מפרסם: קרנית בסון יחסי ציבור
תאריך: 19/02/2020 14:32
נושא: תרבות
פלמנקו בדם - kana kondo
פלמנקו בדם - kana kondo
מרחב פוטנציאלי - MICHAL MENCZER
מרחב פוטנציאלי - MICHAL MENCZER
תלות - Rojas & Lopez
תלות - Rojas & Lopez
מופע לילדים - Maryse Mugica
מופע לילדים - Maryse Mugica
הודעה לעיתונות

פסטיבל ימי הפלמנקו ה 26

מופע ספרדי עטור שבחים, בכורה ישראלית ספרדית, פלמנקו מסורתי, פלמנקו עכשווי תוך שיתוף בין ישראל לספרד ומופע לכל המשפחה
26-28 במרץ במרכז סוזן דלל

https://vimeo.com/385961203

חגיגת הפלמנקו השנתית של עמותת "קרן עדי" מביאה אלינו זו השנה ה26 את פסטיבל ימי פלמנקו במרכז סוזן דלל ובמרכזו המופע מספרד FLAMENCO EN LA SANGRE – LOS REYES, "פלמנקו בדם" של משפחת לוס ראייס - מופע פלמנקו טהור מסורתי גזעי, צועני אשר יעלה כמיטב מסורת בערבי חמישי ושישי וכן במסגרת ערב הגאלה במוצאי שבת.
עוד בפסטיבל מעולם הפלמנקו העכשווי: בכורה עולמית DEPENDENCIA(תלות) מאת היוצרת והרקדנית מיכל בן צבי החיה שנים בספרד, בשיתוף פעולה ייחודי עם אמני פלמנקו מובילים מספרד ומישראל. ESPACIO POTENCIAL – "מרחב פוטנציאלי", יצירת פלמנקו עכשווית ספרד-ישראל מאת אדוה ירמיהו. מלווה במוסיקה מקורית ייחודית של מנואל קזאס
ומופע מיוחד לכל המשפחה - LOCURA FLAMENCA - שגעון הפלמנקו- בהשראת הקרקס הצרפתי – Le cirque perdue, רקדנית יוצרת ואקרובטית- רות סלמה ( Ruth Salama)
לתכנית המלאה:

המופע המרכזי מספרד:
Flamenco en la Sangre – Los Reyes
"פלמנקו בדם" משפחת לוס ראייס

26 במרץ, יום חמישי, בשעה 21:00
27 במרץ, יום שישי, בשעה 22:00
28 במרץ, יום שבת, בשעה 20:30- ערב גאלה ( המופע המלא + קטעים מהמופע מרחב פוטנציאלי של אדוה ירמיהו ) -
באולם סוזן דלל
מחיר: 195-225 ₪
מחיר לערב גאלה: 210-230 ש"ח
Bit.ly/31vSC4L
מופע פלמנקו טהור מסורתי גזעי, צועני. למשפחת לוס רייאס מסורת עמוקה של דורות, מן הילדות. המופע כולו מכוון להעביר לקהל את הפלמנקו שעבר מדור לדור, תמצית הריקוד משפחות כמו גם פארוקוס ומאריו מאיה. כבר שלושה דורות זה הריקוד שזורם בדמם וכמו יין טוב רק הולך ומשתבח עם השנים.
ריקוד: Juan de los Reyes / Lola de los Reyes / Agueda Saavedra
שירה: Pepe de Pura / Jesus Corbacho
גיטרה ומוסיקה מקורית: Manuel Cazas
כלי הקשה: Jose Carrasco

JUAN DE LOS REYES - יליד סביליה 1965. כבר בגיל 11 החל להופיע. למד עם Farruco הגדול וגם הופיע איתו ועם Farruqito הצעיר. עבד בטבלאוס החשובים בסביליה מדריד וברצלונה. הופיע עם Maryo Maya והכין את משפחתו למופעים בספרד ובארצות הברית. נחשב היום לאחר המאסטרים הגדולים של הפלמנקו הצועני ומקדיש עצמו להעברת המסורת הזו באקדמיה שלו- Estudio Flamenco de los Reyes
Lola de los Reyes סביליה 1996. בתו של חואן דה לוס ראייס אשר כבר מגיל צעיר מאוד היה ברור שנולדה רקדנית גדולה ב-2011 זכתה בתחרות הארצית של האקדמיה של Cristina Heeren.
Agueda Saavedra ילידת מלגה. למדה עם Carmen Amaya. מופיעה עם להקות רבות ביניהן של
Marco Flores, Manuel Linan, Jesus Carmona. נחשבת לכוכבת עולה בפלמנקו בספרד.
כתת אמן- חואן יעביר כתת אמן. מחציתה טכניקה ומחציתה כוריאוגרפיה המדגימה שימוש בגוף ובעמידה.

