הודעה לעיתונות

CTC Global מכריזה על מערכת ACCC InfoCore™ וההתקנה המסחרית הראשונה

אירביין, קליפורניה, 16 במרץ 2020, (BUSINESS WIRE):

בעוד התפתחות של טכנולוגיית המוליכים, CTC Global השיקה את מערכת ACCC InfoCore™. המערכת הזאת מספקת ביטחון מדויק ומהיר ש-ACCC® Conductor הותקן כהלכה.

מערכת ACCC InfoCore™ מפחיתה את הסיכון בהתקנות של מוליכים בעולם האמיתי שקיים אצל חברות שירותים ציבוריים, קבלני בניין ומתקיני קווים ברחבי העולם. אנשי המקצוע המסורים האלה יודעים שאפילו עם הכלים, הציוד ותנאי השטח הטובים ביותר, תאונות יכולות לקרות. באמצעות שימוש במערכת תאורת אינפרא אדום קניינית, סיבים מיוחדים בליבה ומתודולוגיה עמידה של לכידת נתונים, מערכת InfoCore יכולה לאמת את המצב התקין של המוליך אחרי המתיחה תוך דקות. ליכולת הזאת יש ערך ייחודי לחברות שירותים ציבוריים וקבלנים בגלל הביטחון הנוסף שהיא נותנת.

"CTC Global ושותפי הייצור שלה תמכו בהתקנה של בערך 100,000 ק"מ של ACCC Conductor ביותר מ-750 פרויקטים, עבור יותר מ-250 חברות שירותים ציבוריים ביותר מ-50 מדינות ולמעשה בכל סוג של קרקע וסביבה שאפשר להעלות על הדעת. הניסיון העצום הזה לימד אותנו שני דברים -- הראשון שקל להתקין את ACCC Conductor עם הכלים המתאימים ושימוש בהנחיות טיפול פשוטות. והשני שהעולם האמיתי הוא מקום לא סלחני לכל מוצר ופרויקט הנדסה", אמר ג'.ד. סיטון, מנכ"ל CTC Global. הוא המשיך: "הלקוחות של CTC Global שהן חברות שירותים ציבוריים ביקשו שיטה מהירה, מדויקת ופשוטה לשימוש לאימות המצב התקין אחרי המתיחה של התקנות ה-ACCC Conductor שלהן. מערכת InfoCore עושה זאת ביעילות רבה".

אן מקדואל, סגנית נשיא, פעילות מסחרית ב-CTC, הוסיפה: "הצוות שלנו עבד באופן קרוב עם שותפי הייצור של CTC וחברות השירותים הציבוריים החשובות כדי לפתח, לבדוק ולמטב את מערכת InfoCore". היא המשיכה: "אני שמחה להודיע על ההתקנה המסחרית בקנה מידה מלא הראשונה של ACCC InfoCore Conductor אצל אליה, בשדרוג של קו 66 kV ליד מון, בלגיה. הקו המשודרג משרת מרכז נתונים חדש חשוב באזור. מערכת InfoCore עלתה על כל הציפיות".

אודות CTC Global:

CTC Global היא חברה בבעלות פרטית שמפתחת, משווקת ומייצרת את הליבה המרוכבת מסיבי פחמן הרשומה כפטנט שמשמשת ב-ACCC® Conductor, פתרון קו החשמל למתח גבוה עתיר הביצועים. CTC Global משרתת חברות שירותים ציבוריים ותעשייה ברחבי העולם וסיפקה ACCC Core לשימוש ביותר מ-750 פרויקטים של מוליכי ACCC המהווים קרוב ל-100,000 ק"מ של מוליך עילי יעיל אנרגטית עתיר ביצועים שבשימוש כיום. המטה של CTC Global נמצא באירביין, קליפורניה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.ctcglobal.com.

אנשי קשר
CTC Global
Tyler Dalton
+1 (949) 428-8500
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.