הודעה לעיתונות

ד"ר דרימר: חיזוק המערכת החיסונית דרך הורדת חרדות, כדרך להתגבר על נגיפים ווירוסים

החורף אנו עדים לפרסומים הרבים אודות מחלות וירליות חדשות, אשר מתפשטות בצורה מהירה ביותר וזורות בהלה בקרב הציבור. רבים מנפגעי הווירוסים הם אנשים מבוגרים הסובלים ממחלות רקע ולוקים במערכת חיסונית חלשה. לרפואה הקונבנציונאלית אין טיפול המונע הדבקות בווירוסים. כיצד הרפואה האולטימטיבית יכולה לעזור?

ברפואה האולטימטיבית אנו מתייחסים לאינטגרציה בין מערכות הגוף כלומר האדם הוא חלק מהמחשבה, מההתנהגות והביטוי שלו. כך שמערכת החיסון למעשה תלויה במחשבה שלו ומגיבה אליה. כאשר האדם מתמקד בדברים בונים הוא מייצר מחשבות בונות ומפריש הורמונים של ביטחון, יציבות ושמחה- כשזה קורה המערכת החיסונית מגיבה בהתאם. מנגד כאשר האדם מביא חשש ופחד המערכת ההורמונלית שלו מייצרת הורמונים של לחץ ותעוקה ומערכת החיסון שלו נחלשת.

כלומר על מנת להתגבר על וירוסים נדרשות שתי פעולות:
האחת –מנטלית על ידי אימוץ מחשבות חיוביות שמייצרות מעגל המשמר את העוצמה הפנימית, הדרך והרדר.
והשנייה – מעשית - הקפדה בענייני היגיינה, מומלץ להרבות בנטילת ידיים, שטיפת כלים, החלפת מצעים וכ'ו.

מדוע למחשבות שלנו יש כל להשפיע על המערכת החיסונית?

החשש והבהלה שנחווית בציבור מייצרת הורמונים של מתח ולחץ. זהו מצב ביוכימי שאנו חווים כ"אמתי". וירוסים לדוגמאת הקורונה, הם דרך נוספת לבטא את היציאה מהרדר - כלומר מהאיזון ומהנתיב שאליו יועד האדם. נגיפים מחייב את כולנו לחזק את מערכת החיסון בגוף דרך הורדת חרדות. כאמור, אפשר להתחיל מסדרה של מחשבות חיוביות המאפשרת להשפיע על הסביבה החיצונית- זהו כלי בסיס, שניתן ליישם בכל עת, ובאמצעותו ניתן לייצר הורמונים של שמחה וביטחון.

אני מאחל לכם חורף חמים ובריא

לראיון המלא העוסק בהתמודדות חיסונית עם נגיפים הקליקו על התמונה בתחתיתיח"צ זה.

לשאלות וקביעת ראיון צרו עמנו קשר במייל חוזר או צרו קשר עם אורן גולן מקונטנטו נאו 03-5616666

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.