הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל נכנסת למרוקו; מרחיבה את הנוכחות בצפון אפריקה

סן פרנסיסקו, 18 בפברואר 2020, (BUSINESS WIRE):

אחרי שהמשיכה להתרחב בדרום, מזרח ומערב אפריקה, אנדרסן גלובל מחזקת את הנוכחות שלה בצפון אפריקה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם חברת הייעוץ ממרוקו M.A. Global Consulting (MAGC).

MAGC הוקמה ב-2005 על ידי השותף מנהל המשרד מהדי אל עטאר והיא כוללת עכשיו שלושה שותפים וקרוב ל-30 אנשי מקצוע. החברה מספקת שירותי מס ומשפטיים, כולל הנהלת חשבונות, פיקוח חשבונאי, ייעוץ משפטי, ייעוץ מס, ייעוץ ניהולי ועזרה וארגון במערכות מידע.

"ב-14 השנים האחרונות אנחנו גאים מאוד באחריות שלנו ובמתן שירות הטוב מסוגו ללקוחות שלנו", אמר מהדי. "ההזדמנות לשתף פעולה עם אנדרסן גלובל היא כבוד שיאפשר לנו לקדם את היצע השירותים שלנו, להרחיב את המשאבים שלנו ולהגיע ברחבי העולם".

"בהמשיכנו להרחיב את הפלטפורמה שלנו באזור הזה, החבירה לאנשים שחושבים כמונו מבטיחה שאנחנו מצוידים אפילו טוב יותר לספק שירות חלק הטוב מסוגו בכל העולם", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "מהדי והצוות שלו קובעים את אמות המידה. שיתוף הפעולה הזה הוא עוד חוליה חשובה בהתרחבות של הארגון שלנו באפריקה ונותן מענה לשוק חשוב שממצב אותנו להזדמנויות צמיחה מתמשכות".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-5,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-167 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.