הודעה לעיתונות

OpenSesame מציעה גישה חופשית להדרכה על היערכות לנגיף הקורונה ועבודה מרחוק

חברות פונות ללמידה מתוקשבת כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה, ולהכין את העובדים לעבוד וללמוד מרחוק

פורטלנד, אורגון, 14 במרץ 2020, (BUSINESS WIRE):

OpenSesame, החדשנית הגלובלית בלמידה מתוקשבת, הודיעה על גישה חופשית בלתי מוגבלת להדרכה על היערכות לנגיף הקורונה ועבודה מרחוק לכל ארגון עד 15 במאי 2020. ההצעה כוללת קורסים מתוקשבים בשפות רבות על מניעת נגיף הקורונה ומחלות אחרות וגם על עבודה וניהול עובדים מרחוק.

"ב-OpenSesame אנחנו חותרים לתמוך באופן מלא בלקוחות שלנו, ובכל חברה, בהגנה על העובדים שלהם ובהבטחת היצרניות שלהם", אמר דון ספיר, מנכ"ל. "כשההשפעה של קוביד-19 גדלה במידה עצומה כל יום, האיסור על נסיעות מתרחב והדרכה על ידי מדריך היא כבר לא אופציה, הלמידה המתוקשבת היא האפשרות הכי טובה שיש לארגונים כדי להדריך את העובדים שלהם ולשמור עליהם".

עד 15 במאי 2020, כל ארגון יכול לקבל גישה לקורסים חינם האלה על היערכות לנגיף הקורונה ופרקטיקות מיטביות בעבודה מרחוק להפצה לעובדים שלו.

למידע נוסף וגישה חופשית לקורסים, בקרו בבקשה באתר go.opensesame.com/free-offer.

אודות OpenSesame

OpenSesame עוזרת לפתח את כוח האדם הכי יצרני ומוערך. עם הקטלוג הכי מקיף של קורסים מתוקשבים של המוציאים לאור המובילים בעולם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל שלב של התהליך, ממציאת קורסים, מיפוי שלהם ליכולת הליבה שלכם, התאמה שלהם למערכת ניהול הלמידה שלכם כדי להגדיל את הפקת התועלת ושיפור תוכניות הלימוד והתפתחות שלכם. לא רק שתהיה לכם הגמישות של אפשרויות רכישה מרובות מ-OpenSesame, גם תמצאו שקל להשתמש ולנהל את הקורסים המתוקשבים שלכם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.opensesame.com.

אנשי קשר
Diane Haines
OpenSesame
+1 (503) 808-1268
[email protected]

מקור: OpenSesame

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.