DEPENDENCIA – "תלות" בכורה עולמית
ישראל – ספרד
מופע פלמנקו עכשווי מאת מיכל בן צבי

27 במרץ, יום שישי בשעה 14:00 בדלל
מחיר: 80-110 ש"ח
bit.ly/39d6Xph
היוצרת והרקדנית מיכל בן צבי החיה שנים בספרד, בשיתוף פעולה ייחודי עם אמני פלמנקו מובילים מספרד ומישראל
DEPENDENCIA - יצירת פלמנקו עכשווית המציגה מבט אישי על הצורך האנושי בשייכות ותלות היחיד בסביבתו דרך חיבור בין הפלמנקו המסורתי לאלמנטים משפות אמנותיות אחרות.
בבסיס היצירה ניצבים השירה והמקצבים המוסיקליים הייחודיים של הפלמנקו ומתוכם נבנה מרחב בימתי בין-תחומי שמציג דימויים חזותיים וסצנות סיפוריות-דרמתיות.
ניהול אמנותי, רעיון, כוראוגרפיה וריקוד: מיכל בן צבי , גיטרה ומוזיקה מקורית: Niño Martin (ספרד), שירה: Marta Gracia La Niña (ספרד) , יהודה "שוקי" שויקי
רקדן אורח – כוראוגרפיה וריקוד : Ivan Orellana Domínguez (ספרד), כלי הקשה: חגי לשם
ליווי דרמטורגי: David Montero, תלבושות: Pilar Cordero, Carmelilla a Baila
תאורה: Felix Vasquez


Espacio Potencial –"מרחב פוטנציאלי "
יצירת פלמנקו עכשווית מאת אדוה ירמיהו
ספרד-ישראל

28 במרץ, יום שבת בשעה 13:30 אולם סוזן דלל
מחיר: 80- 110 ₪
http://bit.ly/31oFgHE

Espacio Potencial (מרחב פוטנציאלי) הוא מונח שטבע הפסיכואנליטיקאי דונלד ויניקוט ומתייחס לאזור הביניים של החוויה השוכן בין המציאות לפנטזיה, מבלי שקטבים אלו יפריעו זה לזה או שתתבקש בחירה ביניהם. יצירת פלמנקו עכשווית של אדוה ירמיהו, בשת"פ מיוחד בין אמני פלמנקו בולטים מספרד ומהארץ, המלווה ע"י מוסיקה מקורית של המנהל המוסיקלי והגיטריסט הספרדי Manuel Cazas. מפגש בין המסורת של הפלמנקו לעקרונות מתוך אמנויות עכשוויות כמו מחול עכשווי, פרפורמנס, תאטרון חזותי וכלי נגינה לא מסורתיים: קונטרבס וכלי הקשה אתניים. מפגש אשר הופך את היצירה ל'מרחב פוטנציאלי' שמחבר גם כן בין מצבים ודימויים מנוגדים: סטטי ותנועתי, אינטימי וציבורי, לבד וביחד, בינו לבינה, ישר ועגול, עוצמה ושחרור, במה וחיים, מבצע וצופה, פנטזיה ומציאות – וזאת בכדי לממש דיאלוג ביניהם. החיבור בין פלמנקו מסורתי ועכשווי, יוצר עולם בימתי חדשני, מסקרן ומפתיע.
מוסיקה מקורית, מנהל מוסיקלי וגיטרה (ספרד): Manuel Cazas, שירה (ספרד): Jesus Corbacho, כלי הקשה (ספרד): Javier Rabadán, קונטרבס (ישראל): גל מאסטרו, רקדן אורח (ספרד): Abel Harana, מנהלת אמנותית, כוריאוגרפיה וריקוד: (ישראל) אדוה ירמיהו תלבושות: יעלה לוגסי & Pilar Cordero, תאורה: Felix Vazquez

LOCURA FLAMENCA - שגעון הפלמנקו

מופע לכל המשפחה
בהשראת הקרקס הצרפתי – Le cirque perdue
רקדנית יוצרת ואקרובטית- רות סלמה Ruth Salama
28.3.2020 בשעה 17:00 אולם ירושלמי
מחיר: 60 ₪
המופע ניגש אל הפלמנקו בדרך לא שגרתית, בהומור ובשילוב ליצנות ואקרובטיקה אבל שומר על הכבוד לתמצית הפלמנקו. רות מעבירה לקהל- ילדים כמבוגרים- את אהבת הפלמנקו שלה. שילוב של ריקוד ודיבור- בעברית- ליצנות ואקרובטיקה המאפשר לה לחלוק עם הקהל גיסתה האישית, הנשית, הקלילה אבל לא זונחת את יסודות התנועה הצבעוניות והמקצבים.
רות סלמה ילידת ברצלונה. חייתה בישראל ולמדה תאטרון בסטודיו ניסן נתיב .למדה קרקס בהונגריה ובאקדמיה בצרפת. עירוב הכישרונות הייחודי שלה הביא אותה להופעות בכל העולם- אירלנד, צרפת, גרמניה, קרקס כליזמרים ועוד ועוד

"קרן עדי"
"אם תרצו להנציח אותי תעניקו לרקדנית פלמנקו ישראלית צעירה וכישרונית מלגה ללמוד פלמנקו בספרד" אמרה עדי, כשהבינה שמחלת הסרטן מכריעה אותה וחלומה להשתלם בספרד לא יתגשם... זהו כתב ההאמנה להקמת הקרן. הפסטיבל הפך למפגש לכל הרקדניות והתלמידות. עדי הייתה סרן במודיעין, תלמידת מדעים מחוננת ורקדנית נלהבת. בת 23 במותה רבות מן הזוכות בתחרויות הפכו מורות ורקדניות מופיעות בארץ ואף בעולם! עם הקמת קרן עדי היו רק 3 סטודיוס פלמנקו בארץ - היום לומדים פלמנקו בכל הארץ ביותר מ 50 בתי ספר!

הפקה וניהול אומנותי: אוה אגמון/ תותי פורת

פסטיבל "ימי פלמנקו ", 26-28 במרץ 2020 במרכז סוזן דלל
מחירי כרטיסים:
60-230 ₪
כדאי לברר על מבצעים בקופת סוזן דלל ובפייסבוק
כרטיסים 035105656 ובאתר suzannedellal.org.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרנית בסון יחסי ציבור.