הודעה לעיתונות

ג'ביל משיקה את ג'ביל בריאות, הספקית הגדולה ביותר של פתרונות ייצור לתחום הבריאות

ג'ביל משלבת את נייפרו עם עסקי האורתופדיה, עמוד השדרה, טראומה והמכשירים הרפואיים הקשורים שלה כדי לספק עומק ורוחב שאין שני להם של פתרונות ייצור מתקדמים ויכולות טכניות חדשניות

סנט פיטרסבורג, פלורידה, 3 בפברואר 2020, (BUSINESS WIRE):

Jabil Inc. (NYSE: JBL) הודיעה היום על המיזוג של כל ארגון הבריאות שלה במסגרת ג'ביל בריאות, בניהולו של סטיב בורג'ס, מנכ"ל וסגן נשיא ביצועי. ג'ביל בריאות משלבת תחת גג אחד את נייפרו עם פעילות האורתופדיה, עמוד השדרה, טראומה והמכשירים הרפואיים הקשורים שלה. עם יותר מ-35 אתרים בעולם וקרוב ל-20,000 עובדים שמשרתים את המותגים המובילים בבריאות, השילוב החזק הזה הופך את ג'ביל לספקית הגדולה ביותר של פתרונות ייצור לתחום הבריאות.

ג'ביל בריאות משרתת חמישה מגזרי מפתח בשוק הבריאות: מכשירים רפואיים, אורתופדיה, אבחון, מערכות להספקת תרופות ובריאות צרכנית. בכל תחום, הדרישה לפתרונות טיפול מבוססי ערך כופה שינויים משמעותיים בהתפתחות של מוצרי ושירותי בריאות ומניעה חידושים בבריאות הדיגיטלית. את המקום מרכזי תופסים האינטרנט של הדברים וחידושים בפלטפורמות בריאות דיגיטליות שמתאפשרים על ידי קישוריות, חיישנים ומזעור.

"על ידי רתימת הכוח של הצוותים של ג'ביל ונייפרו, אנחנו בעמדה ייחודית להאיץ התפתחויות טכנולוגיות ולחזק את הערך שאנחנו מביאים ללקוחות שלנו, המטופלים שלהם וענף הבריאות", אמר בורג'ס. "עם העלייה של הבריאות הדיגיטלית והייצור התוספתי, זה הזמן הנכון לאחד את היכולות המגוונות שלנו והמומחיות בתחומים במסגרת מותג חזק אחד".

ג'ביל בריאות מאחדת את הידע של החברה בתעשייה הרפואית עם ניסיון עמוק חוצה מגזרים בדפיסת הזרקה, אלקטרוניקה, שילוב חיישנים וייצור תוספתי כדי לעזור למותגים בתחום הבריאות להאיץ ולהגדיל פיתוחים טכנולוגיים. קו היכולות המשולב הזה בכל ג'ביל מיושם עבור בסיס לקוחות הבריאות שלה, מהזנקים מתפתחים ועד לחברות גלובליות.

התמיכה של חברת הטכנולוגיות לנשים, Elvie, היא רק דוגמה אחת. "אנחנו בתחום הבריאות המקושרת, שהוא בעצם תחום די חדש. הצטרכנו מומחיות בכל דבר - חומרה, קושחה, תוכנה - אמרה טניה בולר, מנכ"לית Elvie, בחקר מקרה של ג'ביל בריאות שפורסם היום. "כשניסינו לבחור את שותף הייצור הטוב בתחום עבורנו, בכל הכנות, ג'ביל הייתה הפתרון המובן מאליו כי יש להם כל כך הרבה ניסיון עם כל כך הרבה שותפים שונים וכל כך הרבה קטגוריות מוצרים".

"עם יותר מחמישים שנות ניסיון, ג'ביל בריאות בקיאה היטב בשילוב רכיבים ותת מערכות למכשירי תרופות, אורתופדיה, אבחון, רפואיים ובריאות צרכנית", אמר בורג'ס. "כצוות מאוחד עם משימה ברורה, אנחנו בעמדה חזקה לעזור ללקוחות שלנו ליצור מוצרים ושירותים חדשניים באיכות גבוהה שמשפרים את התוצאות של המטופלים".

אודות ג'ביל

Jabil ג'ביל (NYSE: JBL) היא ספקית של פתרונות ייצור שמספקת שירותים מקיפים של תכנון, ייצור, שרשרת אספקה וניהול מוצרים. תוך שימוש בכוחם של יותר מ-200,000 אנשים במאה אתרים שממוקמים באופן אסטרטגי ברחבי העולם, ג'ביל מפשטת מורכבות ומספקת ערך במגוון רחב של ענפים, ומאפשרת חדשנות, צמיחה והצלחה של הלקוחות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.jabil.com.

אנשי קשר
צפון אמריקה:
Erin Vadala
Warner Communications
978-468-3076
[email protected]
אירופה, המזרח התיכון ואפריקה
Kirsten Oosterhof
+44 (0)1506 447215
[email protected]

מקור: Jabil, Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.