LOGO
LOGO
פרקטיקות ענן, שירותים מקצועיים ושירותים מנוהלים ישלימו את הניסיון המוביל בענף של ראהי בתשתיות של מרכזי נתונים. (גרפיקה: Business Wire)
פרקטיקות ענן, שירותים מקצועיים ושירותים מנוהלים ישלימו את הניסיון המוביל בענף של ראהי בתשתיות של מרכזי נתונים. (גרפיקה: Business Wire)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

ראהי מערכות משיקה אסטרטגיית ענן שמוביל מנהל הטכנולוגיות הראשי החדש מאט רובינסון

פרקטיקות ענן, שירותים מקצועיים ושירותים מנוהלים ישלימו את הניסיון המוביל בענף של ראהי בתשתיות של מרכזי נתונים

פרימונט, קליפורניה, 8 בינואר 2020, (BUSINESS WIRE):

ראהי מערכות הודיעה היום על ההשקה של אסטרטגיית הענן שלה וההוספה של מאט רובינסון כמנהל טכנולוגיות ראשי לענן ותשתיות. רובינסון יוביל את הפיתוח של שירותי הענן של ראהי, שינצלו את היכולת המוכחת של ראהי לספק תשתיות משתלמות ויעילות למרכזי נתונים.

כיום כל ארגון משתמש בשירותי ענן אבל מעטים מסתמכים אך ורק על הענן. ארגונים רבים צריכים עזרה בפיתוח גישה הוליסטית על פני סביבות בענן ובאתר הפיזי. הצוות של ראהי יכול לשמש בתור הריבוד הזה, ולעזור להתאים בין אסטרטגיית הענן של הארגון ואסטרטגיית מרכז הנתונים שלו וליישם את התמהיל הנכון של שירותי ענן כדי לעמוד בדרישות העסקיות והמחשוביות. ראהי גם מציעה שירותי ענן מנוהלים שממלאים פערים במיומנויות, מבטיחים יעילות תפעולית וממטבים את סביבת הענן.

"מעט ספקי פתרונות מחשוב מציעים שירותי ענן, ורוב חברות הענן חייבות ליצור שותפויות עם מוכרי ערך מוסף בשביל פתרונות באתר הפיזי. ראהי יכולה לעשות את שני הדברים היטב", אמר טארון רייסוני, מנכ"ל ומייסד שותף, ראהי מערכות. "אנחנו מאוד נרגשים לשים מסגרת ומתודולוגיה סביב אסטרטגיית הענן שלנו, ושוותיק בענף בקליבר של מאט יעמוד בראש שירותי הענן שלנו".

רובינסון נמצא בענף הטכנולוגיה כבר 27 שנים, תפקידו האחרון היה מנהל הנדסת שותפים בענן של גוגל. לפני כן מילא תפקידי ניהול בנטאפ, סיליקון גרפיקס ואלקריטק במגוון של פונקציות, כולל הנדסה, שיווק, ניהול מוצרים, שירותים מקצועיים ותמיכת לקוחות. "אני שמח להצטרף למשפחת ראהי כדי לעזור לבנות ארגון ענן ותשתיות מהמעלה הראשונה", אמר רובינסון. "הניסיון רב השנים של ראהי במרכזי נתונים ותשתיות אצל לקוחות Fortune 500 עוזר לנו לספק פתרונות היברידיים ומרובי עננים לכל תחום ענפי אנכי. עם התמקדות חזקה בבניית אסטרטגיית נתונים באמצעות השמה אסטרטגית של עומסי עבודה ומודלי מימשל חזקים בסביבות ענן, ראהי תעזור ללקוחות שלה להשיג את היעדים העסקיים שלהם מהר יותר ועם יותר ביטחון".

למידע נוסף על גישת הענן, המתודולוגיה והיצע השירותים של ראהי, בקרו בבקשה באתר Rahi Cloud Services.

אודות ראהי מערכות

ראהי מערכות Rahi Systems מספקת חבילת פתרונות שממטבת את העלות, הביצועים, המדרגיות, יכולת הניהול והיעילות של הסביבות המשולבות של היום. החברה, שהוקמה ב-2012 על ידי יזמים עם הבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים של ספקי שירותים, גופים ממשלתיים וארגונים, התפתחה באמצעות גישה מוכוונת פתרונות, תמיכה יוצאת דופן ותרבות של הצלחת הלקוח. מטה החברה של ראהי נמצא בפרימונט, קליפורניה, עם משרדים בארה"ב, הודו, הונג קונג, סינגפור, סין, טאיוואן, טורקיה, אירלנד, צרפת, גרמניה, הולנד, בריטניה, יפן, דרום קוריאה, מלזיה, פיליפינים, אינדונזיה ואוסטרליה.
גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

https://www.businesswire.com/news/home/52154926/en

אנשי קשר
Alison Lolis
VP of Marketing
+1 510.651.2205
[email protected]

מקור: Rahi Systems

מולטימדיה

תמונה
פרקטיקות ענן, שירותים מקצועיים ושירותים מנוהלים ישלימו את הניסיון המוביל בענף של ראהי בתשתיות של מרכזי נתונים. (גרפיקה: Business Wire)

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.