יעקב אפללו_רפא
יעקב אפללו_רפא
הודעה לעיתונות

חברת התרופות הישראלית RAFA בחרה במערכת HCI של NetApp

חברת התרופות RAFA בחרה במערכת HCI של נטאפ לאיחוד מערכות האחסון והמחשוב שלה באתר הייצור בישראל. הפתרון נועד לחזק את הביצועים ואת היעילות של מערכות המחשוב התומכות באתר ייצור התרופות ושמירה על שרידותם וזמינותם ובעקיפין להגביר את איכות המוצרים. פתרון HCI של נטאפ שולב במערכות הקריטיות של החברה הכוללות ERP ORACLE , SAP ו-BI ומערכות תומכות ייצור נוספות . הפרויקט נעשה בשיתוף בינת וההתקנה נמשכה שבועיים בלבד. המערכת החדשה כבר הוכיחה שיפור בביצועי המערכת של כ-30 אחוזים. בעתיד מתוכננת הוספת פתרון HCI נוסף עבור מערכת התאוששות מאסון. הפרויקט מתבצע בימים אלו באמצעות בינת תקשורת והיקפו מוערך במאות אלפי ₪.

בחברת RAFA , אחת מחברות התרופות המובילות בישראל, נוצר צורך לשמר את איכות המוצרים שלה ולשמור על יתרון תחרותי ולכן חיפשו בחברה דרכים להגביר את היעילות והביצועים של מתקני הייצור שלה ושל רשת ההפצה שלה. לאחר שנים של שמירה על מערך אחסון נפרד ממערכות המחשוב, התקבלה ההחלטה למזג את המערכות התפעוליות הקריטיות לתוך פתרון אחד שיתמודד עם הצמיחה של החברה בהווה ובעתיד.

"חיפשנו מערכת קלה לתפעול ולניהול וכמובן אטרקטיבית במחיר, בחנו דוגמאות נוספות להתקנת HCI של נטאפ בארגונים אחרים בישראל והחלטנו שזוהי הבחירה הנכונה ביותר והאמינה ביותר עבורנו", אמר יעקב אפללו, מנמ"ר RAFA. "נטאפ סיפקה לנו תמיכה יוצאת דופן לכל אורך התהליך. הצוות המקצועי הפגין את הרמה הגבוהה ביותר של מומחיות ובקיאות. איחוד המערכות לפתרון אחיד לא רק משפר את היעילות, אלא גם מאפשר לנו למקד את המאמצים שלנו בשנים הקרובות בתחומים חדשים, ללא הצורך בדאגה לתשתיות".

"לנטאפ HCI יכולות צמצום והרחבה קלות לשימוש, שאינן מצריכות השקעה במשאבים נוספים", אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נטאפ בישראל. "נטאפ HCI משלב את פתרון ActiveIQ החדש, שמספק ניתוח וכלי תחזית במטרה לזהות ולטפל בבעיות שנוצרות במהירות. שכפול המידע מאחסון FAS היברידי לפתרון HCI הוא קל ומוביל לחסכון נוסף. הפתרון מאפשר שליטה על הביצועים של כל היישומים וכתוצאה מזה מסייע להשתמש טוב יותר בתשתית ולענות על דרישות ביצועיות. ההחלטה לבחור בנטאפ היא ללא ספק החלטה אסטרטגית של לקוחותינו, התורמת לצמיחתם".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.