LOGO
LOGO
צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

Battery Ventures סוגרת שתי קרנות חדשות בשווי כולל של 2 מיליארד דולר

חברת ההשקעות, עם משפחת הקרנות ה-13 שלה, ממשיכה לתמוך בחברות של טכנולוגיות משבשות בכל שלבי הצמיחה; סמודרמן קודם לשותף

בוסטון וסן פרנסיסקו, 12 בפברואר 2020, (BUSINESS WIRE):

Battery Ventures, חברת השקעות גלובלית שמתמקדת בטכנולוגיה, סגרה שתי קרנות חדשות בשווי כולל של 2 מיליארד דולר כדי להמשיך לתמוך בחברות טכנולוגיה חדשניות בכל העולם במגוון של מגזרים.

בטרי, חברה בת 37, סגרה את Battery Ventures XIII, קרן השקעות של 1.2 מיליארד דולר, ואת Battery Ventures XIII Side Fund, אמצעי נלווה עם הון של 800 מיליון דולר. הקרן הצדדית משקיעה בעסקאות של צמיחה בשלב המאוחר ורכישה לצד הקרן הראשית.

באמצעות הקרנות האלה, בטרי תמשיך לבצע השקעות במגזרי ליבה כולל תוכנה עסקית, מערכות מידע בארגונים כולל מחשוב ענן, בינה מלאכותית ואבטחת סייבר, זירות מסחר מקוונות, טכנולוגיות פיננסיות, מערכות מידע בשירותי בריאות וטכנולוגיות תעשייתיות. החברה גם תמשיך לבצע את האסטרטגיה המובחנת שלה לתמוך בחברות בכל שלבי הבשלות.

עובדי החברה פועלים כצוות גלובלי אחד ממשרדים בבוסטון, סן פרנסיסקו, מנלו פארק, לונדון, ניו יורק והרצליה, ישראל, מחוץ לתל אביב.

בטרי גם הודיעה שיחד עם הקרן החדשה זאק סמודרמן קודם לשותף. סמודרמן הצטרף לראשונה לבטרי ב-2013 ומתמקד בהשקעות בשלב המאוחר במגזר הטכנולוגיות התעשייתיות. הוא עבד קודם ב-WestView Capital Partners והתחיל את הקריירה שלו בבנקאות השקעות. בנפרד, שני חברים אחרים בצוות של בטרי, צ'יראג דאורה וברנדון גלקלן, קודמו לסגן נשיא. דאורה, שנמצא בסן פרנסיסקו, וגלקלן, שנמצא בבוסטון, עובדים בעיקר בעסקאות בשלב המוקדם ובשלב הצמיחה.

מאז הקמתה ב-1983, בטרי השקיעה ב-426 חברות בכל העולם, לא כולל עסקאות סיד, שנבעו מהן 61 הנפקות כוללות ו-167 אירועי מיזוגים ורכישות*. בטרי סגרה את משפחת הקרנות האחרונה שלה שהסתכמה ב-1.25 מיליארד דולר בפברואר 2018.

"אנחנו מאוד שמחים לסגור את שתי הקרנות החדשות האלה, ומאוד מודים לשותפים המוגבלים שלנו על התמיכה שלהם", אמרה השותפה הכללית של בטרי צ'לסי סטונר. "עבורנו, הקרנות מבליטות את ההזדמנות העצומה שאנחנו רואים במגזרי טכנולוגיה רבים שמתפתחים במהירות באזורים ג"ג רבים -- כולל שווקים שמשקיעי טכנולוגיה אחרים אולי לא רואים".

"בטרי ממשיכה להאמין שגישת ההשקעה הרב שלבית שלנו -- בתוספת עשרות שנות הניסיון שלנו בהשקעות -- ממצבות אותנו היטב לגלות מגמות טכנולוגיות חדשות ומשבשות בכל הסוגים של מחזורי שוק", הוסיף השותף הכללי נירג' אגרוואל. "אנחנו גאים ליצור שותפויות עם כל כך הרבה מייסדים והנהלות יוצאי דופן, שהעבודה הקשה והמשמעת שלהם בבניית חברות שמגדירות קטגוריות מהוות את הבסיס של החברה שלנו".

ננסי האם, המנכ"לית של חברת התוכנה לשירותי בריאות שנתמכה על ידי בטרי WebPT, שנרכשה בשנה שעברה, אמרה: "בטרי הייתה שותפה רבת ערך ל-WebPT ומילאה תפקיד חשובה מאוד כשעזרה לנו לפתח את החברה, כולל עזרה באסטרטגיה של החברה, שכירת מנהלים בכירים ומיזוגים ורכישות, בין היתר. לא היינו היכן שאנחנו היום בלי המומחיות וההנחיה של בטרי". סקוט מקפרלן, המנכ"ל של אבאלארה, חברת תוכנת המיסים שנתמכה על ידי בטרי והונפקה ב-2018, הוסיף: "הניסיון העמוק בן עשרות שנים של בטרי בתוכנת ענן, והייעוץ של הצוות בעניינים טקטיים וגם אסטרטגיים, באמת עזרו לנו להתפתח מחברת הזנק לחברה ציבורית בשלה".

למידע נוסף על בטרי והקרנות החדשות שלה, פנו לפוסט הקשור בבלוג שלנו והאינפוגרפיקה כאן.

אודות Battery Ventures

Battery Ventures יוצרת שותפויות עם מייסדים והנהלות יוצאי דופן שמפתחים עסקים שמגדירים קטגוריות בשווקים שכוללים תוכנה ושירותים, תשתית ארגוניות, זירות מסחר מקוונות, מערכות מידע בשירותי בריאות וטכנולוגיות תעשייתיות. החברה שהוקמה ב-1983 תומכת בחברות בכל השלבים מהסיד והשלב המוקדם ועד לצמיחה והרכישה, ומשקיעה בכל העולם ממשרדים בבוסטון, סן פרנסיסקו, מנלו פארק, לונדון, ניו יורק וישראל. תעקבו אחרי החברה בטוויטר @BatteryVentures, בקרו באתר שלנו בכתובת www.battery.com ותמצאו רשימה מלאה של החברות שבתיק ההשקעות של Battery Ventures כאן.

*הנתונים עד 30 בספטמבר 2019; המספרים בניכוי מחיקות. Battery Ventures מספקת שירותי ייעוץ השקעות אך ורק לקרנות פרטיות. Battery Ventures לא משדלת ולא מאפשרת את השירותים שלה לציבור או ללקוחות ייעוץ אחרים. למידע נוסף על היכולות הפיננסיות הפוטנציאליות של Battery Ventures עבור חברות תיק פוטנציאליות, בקרו בבקשה באתר שלנו. לרשימה מלאה של החברות שבתיק ההשקעות, תלחצו בבקשה כאן.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52172516/en

אנשי קשר
Rebecca Buckman
VP, Marketing Communications
Battery Ventures
[email protected]
650-292-2077

מקור: Battery Ventures

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.