עטיפת ספרו החדש של ירון זקס
עטיפת ספרו החדש של ירון זקס
הודעה לעיתונות

"טיולים קסומים בישראל דווקא בימי קורונה בחופש פורים"

==

מדריך הטיולים ירון זקס, מוביל כעת תיירים בישראל ומחבר בין סיפורי התנ"כ לבין נופי הארץ – במסלולים נטולי קורונה.
ספרו החדש מושק בהוצאת קונטנטו נאו, בהובלת נתנאל סמריק.

==

ירון זקס הוא מדריך טיולים המדריך כל שנה אלפי תיירים, בעברית ובאנגלית, בעקבות סיפורי התנ"ך. במסעותיו הוא משלב סיפורים מרתקים המחברים בין ימי התנ"ך לימינו אנו. כעת הסיפורים יוצאים בספרו החדש באנגלית, "Walking Through Biblical Stories " - - A Journey in the Holy Land , (בעברית: "ללכת בעקבות סיפורי התנ"ך, מסע בארץ הקודש"), בהוצאת קונטנטו נאו, בו תוכלו למצוא את הסיפורים שמאחורי האתרים, ההיסטוריים של ארץ ישראל.

כעת, בחגיגות מגילת אסתר ופורים, משתף ירון ברצף טיולים ומסעות דווקא בעקבות אירועי הקורונה ברחבי העולם. השבתת מערכת הטיסות הבינלאומית רק חיזקה את ההכרה העמוקה של חיבור נופי הארץ, סיפורי התנ"כ ומגילת אסתר יחד לטיול בלתי נשכח בין נופי הארץ. בראיון עם ירון הוא מציג טיולים בהרים, במדבר, ביערות, בצימרים וברכבי 4*4 נטולי נגיפים, לצד העניין הרב והאהבה שרוכשים המטיילים עימו, משפחות, קבוצות ויחידים, למקומות ההיסטוריים, ולטיולים המרתקים בהשראת גיבורי התנ"כ.

כשאתה מספר את סיפורי המקרא בארץ הקודש - מהי הרגשתך?

"אני אסיר תודה. אני מרגיש שאלוהים תכנן בשבילנו מציאות מדהימה. היו לי תקופות קודרות יותר בחיי, והמסלולים האלה בארץ הקודש גורמים לי להבין מהו הייעוד שלנו בעולם של עתיד ותקווה, וזה נותן המון אור ואנרגיה להמשיך בחיי ולהפיץ את הבשורה שמשותפת לכל הדתות, שעיקרייה: "ואהבתה את רעך כמוך" "ואהבת את השם אלוקייך בכל מאודך ובכל נפשך".

דווקא בימי הקורונה ובחופשת פורים, היום אתה מטייל רבות ומדריך קבוצות גדולות של מטיילים באתרים מעניינים והיסטוריים. על איזה אתר היסטורי מעניין תרצה לספר?

"ישנו סיפור מעניין על עין גדי, דרוש מעט דמיון מכיוון שזהו סיפור מאלוהים. אלוהים מדבר אל הנביא יחזקאל (ספר יחזקאל, פרק 47), הוא מתאר נהר הזורם מתחת הר המוריה ועד לים המלח. כשהנהר פוגש את מי ים המלח הוא למעשה מרפא את המוות השורר בים המלח (המכונה גם "ים המוות"). מסופר שיהיו עצי פרי סביב שתי גדות הנהר, טבע חי, ואף דגים שיהיה ניתן לדוג בים המלח "דיגים יתלו את רשתותיהם מעין גדי עד עין עגליים".

לסיכום, מה המסר שלך לציבור בישראל?

"מאחר ואלוהים בחר לבקרינו באופו אישי כאן בארץ הקודש, ומאחר והארץ הזו לפי התנ"ך היא ארץ האלוהים הקדושה, אני מזמין אתכם ליצור עימי קשר ולהצטרף לטיולים שלי בעקבות סיפורי התנ"ך ולהזמין את הספר שלי באמזון Walking Through Biblical Stories, זו אחת הדרכים הטובות ביותר להכיר את אלוהים דרך האתרים המרגשים וסיפורי התנ"ך."

לפרטים נוספים ותאום ראיונות עם ירון זקס, ניתן לפנות לנתנאל סמריק, מוציא לאור, בהוצאת קונטנטו נאו, משרד: 03-5616666, או סלולר: 054-6603761 מייל [email protected]

או ישירות להתקשר לירון זקס 054-5220286

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.