הודעה לעיתונות

סיקסגיל מגייסת 15 מיליון דולר כדי לקדם את פתרון איומי מודיעין הסייבר המוביל בתחום שלה

הכסף יממן הרחבה גדולה של פתרונות שמאפשרים לארגונים להגן על הפיננסים, הרשתות והמוניטין שלהם מאיומי סייבר שאורבים ברשת העמוקה והאפלה

תל אביב, 11 בפברואר 2020, (BUSINESS WIRE):

Sixgill, חברת איומי מודיעין סייבר מובילה, הודיעה היום שגייסה 15 מיליון דולר בסבב מימון שני. ההון החדש ישמש להגדיל משמעותית את הפעילות הגלובלית ולחזק מוצרי ליבה כדי לתמוך בתיק הגדל שלה. את הסבב הובילו Sonae IM ו-REV Venture Partners עם השתתפות של Our Crowd. גם המשקיעים הקודמים אלרון ו-Terra Venture Partners השתתפו בסבב.

"סיקסגיל משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות של אוטומציה ובינה מלאכותית כדי לספק ללקוחות מודיעין מדויק והקשרי. הפתרון משתלב באופן חלק בפלטפורמות שבהן משתמשים אנשי האבטחה כדי לתאם, להפוך לאוטומטיים ולנהל אירועי אבטחה", אמר שרון וגנר, מנכ"ל סיקסגיל. "השוק קבע בבירור שסיקסגיל יצרה מנוע זמן אמת חזק לטיפול יעיל יותר בסביבת האיומים שגדלה במהירות. ההשקעה הזאת תמצב אותנו לצמיחה והתרחבות משמעותיות ב-2020".

הכסף ישמש להגדיל את הנוכחות של סיקסגיל בצפון אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ואסיה פסיפיק על ידי הרחבת בסיס הלקוחות הגדל שלה שכולל ארגונים גדולים, גורמי אכיפת חוק, גופים ממשלתיים ו-MSSPs (ספקי שירותי אבטחה מנוהלים). בנוסף, החברה תחזק את פתרון ה-A2I (מודיעין אוטומטי לפעולה) הייחודי שלה, וגם מוצרים כגון Dynamic CVE Rating שהוגשה לגביו בקשה לפטנט.

"הפתרון המוביל בתחום של סיקסגיל חושף ומספק מודיעין רב ערך שלארגונים אין את הכלים או המשאבים לחשוף באופן אחר", אמר קרלוס אלברטו סילבה, דירקטור ביצועי ב-Sonae IM. "התובנות שלהם מאפשרות למנמ"רים ולאנשים שלהם להתמודד ביעילות עם אתגרי אבטחת סייבר באופן ללא תקדים, ואנחנו גאים ליטול חלק בהתרחבות של החברה בשלב המוקדם הזה".

"הרשת האפלה מהווה אתגר הולך וגדל לארגונים גדולים בכל הענפים, וזה נכון במיוחד לגבי שירותים פיננסיים, יצרנים, ספקי תשתיות קריטיות וממשלות", אמר קווין בראון, שותף מייסד של REV Venture Partners. "אנחנו שמחים להשקיע בסיקסגיל כי היא ממשיכה לעזור לארגונים להפחית באופן פרואקטיבי את הפגיעות לסכנות".

"השקענו בצוות של סיקסגיל כי אנחנו מאמינים שהוא מספק את הפתרון המשבש הראשון מזה שנים לכמות העצומה של מידע וסביבת האיומים המאוד מורכבת שקיימת כיום", אמר זוהר רוזנברג, סגן נשיא להשקעות סייבר באלרון. "אנחנו שמחים להמשיך את השותפות עם סיקסגיל כדי לספק את הפתרון הטוב ביותר האפשרי בשוק אבטחת הסייבר שצומח במהירות".

אודות סיקסגיל

סיקסגיל היא מובילת שוק באיומי מודיעין סייבר ברשת העמוקה והאפלה. סיקסגיל עוזרת לחברות Fortune 500, מוסדות פיננסיים, ממשלות וגורמי אכיפת חוק להגן על הפיננסים, הרשתות והמוניטין שלהם מאיומי סייבר שאורבים ברשת העמוקה, האפלה והגלויה.

פלטפורמת איומי הסייבר המתקדמת הופכת לאוטומטיים את כל השלבים של מחזור המודיעין -- איסוף, ניתוח והפצה של נתונים -- ומספקת לארגונים מידע ותובנות לפעולה ללא מקבילים כדי להגן על הנכסים השונים שלהם בסביבה המתפתחת כל הזמן של איומי סייבר. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.cybersixgill.com ותעקבו אחרינו בטוויטר: @cybersixgill ו-LinkedIn.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

אנשי קשר

איש קשר לעיתונות
Matt McLoughlin
Gregory FCA on behalf of Sixgill
[email protected]
או
אשת קשר של החברה
Meira Primes | CMO
+972-58.459.6769
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.