הודעה לעיתונות

הטסטנט OKChain פעילה כעת - עם יישום הפיננסים המבוזרים הראשון שלה OKEx DEX

ולטה, מלטה, 11 בפברואר 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

OKEx (www.okex.com), הבורסה הגדולה ביותר בעולם לספוט ונגזרים של מטבעות קריפטו, הודיעה היום על ההשקה של OKChain, בלוקצ'יין ציבורי מסחרי בבעלות OKEx, כדי לתרום לקהילה באמצעות עוד יישומים מבוזרים. באותו הזמן, OKEx גם השיקה את OKEx DEX, היישום המבוזר הראשון שמבוסס על OKChain. כדי להבטיח חוויית מסחר ונזילות טובות יותר, OKEx DEX תומך ביישוב חשבונות בזמן אמת בסביבה ללא אמון.

OKChain היא שרשרת מבוססת Cosmos SDK שפותחה על ידי OKEx. היא תומכת ביישומים מבוזרים שונים ומאפשרת למשתמשים להנפיק מטבעות קריפטו משלהם, ליצור זוגות מסחר ולסחור בה באופן חופשי. הודות למבנה עם השרשראות המרובות שלה, היעילות וההגדלה של פיתוח יישומים השתפרו משמעותית. OKChain מפרידה נתונים לשלוש שכבות: בלוק, פעולות ונתונים מחוץ לשרשרת, וזה יכול לשפר את מהירות הקונצנזוס של המערכת ולהרחיב את מימדי הנתונים בשרשרת.

כשהיא מאמצת מנגנון קונצנזוס של הוכחת חזקה מואצלת (DPOS), OKEx הנפיקה את OKT כאסימון מקורי של OKChain. ההנפקה של OKT תהיה בבלוק הראשוני ובלוק הצומת, וצפויה לגדול ב-1-5% בכל שנה.

"אנחנו מאמינים שפיננסים מבוזרים הם המפתח לכלילה פיננסית וחופש פיננסי לכולם. לכן השתוקקנו לשחרר את העוצמה של הפיננסים המבוזרים. OKChain היא ציון דרך ענקי בשבילנו, שמשמעו שאנחנו יכולים עכשיו לספק סביבה פתוחה, זולה ואוטונומית כדי שכל אחד יוכל ליהנות מהיתרונות שמבאים הבלוקצ'יין והביזור", אמר ג'יי האו, מנכ"ל OKEx. "ההתפתחות של הבלוקצ'יין ממשיכה להביא לי חוויות והפתעות חדשות. כיום, כשאנו מדברים על בלוקצ'יין, זה הרבה מעבר לרק ביטקוין ואסימוני ה-ERC-20 הגדולים. כשחקן מוביל בענף, אנחנו מקווים ש-OKChain תהיה השראה לעוד חידושים ותמשוך עוד אנשים מוכשרים להצטרף למהפכת הבלוקצ'יין איתנו".

OKEx DEX -- היישום המבוזר הראשון ב-OKChain

פרט ל-OKChain גם, OKEx DEX, זרוע הבורסה המבוזרת של OKEx, היא חידוש שאין להחמיץ.

לפרטים נוספים פנו בבקשה לכאן.

אודות OKEx

OKEx היא בורסת נכסים דיגיטליים מובילה בעולם עם מטה במלטה, המציעה שירותים מקיפים של מסחר בנכסים דיגיטליים כולל מסחר פיאט לאסימונים, מסחר ספוט, מסחר בחוזים עתידיים והחלפות תמידיות לסוחרים בכל העולם באמצעות טכנולוגיות בלוקצ'יין. כעת הבורסה מציעה יותר מ-400 זוגות מסחר של אסימונים וחוזים עתידיים שמאפשרים למשתמשים למטב את האסטרטגיות שלהם.

קשרי מדיה:
Vivien Choi
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.