הוידאו קליפ נדב וספי. עיצוב עטיפה: שירה ריכטר
הוידאו קליפ נדב וספי. עיצוב עטיפה: שירה ריכטר
הודעה לעיתונות

יאוש ותסכול על הבחירות המרובות, התסכול והאיומים בשיר חדש שקורא לעתיד יותר טוב ומאמין בו

פרויקט וְאָהַבְתָּ של איתי ריכטר נולד מתוך ייאוש ותסכול על תקופה של מערכות בחירות כרוניות, פרשיות שחיתות, איום ביטחוני בלתי פוסק, והחיפוש הפנימי לפתור את הבעיה במקום לחפש בחוץ. אם יש כוח בעולם שיכול לחבר בין אנשים, הכוח הזה הוא מוזיקה. השיר 'ברית שלום' הוא קריאה לפעולה מתוך אמונה שמספיק לזוז מילימטר ממקום הנוחות כדי לראות שינויים מרחיקי לכת.

ניתן לשמוע ולהוריד את השיר באתר "פטיפון"

https://patiphon.co.il/music/ohy6647GDZ

"ברית שלום", שיר חדש מפרויקט "וְאָהַבְתָּ" של איתי ריכטר, יצא לרדיו.

זהו הסינגל הראשון מתוך הפרויקט שמדבר על יחסים בין אנשים, ובפרט שם דגש על דילמות מוסריות, אגו וכאב בלתי נפרד ממנו, ועל הספקטרום שבין אהבה לשנאה, תקווה וכישלון.

איתי ריכטר, בעברו יזם סטארט-אפים, עובד בהייטק וחוקר בעשור האחרון כיצד לשלב את הבלתי אפשרי: ביזנס עם תרגול רוחני. אז מסתבר שאפשר להיות אנשים טובים ובכל זאת להצליח בכל מני תחומים שונים בחיים, כגון: זוגיות, בריאות, כסף, אושר ועוד.

המחקר שהתבסס על חכמת אסיה הקלאסית ומסורות היוגה, הוליד את ״פרויקט וְאָהַבְתָּ״ – אוסף שירים בנושאים המדברים על יחסים בין אנשים, על דילמות מוסריות, על האגו והכאב בלתי נפרד ממנו, הספקטרום שבין אהבה לשנאה, תקווה וכישלון. והמסקנה, לדבריו היא "שאפשר להגדיל את הטוב בעולם מבלי לצאת פראיירים"

ריכטר לומד ומתרגל התפתחות אישית ממסורות שונות מזה 25 שנים, וכיום מלמד ממסורות אסיה הקלאסית ומנחה קבוצות מדיטציה.

לצפייה בקליפ:https://youtu.be/5q2xVlPIk4Y

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.