הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב באפריקה עם הופעת בכורה של חברת שיתוף פעולה תוניסאית

סן פרנסיסקו, 7 בינואר 2020, (BUSINESS WIRE):

בהרחיבה עוד את הנוכחות שלה באפריקה, אנדרסן גלובל הודיעה שחתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת המס התוניסאית Jelil Bouraoui & Associates.

Jelil Bouraoui & Associates, שהוקמה על ידי השותף המנהל ג'ליל בוראוווי ב-1981, צמחה וכוללת עכשיו יותר מ-40 אנשי מקצוע בתחום המיסים והיא חברת מס עם מלוא השירותים, המספקת שירותים למגוון רחב של ענפים כולל מוסדות פיננסיים, ייצור, נפט וגז, חקלאות, אירוח, כרייה, מסחר ותחבורה.

"אנחנו מחויבים בתוקף להבטיח שהלקוחות שלנו שבעי רצון באופן מלא מהפתרונות הטובים מסוגם שתומכים בעסק שלהם ויודעים שהם מעריכים את השקיפות שלנו", אמר ג'ליל. "ביליתי חלק מהקריירה שלי בארתור אנדרסן לפני יותר משלושים שנה, והחזון שלנו מאוד עולה בקנה אחד עם אנדרסן גלובל. אנחנו מצפים לחיזוק הנוכחות שלנו לא רק באפריקה אלא גם בעולם באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם הארגון".

"שיתוף הפעולה עם Jelil Bouraoui & Associates בתוניסיה היה התוספת הכי הגיונית. אנחנו גם שמחים על חזרתו של ג'ליל למשפחת אנדרסן", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "ג'ליל והצוות שלו מפגינים בעקביות את המחויבות שלהם לאחריות ומספקים ללקוחות תהליך חלק, שמייצג באופן כה ברור את הערכים שלנו. בעת הזאת, קריטי שניערך עם אנשים סינרגטיים בהמשיכנו להרחיב את הפלטפורמה הגלובלית שלנו".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-5,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-167 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.