה, אנחנו רוצים לתת להם את הבטחון שזה אפשרי. "

ג'אמפ קאט ((Jump Cut, בית ספר לעורכים ואנימטורים עם תפיסה לא אקדמאית אך תרבותית ומקדמת יצירה, הוקם ומנוהל ע"י תמר ירון מאז 1994. ביה"ס המציב את העורך/אנימטור כיוצר בעל יכולת ביטוי עצמאית ואת התוכנה ככלי יצירה שיש להכיר אותו לעומק ולרוחב. לצד המחלקה לעריכה ופוסט פועלת בג'אמפ קאט המחלקה לאנימציה לסרטים בניהולו של האמן והמעצב ירון שין (JewBoy, ראש המחלקה לעיצוב חזותי בויצו חיפה) ויחד עם צוות המורים המקצועי שלנו, אנו מפתחים כבר שנים תחומי לימוד ועשיית סרטים שחוקרים את היצירה בכלים דיגיטליים רוח הזמן. במסלולי הסטאז' מבצעים פרויקטים לגופים ופסטיבלים. השנה עשינו קמפיין עבור האקוטיזם- פיתוח פתרונות לאתגרים של אנשים עם אוטיזם, פרויקט נסיוני עבור מרכז מורשת רבין ו Book Trailer
אנימטיביים עבור כנרת זמורה- דביר, תמכנו בפסטיבלים והענקנו מלגות למייזמים חשובים כמו "קליפצעיר", פורום היוצרים הדוקומנטרים, ועוד.

קשרים בינלאומיים של ג'אמפ קאט:
Avid Learning Partner מורשה הסמכה יחידי בישראל של החברה המובילה בתחום תוכנות העריכה.
Training Partners של חברת BlackMagic, ביה"ס היחיד בישראל ללימודי ד'וינצ'י ריזולב, תוכנה תופסת כיום מקום נכבד ככלי תיקוני צבע ואון ליין.
בי"ס מוכר ע"י MAXON , ללימודי תוכנת התלת Cinema 4D

ג'אמפ קאט ממשיך להתחדש ולהציע את הלימודים המתאימים לרוח התקופה, עם
Upload# - חדש בג'אמפ קאט!
הסדנה לסדרות רשת - המסלול המהיר לכתיבה, בימוי ועריכה להפקת הסדרה סדנה ייחודית וראשונה מסוגה במהלכה, ובליווי מורים מנוסים בתחומם, תקבלו את כל הכלים הנדרשים בדרך ליצירה עצמאית – סדרת רשת משלכם.
גיבוש קונספט, כתיבה, צילום, ועריכת פרק ראשון - משלב הרעיון ועד הפיץ'. ובנוסף הקניית שליטה בתכנת עריכה ואריזת חבילת הגשה מושלמת לצורך קידום וגיוס מימון לסדרה מלאה.
2.2-31.5 | ימים א' ו-ג' | בין השעות 18:00-21:00 – להרשמה: 052-2737265

לינקים ל4 סרטים קצרים שיוקרנו באירוע:

חלומות יעקב / יוני שומכר
יוני שומכר ערך קליפ שמעניק חיים ופרשנות חדשה עם רמיקס מדהים המחבר בין 2 השירים המיתולוגיים: "יעקב" ו"חלומות" המוגשים באמצעות מהדורת חדשות בכיכובה של שחר ירון המגלמת
שדרנית רב גונית שמבכה/ משתוממת/ נפעמת וגם כועסת מהמתרחש על המסך בגבה.
אבל הסיפור מאחורי הפרויקט של יוני (הסטודנט) ושחר (השחקנית בסרט הגמר שלו) התחיל למעשה אחרי שהוא כבר צולם והיה בשלבי עריכה אחרונים,
כאשר במהלך סוף אוגוסט שחר נפצעה קשה בתאונה שהכניסה את כל תהליך ה-Final להקפאה.
לאחר ששחר ניצחה במאבק על חייה והחלה בתהליך השיקום, יוני החליט גם הוא לשקם את עבודת הגמר - שכיום מקבלת משמעות מחודשת ומרגשת יותר מתמיד.
יוני הוא קופירייטר במקצועו, לאחר הלימודים הוא יוצר סרטים עצמאי
https://youtu.be/CL0nqYuC84k

זה עבר ככה / דדי ירון
השנה הקשה בחיינו היתה גם הכי מצולמת. פרוייקט הגמר היה בשבילי הזדמנות מצויינת וגם הכרחית לסיכום שנת הסרטן שעברה על אשתי היקרה, נגה. וגם עליי.
הושבתי את נגה מול המצלמה לשיחה מעמיקה על התחושות, הפחדים, והתובנות שלה על הדרך שעברה ותוך שילוב התמונות והסרטונים הביתים שלנו ניסיתי ליצור, בעיקר בשביל עצמי, קפסולת זמן של התקופה הזאת, שבעזרתה נוכל להתקדם הלאה לזמנים יותר קלים.
דדי עובד בתור עורך וידאו ומעצב מושיין בסוכנות פרסום דיגטלי Quality Score
[
https://youtu.be/s_hHuyTRWxY]

שניים שהם אחד / ניר ירון
ספור האהבה המיוחד של הוריו, המגיעים מעולמות שונים מאד, הוא ההשראה לסרט שישאיר אותנו עם מצב רוח לאהבה.
ניר עורך עצמאי ועוזר הפקה[
https://youtu.be/GuOz0EHlmhg]

The Wizard / לנה פרידריך
סרט מקסים על יער קסום כי "אנימציה נותנת את החופש לחלום" כפי שלנה כותבת בסופו.
לנה פרידריך כתבת ועורכת ב I24
https://youtu.be/uz_qCvXZ6II

"בג'אמפ קאט עושים סרטים", יום שני, 27 בינואר בין השעות: 20:00-_22:00_
בצוותא תל אביב. הכניסה חופשית
ווטסאפ- ג'אמפ קאט- 0522737265

לפרטים נוספים, ברקת סוסיה שהינו 052-6616360 , קרנית בסון – יח"צ – 052-4299441

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרנית בסון יחסי ציבור.