מלון ריץ-קרלטון קרדיט: Mathew Shaw
מלון ריץ-קרלטון קרדיט: Mathew Shaw
 תערוכת ואן גוך קרדיט:  Ivanov Christine
תערוכת ואן גוך קרדיט: Ivanov Christine
הודעה לעיתונות

מלון ריץ-קרלטון מציע סופי שבוע תרבות

מלון ריץ-קרלטון הרצליה מציע סופי שבוע של תרבות ויוקרה

מלון ריץ-קרלטון הרצליה, מרשת MARRIOTT
מאמץ את האג'נדה של הרשת הבינלאומית ומייצר חוויות ייחודיות עבור אורחיו

רשת MARRIOTT שמה לה לדגש לייצר חוויות מרגשות עבור אורחי בתי המלון ברחבי העולם .
במסגרת מועדון הלקוחותMARRIOT BONVOY מציעים בתי המלון השונים בעולם חוויות ייחודיות ומרגשות לחברי המועדון.

מלון ריץ-קרלטון הרצליה מציע מספר סופי שבוע ייחודיים במהלך החורף הקרוב.

בסופי השבוע תרבות יזכו אורחי המלון אשר יזמינו חופשה בתאריכים 24/01/20 07/02/20, 21/02/20 ו 06/03/20 בקבלת שבת מרגשת בליווי הרכב ג'אז , טעימות יין עם צוות הבר ומיקסולוג המלון וזוג כרטיסים לתערוכת
GOGH VAN .

תערוכת VAN GOGH , תערוכה מפוארת המכילה 2000 מיצירותיו של האמן, תוצג בטיילת מתחם ארנה שבהרצליה בין התאריכים 15 לינואר ועד אפריל .

הביקורות בעולם היללו את התערוכה והכתירו אותה בין החשובות, האיכותיות והמרגשות שהוצגו בסדר גודל של אמן כ- Van Gogh.

התערוכה מציגה את התקופות השונות בחייו של האמן , הסיפורים שמאחורי הציורים מקבלים בתערוכה מימד חדש ופורץ גבולות- ציורים שיוצאים מהמסגרת ומוצגים ב- °360 בין פינות וקירות, באמצעות הקרנה עוצרת נשימה שמעניקה פרספקטיבה חדשה. הציורים של Van Gogh מצטרפים לסימפוניה של צלילים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים.

טל חורש, מנהלת השיווק של מלון ריץ-קרלטון הרצליה מסרה "אנו נרגשים לקראת הצגתה של תערוכה בינלאומית מכובדת ויוקרתית, אשר נבחרה להתמקם בהרצליה, עיר מדהימה ואקסלוסיבית אשר לא נתפסה עדיין מספיק בקרב הקהל הישראלי כמקום חופשה אולטימטיבי .

השילוב של מלון יוקרה, כשלנו, הצופה על מרינת הרצליה והקרבה לחוף ים מהיפים במדינה, מהווה אתר הדומה לאתרי יוקרה בעולם כגון מונקו והריביירה הצרפתית .

הריחוק מהמולת העיר, השקט והשלווה שמשרה האווירה בהרצליה מעניקה לאורחינו חופשה מושלמת של התרגעות, ניתוק והתמקדות בwellbeing . אורחי המלון המבקשים weekend getaway , חופשת באווירה בינלאומית במרחק נסיעה ללא צורך בטיסה, דרכון או ויזה , זוכים לחופשה אקסלוסיבית בניחוח חו"ל לצד איכות של שירות, חדרי מלון וסוויטות מפנקות, תכנים תרבותיים ומתחם ספא מפנק .

אנו רואים בתערוכת VAN GOGH מוצר משלים למוצר שלנו המשדר ניחוח בינלאומי, יוקרה ואיכות ולכן החלטנו לשבץ את הביקור בתערוכה במסגרת השהות במלון "

לפרטים נוספים: טל חורש , מנהלת שיווק ודוברות 050-9001865 [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מלון ריץ קרלטון הרצליה.