Interact 12.0 של ג'קדה
Interact 12.0 של ג'קדה
הודעה לעיתונות

ג'קדה מרחיבה את ההיפר אוטומציה והבינה שמאפשרת פעולה עם Interact מהדורה 12

Interact 12.0 של ג'קדה הושקה עם שיפורים בבינה עסקית וניהול RPA כדי לחזק את האוטומציה של שירות לקוחות מקצה לקצה

המהדורה האחרונה הזאת משחררת כלי החזייה חדשים של ניתוחי לקוחות כדי לאפשר לארגונים להתמודד עם המורכבות של שירות הלקוחות ולקבל תובנות כדי לשפר כל הזמן את האוטומציה שמשמחת את הלקוחות ומעצימה את העובדים.

אטלנטה, 13 בפברואר 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

Jacada Inc., מובילה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, מכריזה על המהדורה האחרונה של Interact 12.0 -- פלטפורמת האוטומציה של שירות לקוחות שמספקת היפר אוטומציה, מפעילה בינה מלאכותית שיחתית, מתאימה אישית חוויות רב אמצעיות ובנויה על בית חרושות לרובוטים דל קוד, ללא קוד.

המהדורה האחרונה הזאת משחררת כלי החזייה חדשים של ניתוחי לקוחות כדי לאפשר לארגונים להתמודד עם המורכבות של שירות הלקוחות ולקבל תובנות כדי לשפר כל הזמן את האוטומציה שמשמחת את הלקוחות ומעצימה את העובדים.

היות שרוב הלקוחות של ג'קדה מופעלים על ידי Jacada Interact בענן, לקוחות קיימים וחדשים כבר נהנים מפונקציות עיקריות של Interact 12.0:

  • מקצועני אוטומציה ומנהלי תפעול עסקי יכולים עכשיו לבדוק ולשפר בהתמדה חוויות ואוטומציות שונות עבור הלקוחות והעובדים באמצעות יכולות בינה עסקית מובילות בענף שמשולבות עכשיו באופן מלא ב-Jacada Interact.
  • שיפורים ב-RPA שמייעלים ריבוד של בני אדם ושל בינה מלאכותית בזמן אמת כדי להעצים עובדים.
  • היפר אוטומציה מנקודת המגע הראשונה עם הלקוח ועד האחרונה, שכוללת הכל מעיצוב חוויית הלקוח ללא מאמץ שמופעל על ידי בינה מלאכותית רגילה ועד לניהול של שולחנות עבודה מודרניים לנציגים שמופעלים על ידי RPA ומפחיתים את המורכבות של מרכז השירות.
  • פסגת ההשקעות בתוכנת האוטומציה של שירות לקוחות החזקה ביותר בעולם מפחיתה את עלות הבעלות הכוללת לארגונים ששואפים לעבור מ-RPA להיפר אוטומציה.

"כשמתגברים על המורכבות האינהרנטית בשירות הלקוחות, הלקוחות שלנו עושים יותר מאשר רק ליצור בוטים נהדרים עבור הלקוחות והעובדים", מגלה יואל גולדנברג, מנהל המוצרים הראשי של ג'קדה. "ארגונים רוצים להשפיע באופן מהותי על שורת הרווח שלהם על ידי הגדלת היצרניות, שיפור המורל והחיזוק של חוויות לקוח משביעות רצון - והכל בעת ובעונה אחת. רק ג'קדה מציעה פלטפורמה מאוחדת שתקיים את ההבטחה הזאת ותהפוך מאמצים עם כוונות טובות למציאות של אוטומציה".

למידע נוסף, כולל הדגמות וידאו של טכנולוגיית האוטומציה של ג'קדה, בקרו בבקשה באתר www.jacada.com. לשאלות מהמדיה, התקשרו בבקשה עם מייקל סטורם בכתובת [email protected].

אודות ג'קדה

ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות עם ניסיון של יותר משלושה עשורים באוטומציה מקצה לקצה של האינטראקציה עם הלקוחות אצל לקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלים על ידי RPA של שירות הלקוחות כדי ליצור חוויות של שיתוף פעולה אמיתי בין לקוחות, עובדים ובוטים בתוך מרכז אוטומציה ובינה מלאכותית דל קוד אחד.

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/6047f932-ba90-479d-a37c-cc21a33eaee0

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.