הודעה לעיתונות

"לוטן תדמיות" קיבלה לידיה לנהל את תקציב יחסי הציבור של "מוזיאון הכט" כבר שנה שנייה ברציפות

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכמי ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של "מוזיאון הכט".

'מוזיאון הכט', הממוקם באוניברסיטת חיפה, הוא מוזיאון גדול ומקיף בתחום הארכאולוגיה, המורכב מפריטים ארכיאולוגים נדירים ומקוריים, ומשלב במקביל עיסוק נרחב בתחומי המקרא, ההיסטוריה, האמנות האימפרסיוניסטית והיהודית (מסוף המאה ה-19 ותחילת המאה העשרים). בשנים האחרונות המוזיאון משמש כבית עבור סצנת האומנות המתעוררת בחיפה.

"אם קיים תחום המשווע ליחסי ציבור, הוא תחום יחסי הציבור בעצמו", אומרת נגה ספקטור פדר, מנכ"לית לוטן תדמיות. "בעידן בו כל אדם הופך את עצמו ליחצ"ן, והתחום עובר זילות ואי אמינות, משרד יח"צ איכותי ומקצועי חייב לספק הרבה מעבר לקשרי מדיה ולהופעה בתקשורת, דרך מעטפת שירותים כוללת המותאמת לעולם הדיגיטל והרשתות החברתיות.".

חברת "לוטן תדמיות" הוקמה בשנת 1995 וחוגגת השנה, 25 שנות פעילות. לוטן הוקמה ע"י יעל לוטן שמשמשת היום יו"ר ומנוהלת ע"י נגה ספקטור פדר, בתה של יעל. לוטן מטפלת במגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים, החל ממוסדות תרבות וחינוך מובילים בארץ, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות ועיצוב, רפואה וקוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש, ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים ומכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.