מפרסם: ציפי לוין
תאריך: 04/02/2020 11:18
נושא: נשים
הודעה לעיתונות

הקריירה שלך, הדרך הנכונה

הקריירה שלךְ – הדרך הנכונה
מאת סאלי הלגסן ומרשל גולדסמית
איך לשבור את 12 ההרגלים שמונעים ממך את המשרה שאת רוצה,
את הקידום או את ההעלאה בשכר
מאנגלית: מיכל רביד; הוצאת מטר; 252 עמ' 118 ש"ח
האם את מעולה בירידה לפרטים? כדי להתקדם בקריירה, תצטרכי לעשות פחות בעצמך ולהאציל יותר סמכויות.
האם את יודעת לעבוד היטב בצוות? כדי לטפס בסולם, תצטרכי לקחת קרדיט על הישגייך באותה הקלות שבה את מעניקה אותו לאחרים.
האם את מומחית ביצירת קשרים? מנהיגות יודעות שאין טעם ברשת של קשרים אם אנחנו לא יודעות איך לנצל אותה לצרכינו.
את מוכנה לקראת הצעד הבא בקריירה אבל לא יודעת מה מעכב בעדך? מאז פרסום רב המכר הבינלאומי ממנהל טוב למנהל מצוין הגורו העסקי מרשל גולדסמית' הרצה בפני מאות אלפי אנשים, וחלק איתם את הרעיונות שהציג בספרו המהפכני. אבל לפני כמה שנים הוא הבין כי בעוד חלק מן ההרגלים שהוא מתאר בספר משותפים לגברים ולנשים כאחד, על נשים להתמודד עם אתגרים ייחודיים להן בכדי שתוכלנה להתקדם בקריירה.
לכן הוא שיתף פעולה עם עמיתתו הוותיקה והמומחית לניהול נשי, סאלי הֶלגסֶן, כדי ליצור את המדריך הזה המיועד לנשים המבקשות לעשות את הצעד הבא בקריירה שלהן. שוב ושוב נוכחו השניים לדעת כי אותם הרגלים שעזרו לנשים בתחילת הקריירה עשויים לחבל בדרכן בהמשכה. בפשטות, מה שהביא אותך עד כאן לא יביא אותך בהכרח למעלה, ואת עלולה להבין את מגבלותייך רק כשכבר יהיה מאוחר מדי. הלגסן וגולדסמית מזהים שנים-עשר הרגלים שמכשילים נשים בדרכן לקידום, ומסבירים למה מה שתרם להן בעבר עלול דווקא לחבל בהצלחתן בעתיד. הקריירה שלך – הדרך הנכונה הוא קריאת חובה לכל אישה שמעוניינת להתקדם לשלב הבא.
סאלי הלגסן נחשבת לאחת המומחיות המובילות בעולם למאפייני הניהול של נשים. פרסמה שלושה ספרים פורצי דרך על מנהיגות נשים. האחרון שבהם The Female Vision עוסק בממד האסטרטגי של ניהול נשי. קדמו לו The Female Advantage הנחשב לספר קלאסי על מנהיגות נשית, ו-The Web of Inclusion על הארכיטקטורה החדשה לבניית ארגונים מצליחים, שהוגדר על ידי וול סטריט ג'ורנל כאחד מספרי המנהיגות הטובים בכל הזמנים.
ד"ר מרשל גולדסמית נחשב לסמכות עליונה בכל הנוגע לסיוע למנהלים בכירים ובדרגי הביניים להשיג שינוי התנהגותי חיובי ובר-קיימא. הוא האדם היחיד שהופיע פעמיים ברשימת "עשרת הוגי הדעות העסקיים החשובים ביותר בעולם" של דירוג Thinkers50, וברשימות "המאמן האישי למנהלים הטוב בעולם". גולדסמית פרסם 35 ספרים, מהם נמכרו 2 מיליון עותקים, שניים מהם כיכבו במקום הראשון ברשימות רבי המכר של הניו יורק טיימס – טריגרים וממנהל טוב למנהל מצוין שראו אור בעברית בהוצאת מטר. שני הספרים הוכתרו בידי חברת "אמאזון" כשניים מבין מאה הספרים הטובים ביותר שנכתבו אי פעם בנושא ניהול והצלחה.
לפרטים נוספים:
שרון סינדל * 052.3324593 * [email protected]
ציפי לוין * 050-540-0379 * [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ציפי לוין.